فروشگاه غله کینوا در ایران

دانه کینوا

جهت ارتباط با بزرگترین فروشگاه غله کینوا در ایران ، می توانید با ما تماس بگیرید و در زمینه کشت غله کینوا در استان های مختلف کشور، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی غله کینوا

غله کینوا، شبه غله ای متعلق به خانواده اسفناج است که از رشد و رسیدگی گیاه کینوا به دست می آید. پس از برداشت غله کینوا، نیاز است که مورد فرآوری قرار بگیرد. غله کینوا در پوسته خود ماده ای گلیکوزیدی و سمی به نام ساپونین دارد. لازم است که ساپونین از پوسته غله کینوا جداسازی شود و بعد مصرف شود.در ایران فروشگاه هایی جهت عرضه غله کینوا وجود دارد.

غله کینوا بومی کشورهای پرو، شیلی و بولیوی در جنوب آمریکا است. این غله از حدود 5000 تا 7000 سال قبل در این منطقه مورد کشت قرار گرفته است و غذای اصلی مردم این مناطق، غله کینوا و فرآورده های آن بوده است.

غله کینوا دارای ارزش غذایی زیادی است که به خاویار سبز معروف است. با توصیه سازمان فائو به سایر کشورها در سال 2013 به کشت غله کینوا و مصرف آن، غله کینوا در جهان مورد توجه قرار گرفت.

در حال حاضر بیش از 100 کشور در جهان از جمله ایران، غله کینوا را کشت می کنند و دانه های حاصل را مورد مصرف قرار داده اند. غله کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد و در زمان حدود 100 روز رشد خود را کامل و تولید دانه می نماید. همچنین به تنش های شوری و خشکی مقاوم است و قابل رشد در اقلیم های مختلف است.

غله کینوا

ارزش غذایی غله کینوا

دانه کینوا، تنها گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری مورد نیاز بدن انسان را دارد. همچنین دانه کینوا املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و فیبر دارد. و دارای ویتامین B2 و E، آنتی اکسیدان و امگا3 نیز می باشد. در فروشگاه غله کینوا در ایران انواع کینوا عرضه می گردد.

دانه کینوا پروتئینی گیاهی است که میزان پروتئین آن دو برابر و مواد معدنی آن سه برابر گندم می باشد. مصرف دانه کینوا علاوه بر کمک به رشد طبیعی بدن، گرما و انرژی بدن را حفظ می کند. و یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای افراد مختلف، مخصوصاً افراد گیاه خوار می باشد.

میزان روغن موجود در غله کینوا از ذرت بالاتر و از سویا کمتر است. غله کینوا دارای میزان بالایی از ویتامین E ی باشد که آنتی اکسیدان طبیعی محسوب می شود. فیتو استرول و بتا فیتو استرول موجود در غله کینوا نسبت به دانه های کدو، جو و ذرت بیشتر و از دانه های کنجد و نخود، کمتر است.

میزان آنتی اکسیدان های غله کینوا نسبت به برنج و گندم سیاه و به طور کل، از همه غلات بیشتر است. همچنین غله کینوا، سه برابر نسبت به دانه گندم، املاح معدنی دارد.

کینوا

فروشگاه غله کینوا در ایران

همانطور که بیان گردید، غله کینوا دارای پوششی سمی به نام ساپونین است که مصرف آن، باعث همولیز سلول های خونی می شود. بنابراین برای مصرف خوراکی پوسته ساپونین دار غله کینوا باید جدا گردد. این کار طی مراحلی انجام می شود که به آن فرآوری غله کینوا می گویند.
مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری غله کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را فرآوری و عرضه می کند.

این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشگاه غله کینوا در ایران، غله کینوا را که در داخل کشور تولید شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است، به صورت عمده و بسته بندی، عرضه می نماید.

برنج کینوا

همکای با فروشگاه غله کینوا در ایران

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. دانه و آرد مرغوب غله کینوا در ایران، به صورت بسته بندی و همچنین عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در زمینه تولید محصولات حاوی غله کینوا پیشرو باشند. برای تهیه غله مرغوب کینوا و آرد آن می توانید با بزرگترین فروشگاه غله کینوا در ایران در ارتباط باشید و از سایر خدمات این مجموعه، نیز استفاده نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *