قیمت خرید دانه کینوا

دانه کینوا

برای اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا ، می توانید با بزرگترین مرکز فرآوری و تولید دانه کینوا در ایران در ارتباط باشید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا دانه ای بسیار مغذی است که از گیاهی به همین نام به دست می آید. ظاهر گیاه کینوا مشابه سلمه تره است و به خانواده تاج خروس تعلق دارد. گیاه کینوا با هدف تولید دانه کینوا کشت می شود. البته برگ های کینوا مصرف خوراکی و علوفه ای نیز دارند.قیمت خرید دانه کینوا در این مجموعه بسیار مناسب ایت.

دانه کینوا از هزاران سال پیش غذای اصلی مردم جنوب آمریکا بوده است. در بین مردم این مناطق به خاویار سبز معروف است. همچنین سازمان فائو سال 2013 را به نام سال بین المللی کینوا نامگذاری نمود. و توجه مردم سایر کشورهای جهان را به دانه کینوا معطوف نمود.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت کرده و پس از رسیدگی فیزیولوژی گیاه آن، دانه کینوا را برداشت می کنند. با معرفی دانه کینوا، این دانه مغذی در سبد غذایی خانواده ها در سراسر جهان قرار گرفت.

دانه کینوا، تنها گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری مورد نیاز بدن انسان را دارد. همچنین دانه کینوا املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و فیبر دارد. و دارای ویتامین B2 و E، آنتی اکسیدان و امگا3 نیز می باشد.

دانه کینوا

خواص دانه کینوا

افرادی که به طور ژنتیکی قابلیت هضم گلوتن غلات را ندارند، به بیماری سلیاکی مبتلا هستند . این افراد نمی توانند غذاهایی را که در آنها از انواع غلات استفاده شده است استفاده کنند. و همیشه در طول زندگی خود باید از خوردن غلات و غذاهای حاوی آن ها محروم باشند.

دانه کینوا فاقد گلوتن است، بنابراین برای این افراد هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند. بعلاوه خوراکی خوش هضم بوده که می توان با انواع غذاها را تهیه نمود. و از انواع مواد مغذی موجود در آن نیز بهره مند شد.این افراد می توانند دانه کینوا را با قیمت مناسب از این مجموعه خرید کنند.

افراد دیگری که می توانند از خواص دانه کینوا استفاده نمایند، گیاه خواران می باشند. همانطور که آگاه هستید، گیاه‌خواری یک سبک یا رژیم غذایی است که پروتئین حیوانی به کلی از آن حذف می شود. در حالی که گوشت بهترین منبع تأمین پروتئین بدن محسوب می‌شود.

کمبود پروتئین باعث ریزش و نازک شدن قطر مو، باعث تحلیل رفتن بافت ماهیچه ای و در موارد شدید، باعث ایجاد ماراسموس می شود. پروتئین موجود در دانه کینوا، از نظر کیفی و کمی دوبرابر غلات می باشد. بنابراین جایگزین بسیار مناسبی برای گوشت، در رژیم غذایی افراد گیاهخوار محسوب می شود.

دانه کینوا دارای سه درصد نشاسته است که به صورت گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک می باشد. افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، میزان غذای مصرفی خود را تغییر می دهند. و در اغلب موارد سلامتی خود را به خطر می اندازند.مصرف دانه کینوا با وجود گرانول های نشاسته ای کوچک، هیچ اثر چاق کنندگی ندارد. این دانه که سرشار از مواد مغذی است، می تواند فواید زیادی برای سلامتی بدن نیز به همراه آورد.

دانه کینوا

روش مصرف دانه کینوا

دانه کینوا که شبه غله است، طعمی مشابه گندم و ذرت دارد. بنابراین استفاده از دانه کینوا در انواع غذاها، طعم اصلی آن غذا را تغییر نمی دهد. دانه کینوا به صورت تازه خوری، پخته، آبکش و سرخ کرده مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواندبه بسیاری از غذاها اضافه گردد.قیمت خرید و فروش دانه کینوا توسط این مجموعه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها مانند انواع سوپ، سالاد، انواع خورشت ها نیز کاربرد دارد. از دانه کینوا برای تهیه آرد کینوا نیز استفاده می شود.

آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان، کیک، بیسکویت و غلات صبحانه به کار می رود. همچنین می توان برای تهیه فرنی که ارزش غذایی آن افزایش یابد، از آرد کینوا استفاده نمود. و غذایی بسیار مقوی برای کودکان خردسال تهیه کرد.

قیمت خرید دانه کینوا

در سال های اخیر و با آشنایی بیشتر جوامع مختلف با دانه کینوا، مصرف دانه کینوا و قیمت خرید دانه کینوا در سبد غذایی خانوارها نیز افزایش یافته است. به دنبال آن کشاورزان عزیز به کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا پرداخته اند. و بازار خرید و فروش و قیمت دانه کینوا نیز رونق یافته است.

دانه های سفید و رنگی کینوا در انواع قیمت ها و به صورت های مختلفی، خرید و فروش می شود. برای اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا به صورت عمده و در بسته بندی های مختلف، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

این مجموعه که با هدف ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید دانه کینوا در ایران راه اندازی شده است. در سال های اخیر و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان عزیز، در مناطق مختلف کشور، دانه های باکیفیت کینوا را تولید می نماید.

مجموعه ما، پس از جمع آوری دانه های مرغوب کینوا، برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است. دانه های فرآوری شده و آماده به طبخ کینوا در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا، با قیمت های مناسب عرضه می گردد.

برنج کینوا

همکاری قیمت خرید دانه کینوا

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی خرید دانه کینوا می باشد. دانه مرغوب و باکیفیت کینوا در تناژ بالا و به صورت عمده،با قیمت مناسب در اختیار هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی قرار می گیرد.

همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که تمایل به تولید محصولات حاوی دانه کینوا دارند، می توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند.برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه و تهیه بذر، دانه و آرد باکیفیت کینوا که به دست توانمند کشاورزان عزیز ایرانی تولید شده است، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *