فروشگاه خرید انواع دانه کینوا بسته بندی

کینوا

معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا کجاست؟ کینوا، دانه گیاهی شبیه اسفناج است که پنج هزار سال قدمت دارد. گیاه کینوا دارای سه رنگ اصلی می باشد. کینوا قرمز، سیاه و‌ سفید که از لحاظ تغذیه ای تفاوت چندانی بایکدیگر ندارند.

خرید دانه کینوا سه رنگ و بسته بندی شده از طریق فروشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است. برای خرید دانه کینوا از فروشگاه های معتبر که دارای مجوز بهداشتی هستند، خرید خود را انجام دهید.

خرید کینوا سمی از عطاری

با افزایش مصرف کینوا و‌ گسترش مراکز فروش کینوا، عطاری ها نیز کینوا را عرضه می کنند. سودجویان و متقلبان، کینوا سمی و غیرفراوری شده را به عطاری ها با قیمتی پایین تر عرضه می کنند و عطاری ها آن را به مشتریان خود به جای کینوا سالم و فراوری شده به فروش می رسانند.

در هنگام خرید کینوا از عطاری از فراوری بودن دانه کینوا اطمینان حاصل کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. از فروشنده مجوز بهداشتی را بخواهید و به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و علامت سیب سلامت دقت نمایید تا کینوا سالم، فراوری شده و ‌غیر سمی را خریداری کنید.

خرید کینوا کیلویی سیاه

کینوا سیاه، مدت زمان پخت طولانی دارد و بعد از پخت شکل ظاهری خود راحفظ نموده و سفت باقی می ماند. دانه سیاه کینوا طعمی شیرین دارد و‌ برای استفاده در انواع سالاد مصرف می شود. کینوا سیاه کیلویی به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود.

در خرید کیلویی کینوا سیاه باید به کیفیت دانه، یکدست بودن آن، علامت سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، توجه شود. در هنگام خرید کینوا سیاه از فروشنده مجوز بهداشتی را بخواهید.

خرید کیلویی کینوا سیاه از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی و عطاری ها امکان پذیر است. همچنین خرید کیلویی این امکان را به خریداران می دهد که با توجه به نیاز خود مقدار مشخصی از محصول را خریداری نمایند.

کینوا

خرید کینوا ارزان بسته بندی

خرید کینوا به صورت بسته بندی برای مصارف خانگی و جزئی امکان پذیر است. از مزیت های خرید کینوا بسته بندی، می توان به اطمینان از فراوری و بهداشتی بودن دانه های کینوا اشاره نمود. به هنگام خرید کینوا بسته بندی به علامت سیب سلامت برروی بسته بندی دقت نمایید. دارا بودن سیب سلامت نشان دهنده محصولی سالم، بهداشتی و فراوری شده است.

خرید محصولات کینوا به صورت تولید داخلی و خارجی امکان پذیر است. علاقه مندانی که به دنبال خرید کینوا ارزان بسته بندی شده هستند، باید کینوا داخلی را خریداری نمایند. کینوا تولید شده در ایران از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و تفاوتی با نمونه های خارجی ندارد.

تامین کینوا در فروشگاه های کشور

فروشگاه های کشور اعمم از فروشگاه های حضوری و اینترنتی برای تامین کینوا مورد نیاز خود، باید آن را از مراکز تامین کننده خریداری نمایند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین کینوا مورد نیاز فروشگاه های کشور را دارد. این مجموعه کینوا در کیسه های ۱۰،۱۵،۲۵ و بالاتر برای خریداران عمده عرضه می کند.

مجموعه ایلیا کینوا را به صورت فله و بسته بندی برای فروشگاه های کشور به فروش می رساند. فروشگاه های کشور می توانند برای تامین کینوا مورد نیاز و همکاری با مجموعه ایلیا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنند و در خصوص شرایط همکاری و عقد قرارداد اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند.

کینوا

طرز طبخ دانه کینوا

دانه کینوا را می توان به روش های مختلفی مصرف نمود. ارزش غذایی کینوا در روش های مختلف طبخ آن یکسان می باشد. کینوا را می توان در انواع غذا های ایرانی و فرنگی، سالاد ها، انواع همبرگر و کتلت استفاده نمود. دانه های کینوا را با نام برنج کینوا نیز می شناسند. کینوا را می توان همانند برنج به صورت کته و آبکشی میل کرد.

آرد کینوا را می توان برای تهیه انواع نان، شیرینی، بیسکوییت و … استفاده نمود. مصرف کینوا به همراه انواع مکمل های غذایی برای ورزشکاران و بدن سازان توصیه می شود.

کدام رنگ دانه کینوا بهتر است؟

سه رنگ اصلی کینوا دارای ارزش غذایی یکسانی هستند و از لحاظ میزان مواد مغذی و معدنی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. کینوا قرمز از لحاظ میزان آنتی اکسیدان از کینوا سفید و سیاه غنی تر است.

کینوا را با نام خاویار گیاهی نیز می شناسند. این محصول ۹ اسید آمینه ضروری بدن را تامین می کند. انواع کینوا دارای منابع غنی از پروتئین، فیبر، امگا ۶ و امگا ۳، ویتامین B و ویتامین E، کلسیم، منیزیوم، سلنیوم، آهن، فسفر و روی می باشند. به طور کلی نمی توان بین انواع رنگ های کینوا تفاوتی قائل شد.

کینوا سفید پر مصرف ترین نوع کینوا است که دارای طعم و مزه خاصی نمی باشد و مدت زمان پخت کمی دارد. دانه های قرمز کینوا طعمی مشابه فندوق دارد و برای انواع سالاد استفاده می شود. کینوا سیاه بیش ترین مدت زمان پخت را دارد و طعم شیرینی دارد.

کینوا

قیمت کینوا یک کیلویی چقدر است؟

کینوا یک کیلویی به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد. بسته های یک کیلویی تولید داخلی و خارجی در کشور موجود می باشد که کینوا تولید شده در داخل کشور قیمتی ارزان تر از انواع خارجی دارد.

کینوا یک کیلویی باتوجه به عوامل گسترده ای تعیین قیمت می شود، از جمله این عوامل: نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، کیفیت و نوع کاربرد اشاره نمود. قیمت کینوا یک کیلویی را می توان از طریق فروشگاه های عرضه کننده کینوا جویا شد. قیمت کینوا متغیر است و دارای ثبات نمی باشد.

کدام نوع کینوا بهتر است؟ ایرانی یا وارداتی؟

کینوا تولید داخلی و خارجی از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در خصوص بهتر بودن کینوا داخلی و وارداتی از لحاظ تغذیه نمی توان تفاوت چندانی قائل شد، کینوا داخلی از جهات مختلفی نسبت به کینوا وارداتی برتری دارد.

کینوا تولید شده در داخل کشور قیمتی ارزان و مناسب تر نسبت به انواع خارجی دارد. کینوا خارجی قیمتی بالاتر دارد و نوسانات قیمتی زیادی دارد. قیمت کینوا خارجی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و با توجه به قیمت ارز در کشور ما نمی توان قیمتی ثابت برای کینوا در نظر گرفت.

کینوا ایرانی همچنین از لحاظ تامین آسان تر تهیه می شود و مشکلات تامین کینوا وارداتی را ندارد. کینوا ایرانی از لحاظ کیفیت بسیار مرغوب و درجه یک است و توانایی مقایسه با انواع وارداتی را دارد. برای خریداران جزئی خرید کینوا وارداتی یا ایرانی تفاوت چندانی دارد اما برای مشتریان عمده از جمله کارخانه جات، قیمت فاکتور مهمی می باشد و خرید کینوا داخلی به صرفه تر خواهد بود.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ تناژ برای پخش و بسته بندی‌

کینوا سه رنگ شامل سه رنگ اصلی کینوا، کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد. کینوا سه رنگ به صورت تناژ توسط شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود. این مجموعه ها با خرید کینوا سه رنگ به صورت تناژ آن را در مجموعه خود بسته بندی کرده و با ظاهری شکیل روانه بازار می کنند.

قیمت کینوا سه رنگ تناژ، باتوجه به کیفیت دانه ها، ایرانی یا وارداتی بودن تعیین می شود. قیمت تعیین شده برای کینوا سه رنگ تناژ، قیمتی پایین تر از مقادیر جزئی دارد. این قیمت دارای ثبات نیست و با توجه به عواملی نظیر هزینه حمل و نقل، قیمت ارز و … تغییر می کند.

خرید کینوا و دانه چیا

دانه کینوا و دانه چیا از جمله دانه های پر انرژی و سرشار از خواص تغذیه ای می باشند. علاقه مندان به مصرف این دو محصول به طور گسترده ای در کشور رو به افزایش است. خرید این دو محصول به صورت بسته بندی و فله و تولید داخل کشور و خارجی امکان پذیر است. علاقه مندان جهت خرید کینوا و دانه چیا از طریق مراکز فروش محصولات سالم و فراسودمند اقدام کنند.

کینوا

خرید آرد پروتئینی کینوا در تهران

آرد کینوا همانند دانه های کینوا دارای پروتئین فراوانی می باشد و به آن آرد پروتئینی کینوا می گویند. این آرد برای اولین بار در مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا تولید شد. خرید این محصول از طریق این مجموعه امکان پذیر است. خریداران می توانند آرد پروتئینی کینوا را در تهران از طریق مراکز فروش و نمایندگی های ایلیا تهیه نمایند.

فروش آرد پروتئینی کینوا به صورت عمده برای کارخانه جات صنایع تبدیلی و به صورت جزئی برای مصارف خانگی انجام می شود. علاقه مندان جهت خرید آرد پروتئینی کینوا در تهران می توانند از طریق شماره های موجود آدرس و شماره مراکز عرضه کننده کینوا را جویا شوند.

کینوا سیاه بسته بندی را از کجا بخریم؟

کینوا سیاه را می توان به صورت بسته بندی خریداری نمود. خرید کینوا به صورت بسته بندی باعث اطمینان مشتریان از سالم بودن و فراوری بودن کینوا می شود. خریداران هنگام خرید کینوا سیاه بسته بندی به علامت سیب سلامت بر روی بسته بندی دقت نماید. شرکت ایلیا اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران می باشد.

این مجموعه کینوا سیاه را در بهترین مزارع ایران کشت می دهد و به هموطنان عزیز عرضه می کند. همچنین این مجموعه کینوا سیاه را به صورت وارداتی و تولید کشور های خارجی نیز به فروش می رساند.

عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است اما کینوا را در مقادیر جزئی و یسته بندی نیز برای مشتریان مهیا نموده است. علاقه مندان جهت سفارش و خرید کینوا سیاه بسته بندی می توانند از طریق سایت و‌ شماره های موجود، سفارش خود را ثبت نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *