قیمت خرید انواع کینوا

ماده غذایی کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید انواع کینوا ، می توانید با بزرگترین مرکز تولید و فرآوری انواع کینوا اعم از دانه و آرد کینوا، در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج با وزن هزار دانه کینوا 2 تا 3 گرم می باشد. دانه کینوا حاصل رشد و رسیدگی دانه کینوا است و ظاهر آن مشابه گیاه سلمه تره است. انواع کینوا دارای طیف رنگی وسیعی می باشد. حدود 66 نوع رنگ مختلف از سفید و کرم تا سیاه برای دانه کینوا، در جهان بیان شده است.

رنگ سفید، قرمز و سیاه کینوا در جهان به صورت تجاری تولید می شود. در داخل ایران سه رنگ سفید، قرمز و سفید- قرمز از دانه کینوا تولید شده و دانه کینوا به رنگ سیاه به صورت وارداتی می باشد. خرید انواع بذر کینوا در این مجموعه با مشاوره رایگان انجام می پذیرد.

دانه کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است که طی هزاران سال تا امروز غذای اصلی مردم این مناطق است. ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا به خاویار گیاهی معروف شود. انواع کینوا اعم از دانه و آرد آن، حاوی تمام اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان می باشند.

ارزش غذایی انواع کینوا، به دلیل داشتن انواع پروتئین ها، ویتامینB2 و B6، املاح معدنی مفید مانند فیبر، کلسیم، آهن، فسفر به مقدار زیاد و سدیم به مقدار کم می باشد. مصرف انواع کینوا، نه تنها محدودیت سنی ندارد بلکه برای تمام گروه های سنی توصیه می شود.

بذر کینوا

فواید درمانی انواع کینوا

دانه کینوا به علت فقدان گلوتن و داشتن نشاسته زود هضم، باعث کنترل دیابت نوع ۲ می شود. همچنین، دانه کینوا برای تأمین مواد غذایی برای افراد مبتلا به سرطان، بسیار مناسب می باشد. مراحل شیمی درمانی سخت باعث ضعف شدید و کاهش اشتها در افراد مبتلا به سرطان می شود.

مصرف دانه کینوا ویتامین و املاح معدنی و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می کند. همچنین برای افراد گیاهخوار که گوشت قرمز و سفید را از برنامه غذایی خود حذف نموده اند، دانه کینوا جایگزین مناسبی برای پروتئین حیوانی است. خرید انواع کینوا برای انجمن های بیماران خاص تخفیفات ویژه ای دارد.

دانه کینوا ارزش پروتئینی بالایی دارد. پروتئین موجود در دانه کینوا از غلات بیشتر و از حبوبات کمتر است. به همین دلیل گزینه مناسبی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن افراد گیاهخوار می باشد. این افراد نسبت به تأمین پروتئین مورد نیاز بدن خود باید توجه داشته باشند. زیرا کمبود پروتئین شدید در بدن، باعث بیماری ماراسموس می گردد.

بیماری سلیاک نوعی از بیماری است که در آن روده باریک توانایی هضم مواد گلوتن دار را ندارد. در کشور ما آرد ذرت که فاقد گلوتن است، مورد مصرف بیماران سلیاکی قرار می گیرد. اما علاوه بر اینکه طعم خوبی نداشته، ارزش غذایی زیادی نیز ندارد.خرید انواع کینوا در سال های اخیر در ایران افزایش یافته است.

کینوا

انواع محصولات کینوا

دانه کینوا دانه ای بدون گلوتن است که غذایی خوش هضم و خوش طعم می باشد. بعلاوه تمام نیازهای غذایی برای بیماران سلیاکی را فراهم می کند. همچنین آرد کینوا نیز مشابه دانه آن فاقد گلوتن است و خواص دانه کینوا را نیز دارد.

آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان، بیسکویت، کیک، غلات صبحانه و فرنی کاربرد دارد. همچنین به صرت مخلوط با آرد گندم، ذرت و برنج نیز مصرف می شود تا ارزش غذایی آنها را افزایش دهد. مصرف فرآورده های حاوی کینوا برای افراد مختلف، بیماران دیابتی، سلیاک و افراد در سنین مختلف بسیار مفید است.

کینوا

قیمت خرید انواع کینوا

سازمان فائو سال 2013 را به نام کینوا، نامگذاری نمود. این سازمان سایر کشورها را به تولید و مصرف انواع کینوا توصیه نمود. و هدف از تولید سراسری انواع کینوا را مبارزه با فقر و گرسنگی بیان کرد. پس از آن، تولید و مصرف انواع کینوا در جهان مورد توجه قرار گرفت.

در سال های اخیر تولید و مصرف انواع کینوا در ایران نیز افزایش یافته است. و بازار خرید و فروش انواع کینوا در استان های مختلف کشور نیز رونق یافته است. جهت اطلاع از قیمت خرید انواع کینوا در ایران، می توانید با ما تماس بگیرید.

همکاری در قیمت خرید انواع کینوا

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و با هدف ترویج کشت بذر و تولید انواع کینوا، اعم از آرد و دانه کینوا، فعالیت می نماید. این مجموعه برای اولین بار در ایران، دانه کینوا را فرآوری می کند. و به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، انواع کینوا سفید و رنگی، دانه های آماده به طبخ کینوا و آرد آن را به صورت فله در تناژ بالا و بسته بندی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها، هتل ها و انجمن های سلیاکی در استان های مختلف کشور، در زمینه عرضه انواع کینوا می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با تهیه انواع کینوا، محصولاتی مفید تولید نمایند.جهت اطلاع از قیمت خرید انواع کینوا، تهیه دانه و آرد باکیفیت کینوا و استفاده از سایر خدمات شرکت، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *