سفارش گیاه کینوا در سراسر ایران

گیاه کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در ایران، آماده پذیرش سفارش بذر و دانه گیاه کینوا در سراسر ایران می باشد و در زمینه کشت بذر گیاه کینوا و تولید دانه‌های باکیفیت گیاه کینوا، مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

معرفی گیاه کینوا

گیاه کینوا گیاهی متعلق به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج است. از نظر ظاهری گیاه کینوا مشابه علف هرز سلمک یا سلمه تره می‌باشد و دارای پانیکولی مشابه گیاه تاج خروس است. گیاه کینوا از حدود 5000 تا 7000 سال قبل در منطقه آند آمریکای جنوبی مورد کشت و کار قرار گرفته است.

گیاه کینوا با هدف تولید دانه کشت می‌شود. دانه های مغذی آن طی این سال‌ها به طور مداوم غذای اصلی مردم جنوب آمریکا بوده است. هم اکنون نیز کشورهای پرو، بولیوی و شیلی بزرگترین تولید کننده و صادر کننده دانه های گیاه کینوا هستند. به علت ارزش غذایی بالا، به دانه کینوا، خاویار سبز می گویند. مصرف کنندگان عزیز می‌توانند برای سفارش گیاه کینوا در ایران می توانند با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشند.

سال 2013 سازمان فائو با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده گیاه کینوا، نام این سال را، سال کینوا نامیدند. سازمان فائو هدف از تولید گیاه کینوا و دانه‌های آن را، مبارزه با فقر و تأمینه امنیت مردم جهان عنوان نمود.

از این سال به بعد، گیاه کینوا مورد توجه کشورهای مختلف جهان قرار گرفت. در سال‌های اخیر، کشت بذر و تولید گیاه کینوا در استان‌های مختلف کشور نیز انجام می‌شود. دانه‌های گیاه کینوا که در برخی از استان های کشور تولید می شوند، از کیفیت بالایی برخوردارند.

بذر کینوا

خواص دانه گیاه کینوا

میــزان پروتئیــن موجود در دانه گیاه کینوا، بــه طــور متوســط دو برابــر برنــج اســت. میــزان اســیدهای آمینــه لیزیــن، میتونیــن و تیرئونین درآن بالاســت در صورتی کــه در غــلات خانــواده گندمیــان مقدار آن کم می‌باشد. سفارش گیاه کینوا در ایران در این مرکز انجام پذیر است.

مقــدار اســیدهای آمینــه ضــروری دانه گیاه کینــوا بالاتــر از میــزان مــورد نیــاز روزانــه اســت کــه توســط ســازمان ســلامت جهانــی بــرای هــر فــرد در نظــر گرفتــه شــده اســت. میــزان پروتئیــن موجود در دانه گیاه کینــوا بــه انــدازه تخــم مــرغ و نصــف مقــدار پروتئیــن گوشــت می‌باشد.

دانه‌های گیاه کینوا دارای بیو پپتیدهایی هستند که باعث کاهش رادیکال های آزاد می‌شوند و ضد فشار خون هستند. همچنین فیبرهای محلول موجود در دانه‌های گیاه کینوا مشابه سایر غلات، زیاد می‌باشد. فیبرهای محلول موجود در دانه گیاه کینوا باعث جذب اسیدهای صفراوی و ترکیبات سمی و رشد میکروارگانیسم‌های روده بزرگ می‌شوند.

دانه‌های گیاه کینوا به دلیل نداشتن گلوتن، جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن‌دار، در برنامه غذایی این افراد می‌باشد. زیرا افرادی که دارای بیماری متابولیکی سلیاکی هستند نمی‌توانند گلوتن موجود در غلاتی مانند گندم را هضم نمایند. سفارش کینوا در ایران اخیرا به شدت افزایش یافته است.

دانه کینوا

سفارش گیاه کینوا در سراسر ایران

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر گیاه کینوا را کشت نموده و بسیاری از کشورها مصرف دانه گیاه کینوا، را در برنامه غذایی خود قرار داده‌اند. در سال‌های اخیر بذر گیاه کینوا در استان‌های مختلف ایران نیز مورد کشت قرار گرفته است. و با معرفی خواص دانه‌های این گیاه ارزشمند، افراد زیادی از مواد غذایی سرشار آن استفاده می‌نمایند.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز سفارش گیاه کینوا در سراسر ایران، دانه و بذر کینوا را عرضه می‌نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه گیاه کینوا در سراسر ایران، دانه‌های سفید و رنگی گیاه کینوا را توزیع می‌نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، باشگاه‌ها و انجمن‌های سلیاک، برای دریافت سفارش گیاه کینوا در سراسر ایران، می‌باشد. این مرکز دانه‌های آماده به طبخ گیاه کینوا و آرد کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و بسته بندی با سایزهای مختلف، در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

بذر کینوا

همکاری در سفارش گیاه کینوا در ایران

کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می‌توانند با مجموعه ما تماس گرفته و با تهیه دانه‌های مرغوب گیاه کینوا، در زمینه تولید این محصولات پیشرو باشند. برای سفارش گیاه کینوا در سراسر ایران، تهیه دانه و بذر رغوب کینوا و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *