خرید گیاه دارویی کینوا به صورت ارگانیک

کینوا ارگانیک

برای تولید و خرید گیاه دارویی کینوا به صورت ارگانیک می توانید از خدمات و مشاوره های بی نظیر این مجموعه استفاده نمایید.

گیاه کینوا ارگانیک و خرید آن

کشاورزی ارگانیک تولید محصولاتی زراعی سالم و باکیفیت بدون استفاده از هر نوع ماده شیمیایی است. مواد ارگانیک، دارای مقادیر بیشتری از مواد مغذی هستند و مهمتر این که حاصلخیزی و سلامت خاک و محیط زیست نیز حفظ می شود. تولید محصولات ارگانیک از جمله کینوا نه تنها باعث افزایش سلامت، کیفیت و ارزش غذایی آن می شود بلکه باعث افزایش ارزش اقتصادی و در صورت صادرات افزایش ارزی آوری را به دنبال دارد.

گیاه کینوا

کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک، سیستمی است که در آن استفاده از نهاده های شیمیایی در زراعت محصولات زراعی و باغی، با هدف تولید محصولات سالم و با کیفیت، حذف می شود.علاقه مندان جهت خرید گیاه کینوا ارگانیک می توانند با این مجموعه تماس بگیرند.

در کشاورزی ارگانیک از کودهای بیولوژیک، تناوب زراعی، بقایای گیاهی، کشت حبوبات، کودهای حیوانی، سنگ های مولد معدنی، فضولات آلی و شخم زمین استفاده شده تا علاوه بر حفاظت از حاصلخیزی خاک و افزایش تولید محصول، کمترین اتکا به استفاده از مواد شیمیایی را نیز داشته باشد و محصولات سالم و با کیفیت مطلوب و طبیعی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

خرید گیاه دارویی کینوا ارگانیک

کینوا گیاهی یکساله، بومی منطقه آند آمریکای جنوبی و شبه غله ای با ارزش غذایی بالایی است که در بیش از صد کشور دنیا کشت می شود و با توجه به مقاومت بالای آن به خشکی و شوری خاک در سال های اخیر مورد توجه زارعین کشور قرار گرفته است. دانه کینوا غنی از اسیدهای آمینه و منبع مناسب انواع ویتامین ها و املاح مفید برای بدن انسان می باشد. دانه این گیاه فاقد گلوتن بوده و برای بیماران سلیاکی غذایی مفید و خوش خوراک می باشد.

کینوا سرشار از پروتئین بوده و جایگزین مناسبی برای پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی افراد گیاهخوار می باشد.گرانول های نشاسته موجود در دانه کینوا بسیار کوچک بوده و مانع چاقی می شود. فیبرهای موجود در آن باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی، رشد میکروارگانیسم روده بزرگ می شود. همچنین فیبر های مفید و محلول این دانه باعث کاهش کلسترول خون و بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون می شود.

گیاه کینوا

خرید گیاه کینوا ارگانیک

ارزش غذایی بالای کینوا باعث شده است که به عنوان یک محصول زراعی پرطرفدار در بیش از صد کشور جهان کشت شود. در سال های اخیر زراعت گیاه کینوا در ایران نیز مورد استقبال قرار گرفته است و به علت سازگاری بالای این گیاه ارزشمند با اقلیم گرم و خشک ایران و مقاومت بالای آن در دو نوبت کشت بهاره و پاییزه در اکثر نقاط ایران کشت می شود.

تولید گیاه کینوا به صورت ارگانیک نه تنها باعث بهبود ارزش غذایی و سلامت و کیفیت این محصول می شود بلکه ارزش اقتصادی و سودآوری آن را نیز بهبود می بخشد.

جهت خرید و فروش تضمینی بذر کینوا ، تهیه کودهای بیولوژیک با هدف تولید محصولات ارگانیک و کینوا ارگانیک و استفاده از مشاوره رایگان جهت تولید محصولات زراعی ارگانیک از جمله کینوا، در هر استانی که هستید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *