خرید برنج کینوا بدون گلوتن در تهران

کینوا

خرید برنج کینوا ایرانی بدون گلوتن در تهران و سایر شهر های ایران با بالاترین کیفیت در این مجموعه انجام می پذیرد.

کینوا چه خواصی دارد؟

برنج کینوا بدون گلوتن بوده و برای افرادی که مبتلا به بیماری ژنتیکی سلیاک هستند و قادر به هضم مواد غذایی گلوتن دار از جمله گندم و جو نمی باشند، بسیار مناسب و سهل الهضم است. در واقع برنج کینوا یک سوپر فود بوده و دارای املاح معدنی و ویتامین های کاملی می باشد. املاح موجود در دانه گیاه کینوا را شامل ویتامینB .D.E می باشد.

ویتامین های موجود در برنج کینوا مشابه ویتامین B موجود در برنج بوده و در صورت جایگزینی مواد غذایی با برنج به هیچ عنوان افراد دچار کمبود ویتامین B نمی شوند و ریزش مو و مشکلات مشابه را نیز شاهد نخواهند بود. فیبر موجود در ماده غذایی کینوا در بهبود کارکرد دستگاه گوارش تاثیر بسیار زیادی داشته و از سرطان های دستگاه گوارش پیشگیری و در مان را تسریع می کند.

کینوا

برنج کینوا لاغری

گرانول های موجود در برنج کینوا بسیار ریز بوده و برای افرادی که به دنبال رژیم های لاغری هستند یک گیاه فوق العاده محسوب می شود و در صورت رعایت میزان مناسب اثرات چاق کنندگی ندارد. همچنین فیبر بالای برنج کینوا باعث می شود احساس سیری زود رس به فرد دست دهد و از اشتهای کاذب جلوگیری کند.


نشاسته کینوا خاویار گیاهی سهل الهضم بوده و باعث چاقی نخواهد شد. افراد بالای دو سال و افراد سالمند به راحتی می توانند از گیاه کینوا استفاده کرده و در بهبود دریافت مواد غذایی از رژیم های غذایی خود کمک کنند.

کینوا

خرید برنج کینوا

آرد و دانه ماده غذایی کینوا می‌تواند به عنوان شیرینی، کیک، دسر، سوپ، سالاد و برنج مورد استفاده قرار بگیردو قابلیت استفاده در تمام دستور پخت های ایرانی و فرنگی را دار. همچنین برنج کینوا محدودیت سنی نداشته و برای سنین مختلف مورد مصرف می باشد.

مجموعه پیش روی شما توانسته است با تولید کینوا ایرانی با کیفیت گام بزرگی در ارتقای سطح سلامت خانواده ها بردارد. لذا از افرادی که علاقه مند هستند که کینوا ایرانی با قیمت مناسب در تهران و سایر شهرستان ها تهیه کنند در اولین فرصت با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *