مرکز خرید ماده غذایی کینوا

سایت کینوا برای دیابت

جهت تهیه ماده غذایی کینوا و دریافت مشاوره درباره نحوه مصرف آن، می توانید با بزرگترین مرکز خرید ماده غذایی کینوا در ایران در ارتباط باشید.

دانه کینوا ماده غذایی ارزشمند

دانه کینوا دانه ای شبه غله است که به علت غنی بودن از مواد غذایی، به خاویار سبز معروف شده است. از حدود 5000 تا 7000 سال قبل، دانه کینوا به عنوان ماده غذایی اصلی مردم جنوب آمریکا، مورد مصرف قرار گرفته است. هم اکنون نیز کشورهای پرو و بولیوی بزرگترین صادرکنندگان ماده غذایی کینوا که همان دانه های ارزشمند کینوا هستند، می باشند.ماده غذایی کینوا در تمام دنیا خرید و فروش می شود.

سال 2013 سازمان فائو، تصمیم به معرفی دانه و ماده غذایی کینوا، به عنوان یک غذای ارزشمند برای همه سنین، به جهان گردید. این سازمان سال 2013 را به نام سال کینوا نامگذاری کرد و ارزش غذایی دانه کینوا را قابل مقایسه با شیرخشک دانست.

همچنین لقب مولتی ویتامین توسط این سازمان به ماده غذایی کینوا، داده شد. ماده غذایی کینوا به عنوان تنها منبع گیاهی حاوی تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان، مطرح شده است. بعلاوه ماده غذایی کینوا دارای ارزش پروتئینی بالایی است.میزان پروتئین موجود در ماده غذایی کینوا دو برابر گندم و برنج می باشد. مصرف ماده غذایی کینوا برای تمام گروه های سنی همراه با فواید زیادی می باشد.

کینوا

مواد مغذی موجود در ماده غذای کینوا

ماده غذایی کینوا دارای نشاسته ی غلات و پروتئین حبوبات می باشد. همچنین سرشار از ویتامین های گروه B و E و دارای آنتی اکسیدان و امگا 3 نیز می باشد. اسید امینه های ضروری موجود در ماده غذایی کینوا، مانند ترکیب پروتئین شیر، یعنی پروتئین کازئین می باشد.خرید ماده غذایی کینوا در سراسر کشور امکان پذیر است.

آلبومین و گلوبولین دو پروتئین ذخیره ای موجود در ماده غذایی کینوا هستند که در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند. همچنین گرانول های نشاسته ای موجود در ماده غذایی کینوا دو میکرو متر و خیلی کوچک است. به همین دلیل، سریع هضم می شوند و مصرف آن فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد.

املاح معدنی مفیدی نیز در ماده غذایی کینوا وجود دارد . از جمله می توان به فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، روی، مس و منگنز اشاره کرد. ماده غذایی کینوا به صورت کته و آبکش و مخلوط با انواع غذاها مصرف می شود. همچنین برای تولید شکلات تلخ با هدف افزایش ارزش پروتئینی آن، به کار می رود.از کاربردهای دیگر ماده کینوا، تولید اسنک، پاستا، غلات صبحانه، نوشیدنی های مالتی و غذای کودک و تولید ماکارونی های بدون گلوتن و کالباس می باشد.

ماده غذایی کینوا

مرکز خرید ماده غذایی کینوا

با معرفی دانه کینوا توسط فائو در سال 2013، کشورهای زیادی از جمله ایران به تولید ماده غذایی کینوا و استفاده از آن، تمایل نشان دادند. در سال های اخیر، کشت بذر کینوا و تولید ماده غذایی کینوا در ایران، با روند افزایشی مواجه بوده است. و به دنبال آن بازار خرید و فروش ماده غذایی کینوا و میزان مصرف آن نیز رونق گرفته است.

برای تهیه ماده غذایی باکیفیت و مرغوب کینوا، می توانید با بزرگترین مرکز خرید ماده غذایی کینوا در ایران، تماس بگیرید. مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی ماده غذایی کینوا را با کیفیت بالا عرضه می نماید.

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی است. دانه و آرد ماده غذایی کینوا باکیفیت بالا، به صورت عمده و در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

کینوا

همکاری در مرکز خرید ماده غذایی کینوا

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه های مرغوب ماده غذایی کینوا، توسط این مجموعه مشاوره کاملاً رایگان ارائه می شود. می دهد. برای ارتباط با بزرگترین مرکز خرید ماده غذایی کینوا، استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه در هر استانی که هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *