مرکز خرید محصولات کینوا

محصولات کینوا

جهت تهیه انواع بذر، دانه و آرد کینوا می توانید با بزرگترین مرکز خرید محصولات کینوا در ایران، تماس بگیرید و درباره تهیه، تولید و مصرف محصولات کینوا از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی محصولات کینوا

گیاه کینوا گیاهی با قدمت چند هزار ساله است که بومی جنوب آمریکا و کشورهای پرو و بولیوی است. مردم ساکن در منطقه آند آمریکای جنوبی، انواع محصولات کینوا را تولید و مصرف می کردند. سال 2013 سازمان فائو توجه سایر کشورهای جهان را به محصولات کینوا، جلب نمود.

این سازمان با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده محصولات کینوا، سال 2013 را سال بین المللی کینوا، نام گذاشت. سازمان فائو سایر کشورها را به تولید و مصرف انواع محصولات کینوا توصیه کرد.

بذر کینوا برای تولید گیاه و دانه کینوا مورد کشت قرار می گیرد. بذر کینوا به تنش های شوری و سرما و خشکی بسیار مقاوم است. همچنین در اقلیم های مختلف قادر به رشد است، زیرا تنوع ژنتیکی بالایی دارد.

خرید بذر کینوا با هدف تولید دانه کینوا که مهمترین بخش از محصولات کینوا است، کشت می شود. انواع محصولات کینوا با رنگ های مختلف تولید می شوند. حدود 160 نوع واریته کینوا با رنگ های متفاوت در جهان وجود دارد. اما به طور کلی محصولات کینوا از نظر رنگ در سه دسته سفید، قرمز و سیاه قرار می گیرند.

آرد کینوا نیز یکی دیگر از محصولات کینوا است که بسیار پرکاربرد می باشد. دانه و آرد کینوا سرشار از پروتئین هستند. همچنین دارای ویتامین ب و ای، آنتی اکسیدان، املاح معدنی مفید و عاری از گلوتن می باشند.

بذر کینوا

کاربرد محصولات کینوا

همانطور که بیان گردید انواع محصولات کینوا که شامل دانه و آرد آن می باشد، سرشار از مواد غذایی هستند. استفاده محصولات کینوا و فرآورده های حاوی آن ها برای گروه های سنی مختلف، کودکان تا سالمندان، بسیار مفید است. محصولات کینوا با داشتن مقدار دو برابر پروتئین نسبت به گندم و برنج، جایگزین مناسب برای گوشت قرمز در برنامه غذایی افراد گیاهخوار می باشد.برای خرید محصولات کینوا می توانید از مشاوران استفاده نمایید.

همچنین به علت فقدان گلوتن، انواع محصولات کینوا و فرآورده های حاوی آن ها، جایگزین مناسب برای غلات گلوتن دار در برنامه غذایی بیماران سلیاکی و دیابتی است. محصولات کینوا با داشتن مواد غذایی و املاح معدنی برای رشد کودکان و نوجوانان و مصرف جوانان توصیه می شود.

خرید محصولات کینوا برای تولید انواع غذاها، سوپف سالاد،آش، آبگوشت و انواع خورشت ها به کار می روند. همچنین برای غنی سازی انواع کیک، بیسکویت، انواع نان، غلات صبحانه، پاستا، همبرگر، نوشیدنی های مالتی و… نیز کاربرد دارند.

دانه کینوا

مرکز خرید محصولات کینوا

همانطور که بیان گردید، دانه کینوا یکی از انواع محصولات کینوا است. دانه کینوا در پوسته خود حاوی ماده ای به نام ساپونین است. ساپونین ماده ای صابونی و سمی است که طی فرآیند فرآوری باید جداسازی شود.

مجموعه ما برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است. این مجموعه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و در جهت ترویج کشت بذر و تولید دانه و انواع محصولات کینوا در استان های مختلف کشور فعالیت می نماید.

این مجموعه دانه های مرغوب و باکیفیت کینوا که به دست کشاورزان عزیز ایرانی تولید شده را فرآوری نموده و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. جهت ارتباط با مرکز خرید انواع محصولات کینوا می توانید با ما تماس بگیرید.

دانه کینوا

همکاری در خرید محصولات کینوا

مجموعه ما دانه سفید و رنگی (قرمز و سیاه) کینوا و آرد کینوا را به صورت فله و در تناژ بالا و همچنین در بسته بندی های مختلف عرضه می نماید. و آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه توزیع محصولات کینوا در تمام نقاط کشور می باشد.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید محصولات کینوا ، انواع بذرهای اصل کینوا، دانه های باکیفیت و آرد کینوا را در سراسر کشور، عرضه می نماید. همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور و مصرف محصولات کینوا، مشاوره رایگان ارائه می دهد.برای اطلاع از کلیه خدمات مجموعه ما، استفاده از مشاوره رایگان و تهیه دانه محصولات باکیفیت کینوا، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *