قیمت فروش عمده کینوا

کینوا

از چه طریق می‌توان قیمت عمده کینوا را استعلام گرفت؟ قیمت عمده کینوا مقرون به صرفه‌تر است یا قیمت محصول به صورت بسته بندی؟ آیا با بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین مرکز عرضه کینوا در کشور آشنا هستید؟ جهت اطلاع از قیمت فروش عمده کینوا در مناطق مختلف کشور، می‌توانید با بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در ایران در ارتباط باشید.

آیتم های خرید و فروش کینوا با کیفیت

خرید و فروش کینوا با کیفیت و مرغوب یکی از نکات قابل توجه برای افراد است و باید از طریق مراکز متخصص صورت پذیرد. برترین و بزرگ‌ترین مرکزی که بتواند خرید و فروش انواع محصولات کینوا را فراهم کند، این مجموعه می‌باشد و تمامی محصولات کینوا با بهترین شرایط را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

خرید کینوا در اصفهان و سایر شهر‌ها

امروزه کینوا طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد در مصارف مختلف غذایی و درمانی و دارویی، کینوا را مورد مصرف قرار می‌دهند. اما خریداران باید توجه داشته باشند که کینوا را از مراکز متخصص و معتبر خریداری کنند. خرید کینوا و استفاده از آن در صنایع گوناگون می‌تواند به رشد بالای اقتصادی و سودآوری هرچه بیشتر کمک کند. کلیه خریداران محترم در اصفهان و تمام نقاط کشور برای خرید کینوا می‌توانند از طریق مرکز متخصص ایلیا اقدام کنند. لازم به ذکر است که این مرکز امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی را نیز در اختیار متقاضیان قرار داده است.

کینوا

قیمت ویژه کینوا برای فروشگاه‌های اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی که در زمینه عرضه محصولات غذایی فعالیت می‌کنند می‌توانند کینوا را نیز وارد پروسه فروش خود کنند. این فروشگاه‌ها به قیمت کینوا خریداری شده توجه زیادی دارند و ترجیح می‌دهند این محصول را با قیمت مناسب و به طور مستقیم از تولیدکننده خریداری کنند. برای خرید کیلوا کیلویی می توانید به فروشگاه ایلیا مارکت مراجعه نمایید.

پس بهترین گزینه انتخاب این مرکز معتبر است. این مجموعه قیمت کینوا را بر اساس شرایط استاندارد بازار و عرضه و تقاضای موجود و بدون حضور افراد واسطه و دلال تعیین می‌کند. پس می‌تواند کینوا را با مناسب‌ترین قیمت و ویژه‌ترین شرایط در اختیار خریداران قرار دهد.

قیمت کینوا فله سفید تناژ

یکی از محبوب‌ترین انواع کینوا، کینوا سفید است که بافت نرمی داشته و دارای طعمی ملایم و شیرین می‌باشد. با توجه به این توضیحات، کینوا سفید در صنایع و مصارف گوناگون می‌تواند قرار بگیرد و نتیجه مطلوبی را از خود نشان دهد. در کشور ما مراکز متعددی فراوری کینوا سفید را انجام می‌دهند، اما انتخاب مرکز معتبر و متخصص، یک مرحله مهم و حساس است.

مجموعه‌ای می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین مرکز عرضه کینوا سفید به صورت تناژ در کشور معرفی شود، که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی را برای محصول خود در نظر بگیرد. از طرفی این مرکز باید کینوا سفید را به صورت تناژ در مدت زمان طولانی و مشخص، برای خریداران مختلف تامین نماید. یکی از عوامل مهم تاثیرگذار بر روی قیمت کینوا سفید، وارداتی و یا ایرانی بودن محصول می‌باشد.

فروش عمده و تناژ برای کارخانه‌های صنایع غذایی

کارخانه‌های صنایع غذایی از جمله تولید نان، اسپاگتی و شیرینی و شکلات و … می‌توانند کینوا و محصولات آن را به عنوان ماده اولیه وارد پروسه تولید کنند. برای این افراد خرید کینوا به صورت عمده، مقرون به صرفه‌تر از محصول بسته بندی و خرد است. پس تمامی این خریدارن برای تهیه عمده کینوا باید به مراکز متخصص مراجعه کنند. این مرکز شرایط فروش بسیار مناسب، به لحاظ ثبت، قیمت و ارسال را برای کارخانه‌های مختلف فراهم کرده و به رشد اقتصادی و سودآوری آن کمک شایانی می‌کند.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ برای شرکت‌های پخش و بسته بندی

کینوا سه رنگ ترکیبی از هر سه رنگ کینوا یعنی کینوا قرمز و سیاه و سفید است. در این محصول باید از هر سه رنگ کینوا انتخاب گردد و تمامی دانه‌ها به نسبت یکسان بسته بندی شود. شرکت‌های پخش و بسته بندی که در مناطق مختلف کشور فعالیت می‌کنند برای تهیه کینوا سه رنگ می‌توانند از طریق مرکز ایلیا اقدام کنند. در کشور ما تنها مرکزی که فراوری کینوا قرمز و سیاه را به صورت صحیح انجام می‌دهد، این مجموعه می‌باشد. 

خرید کینوا و دانه چیا

کینوا و چیا دانه‌هایی گیاهی و سرشار از ارزش غذایی هستند. این دو دانه ارزشمند در تولیدات مختلف جای پای خود را باز کرده و مورد استقبال متقاضیان مختلف قرارگرفته‌اند. خرید این دو محصول ارزشمند از طریق این مرکز امکان پذیر است. کارشناسان این مجموعه با ارائه راهنمایی‌های تخصصی و رایگان، دانه‌های کینوا و چیا را در بسته بندی‌های سالم و بهداشتی، برای متقاضیان محترم ارسال می‌کنند.

آرد کینوا بدون گلوتن را از کجا تهیه کنیم؟

کینوا محصولی فاقد گلوتن است. آرد این محصول نیز این ویژگی را دارد اما باید در شرایط تخصصی تولید شود تا آغشته به گلوتن نگردد. در واقع آرد کینوا باید در شرایط استرلیزه و بهداشتی و به دور از فراوری محصولاتی همچون جو و گندم که دارای گلوتن هستند، تولید شود. این ویژگی مهم از طریق مرکز متخصص ایلیا امکان پذیر است.

این مجموعه با داشتن امکانات مکانیزه و کارشناسان معتبر، کینوا خریداری شده از کشاورزان را وارد پروسه تولید می‌کند و آرد کینوا فاقد گلوتن را با تمامی مجوزهای بهداشتی، عرضه می‌کند. گلوتن برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک و کسانی که نسبت به مصرف این ماده حساسیت دارند مضر است و این افراد توانایی هضم آن را ندارند، پس بهترین گزینه مصرف مواد فاقد گلوتن می‌باشد.

تامین کینوا برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای

فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای خرید کینوا به صورت بسته بندی‌های سالم، نیاز به همکاری با یک مرکز متخصص و معتبر دارند. این مرکز باید توانایی تامین کینوا در دراز مدت را برای این فروشگاه‌ها داشته باشد و علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بالایی را ارائه دهد. این ویژگی تنها از طریق تولیدکننده حرفه‌ای و متخصص بر می‌آید. این مجموعه با افتخار دارای سیب سبز سلامت و تمامی مجوزهای لازم است و به این ترتیب به بزرگ‌ترین و برترین مرکز عرضه کینوا و محصولات آن در کشور تبدیل شده است.

کینوا

دانه کینوا خاویار گیاهی

دانه کینوا از گیاهی به همین نام که متعلق به خانواده تاج خروس و ظاهری مشابه گیاه سلمه تره دارد، به دست می‌آید. کینوا طی هزاران سال غذای مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی بوده است. دانه کینوا سرشار از موادغذایی است به همین دلیل، به خاویار گیاهی معروف می‌باشد. قیمت فروش عمده کینوا در ایران بسیار پایین است.

کشورهای شیلی، پرو و بولیوی بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان ماده غذایی کینوا هستند. دانه‌های کینوا ریز است اما دارای ارزش غذایی بالای می‌باشد. سازمان خواروبار جهای (فائو) با همکاری سازمان ملل سال ۲۰۱۳ را «سال بین المللی کینوا» نامگذاری کرد.

این سازمان سایر کشورها را به تولید دانه کینوا و مصرف آن، ترغیب نمود. فائو هدف از ترویج کشت و استفاده از دانه کینوا را تأمین امنیت غذایی و مبارزه با فقر و گرسنگی عنوان نمود. در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران به کشت و تولید دانه کینوا پرداخته‌اند.

فواید مصرف دانه کینوا برای ورزشکاران

دانه کینوا شبه غله‌ای سرشار از پروتئین، فیبر، منیزیم، کلسیم، روی، مس، منگنز، آنتی اکسیدان و امگا ۳ است. دانه کینوا، از بهترین دانه‌های گیاهی در بین طرفداران رژیم گیاهخواری و بدنسازان می‌باشد. ورزشکاران می‌توانند جهت اطلاع از قیمت فروش عمده کینوا با این مجموعه تماس بگیرند.

دانه کینوا یک انرژی کامل گیاهی برای ورزشکاران می‌باشد، زیرا دارای مقادیر زیادی کلسیم است که برای استحکام استخوان‌ها بسیار ضروری است. همچنین، به دلیل مقادیر بالای پروتئین موجود در دانه کینوا، افراد ورزشکار برای افزایش تراکم ماهیچه های خود می‌توانند از دانه کینوا استفاده کنند. دانه کینوا، در انواع غذاهای مختلف استفاده می‌شود و استفاده از آن به عنوان غذایی بسیار مفید برای تمام گروه‌های سنی توصیه می‌شود.

کینوا

قیمت فروش عمده کینوا فراوری شده

در سال‌های اخیر همزمان با افزایش مصرف دانه کینوا بازار خرید و فروش دانه کینوا نیز رونق یافته است. در این بازار دانه کینوا با قیمت‌های مختلف و به صورت عمده و جزئی، ارائه می‌شود. جهت اطلاع از قیمت فروش عمده کینوا، می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

دانه کینوا دارای پوششی سمی به نام ساپونین می‌باشد که قبل از مصرف، این پوسته ساپونین‌دار باید جدا شود. مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور، بذر کینوا را کشت و دانه کینوا مرغوب تولید می‌نماید.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا عمده و جزئی، در جهت تولید دانه کینوا با همکاری جهاد کشاورزی فعالیت می‌نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه‌های سفید و رنگی کینوا را فرآوری می‌کند.

تامین انواع محصولات کینوا

دانه‌های آماده به طبخ کینوا و آرد آن را به صورت عمده، بسته بندی با سایز های مختلف و همچنین در تناژ بالا در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. همچنین این مجموعه، آماده همکاری با رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، باشگاه‌ها و انجمن‌های سلیاک می‌باشد.

کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می‌توانند با مجموعه ما تماس بگیرند و با تهیه دانه و آرد مرغوب کینوا، در زمینه تولید محصولات حاوی دانه کینوا پیشرو باشند. جهت اطلاع از قیمت فروش عمده کینوا و استفاده از سایر خدمات شرکت، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *