مرکز خرید عمده کینوا

پخش کینوا سفید

جهت تهیه دانه مرغوب و باکیفیت کینوا در استان های مختلف کشور، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش عمده کینوا در ایران، تماس بگیرید و در زمینه کشت بذر و تولید دانه کینوا در مناطق مختلف کشور، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دانه کینوا- خاویار سبز

دانه کینوا شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس و دارای مواد غذایی سرشار می باشد. دانه کینوا از گیاهی به همین نام که از نظر ظاهری مشابه علف هرز سلمه تره است، به دست می آید. ارزش غذایی بالا دانه کینوا و داشتن ترکیب کاملی از اسیدآمینه های ضروری بدن انسان، باعث شده که به خاویار سبز معروف شود.

دانه کینوا بسیار ریز است، به طوری که وزن هزاردانه آن از 1 تا 2 گرم تجاوز نمی کند. سه رنگ سفید، قرمز و سیاه دانه کینوا، در داخل کشور مصرف خوراکی دارند. البته دانه کینوا سفید دارای طعمی مشابه گندم و ذرت بوده و استفاده از آن در انواع غذاها، تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند. دانه کینوا سفید پخت سریعتر، طعم بهتر و بازار پسندی بیشتری دارد.دانه کینوا به روش پخته، تازه خوری و سرخ کرده استفاده می شود.

همچنین مشابه برنج، به صورت کته یا آبکش مورد مصرف قرار می گیرد. دانه کینوا در انواع سوپ، سالاد و انواع خورشت ها کاربرد دارد. آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان، بیسکویت، کیک، غلات صبحانه و فرنی، استفاده می شود. مرکز خرید کینوا عمده در ایران می تواند بهترین کینوا را به علاقه مندان ارائه کند.

کینوا

فواید مصرف دانه کینوا برای کودکان، نوجوانان و جوانان

همانطور که بیان گردید، دانه کینوا به عنوان تنها منبع گیاهی حاوی همه اسیدآمینه های ضروری بدن انسان مطرح شده است. همچنین دانه کینوا، سرشار از پروتئین، ویتامین های گروه B و E ، آنتی اکسیدان، امگا 3، آهن، کلسیم، فیبر، منیزیم، روی، مس و منگنز می باشد.

اسید آمینه های ضروری موجود در دانه کینوا مشابه اسیدآمینه های موجود در شیر است. برای افراد بالغی که توانایی هضم قند شیر را ندارند و یا نوزادانی که به طور ژنتیکی نمی توانند شیر را هضم کنند، مصرف دانه کینوا در رژیم غذایی آن ها گزینه مفیدی خواهد بود.

پروتئین موجود در دانه کینوا از دانه های گندم، سویا و جو بیشتر است. و مصرف مواد غذایی حاوی دانه کینوا برای کودکان و نوجوانان بسیار توصیه می شود. همچنین میزان اسید آمینه هیستیدین دانه کینوا نسبت به دانه های جو ، سویا و گندم نیز بالاتر است که به شدت برای کودکان در حال رشد مناسب است. مرکز خرید عمده کینوا با ارائه دستور پخت های مختلف به خریداران کمک شایانی می کند.

دانه کینوا، به علت داشتن میزان پروتئین و کلسیم بالا برای افرادی که در سنین مختلف ورزش می کنند، به خصوص جوانان و نوجوانان که به بدنسازی علاقه مند هستند، بسیار سودمند است. زیرا دانه کینوا حاوی املاحی مانند کلسیم می باشد که باعث تراکم ماهیچه و استحکام بیشتر استخوان ها می شود.

کینوا

مرکز خرید عمده کینوا

نامگذاری سال 2013 به نام کینوا از سوی سازمان فائو باعث مورد توجه قرار گرفتن دانه کینوا در سراسر جهان گردید. سازمان فائو، ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه نمود و کشورهای جهان را به مصرف آن ترغیب نمود.

در سال های اخیر، تولید دانه کینوا و مصرف آن در ایران نیز روند افزایشی داشته است. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران، خرید عمده کینوا را در استان های مختلف کشور، انجام می دهد.این مجموعه در جهت ترویج تولید دانه کینوا با وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش، پس از خرید عمده کینوا، برای اولین بار در کشور، اقدام به فرآوری دانه کینوا نموده است.

کینوا

همکاری در مرکز خرید عمده کینوا

دانه کینوا پس از برداشت، در پوسته خود ماده ای سمی به نام ساپونین دارد که باید قبل از مصرف، جداسازی شود. این مجموعه، فرآیند ساپونین گیری دانه کینوا و فرآوری آن را در داخل کشور انجام می دهد. وپس از فرآوری، دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد کینوا را به صورت عمده و در بسته بندی مختلف در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. این مجموعه دانه و آرد مرغوب کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا را عرضه می کند.جهت ارتباط با مرکز خرید عمده کینوا در کشور و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *