فروش غله کینوا درغرب کشور

کینوا

فروش غله کینوا در غرب کشور بهترین برند های مطرح کینوا را در ایران عرضه و توزیع می نماید.

غله کینوا خاویار گیاهی

آیا تا به حال اسم خاویار گیاهی را شنیده اید؟ غله کینوا دانه ای با ارزش تغذیه ای فوق العاده بالاست و به دلیل اینکه سرشار از ترکیبات مفید می باشد به آن خاویار گیاهی می گویند. پروتئین، فیبر، منگنز، آهن، روی، کلسیم و…. به فراوانی در غله کینوا یافت می شود.
بنابراین استفاده از شبه غله کینوا در برنامه غذایی می تواند همزمان بسیاری از نیاز های بدن را تامین کند.

غله کینوا بومی مناطق آمریکای جنوبی است و طی 5000 سال غذای اصلی مردم آن مناطق بوده است. مقاومت بالای غله کینوا به خشکی، شوری و یخ زدگی و سازگاری به تغییرات اقلیمی از ویژگی های ممتاز آن می باشد.

غله کینوا در جهان

سازمان فائو با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده غله کینوا، سال 2013 را سال بین المللی کینوا نام گذاری نموده است. این سازمان سایر کشورها را به کشت و تولید غله کینوا ترغیب نمود. و هدف از تولید غله کینوا را تأمین امنیت غذایی و مبارزه با فقر عنوان نمود.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان به تولید غله کینوا پراخته اند و خانوارهای زیادی آن را در سبد غذایی خود قرار داده اند. در سال های اخیر، غله کینوا در غرب و در مناطق مختلف کشور نیز کشت و کار می شود و غله کینوا باکیفیت تولید می شود و به فروش می رسد.

بذر کینوا

چگونگی فروش و مصرف محصولات غله کینوا

غله کینوا دانه های گرد و ریزی داشته و طبخ بسیار سریعی دارد. غله کینوا خوش هضم و سبک بوده و می تواند یک جایگزین مناسب برای انواع فست فود های مضر و حتی برنج باشد. مصرف غله کینوا به همه ی افراد خانواده به ویژه کودکان، نوجوانان و خانم های باردار توصیه می شود.

غله کینوا به روش تازه خوری، کته، پخته و آبکش و در انواع غذاها، سالاد، سوپ و خورشت ها استفاده می شود. همچنین آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان، بیسکویت، کیک و فرنی کاربرد دارد.

غله کینوا

خواص غله کینوا در کشور

غله کینوا دارای دانه های ریز اما بسیار مغذی می باشد. غله کینوا تنها گیاهی است که حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان است. اسید آمینه ضروری لیزین در غله کینوا به وفور یافت می شود. و اسید امینه های ضروری موجود در غله کینوا مانند ترکیب پروتئین های شیر و کازئین است.

استفاده از غله کینوا در مناطقی از جهان که کمبود مواد غذایی زیاد است، و برای نوزادانی که نمی توانند از شیر مادر استفاده کنند، به شدت توصیه شده است.

غله کینوا دارای پروتئین بیشتری نسبت به سایر غلات می باشد. همچنین دامنه آمینو اسیدی گسترده تری نسبت به غلات و حبوبات دارد. غله کینوا اسید آمینه هیستیدین بالاتری از جو، سویا و گندم دارد در حالی که میزان اسیدآمینه تریپتوفان آن مشابه گندم بوده و از سایر غلات بیشتر است. افرادی که دارای کمبود پروتئین هستند می توانند از مراکز خرید و فروش غله کینوا این محصول فوق العاده را تهیه نمایند.

ارزش غذایی غله کینوا در کشور

بیو پپتید های موجود در غله کینوا باعث کاهش رادیکال های آزاد و ضد فشار خون می شوند. همچنین فیبر های موجود در غله کینوا مشابه سایر غلات بوده و دارای فیبر محلول بالایی می باشد. نقش فیبرهای محلول موجود در غله کینوا این است که، باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی و همچنین رشد میکروارگانیسم روده بزرگ می شود. بعلاوه فیبر های مفید و محلول غله کینوا باعث کاهش کلسترول خون، بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون نیز می گردد.

افرادی که دارای بیماری متابولیکی سلیاکی هستند نمی توانند گلوتن موجود در غلات را هضم کنند. این افراد باید رژیم های غذایی خاصی را رعایت کنند که در مواردی باعث کمبود یک سری مواد در بدن آن ها می گردد.

غله کینوا به دلیل نداشتن گلوتن جایگزین مناسبی برای غلات متداول در برنامه غذایی این افراد می باشد. علاوه بر اینکه حساسیت ناشی از گلوتن را ندارد بلکه سرشار از انواع املاح معدنی، اسید های آمینه، ویتامین B و Eو آنتی اکسیدان نیز می باشد. افراد مبتلا به سلیاک می توانند برای خرید و فروش غله کینوا با این مجموعه ارتباط بگیرند.

غله کینوا

فروش غله کینوا در غرب کشور

در سال های اخیر مصرف غله کینوا به عنوان غذایی ارزشمند در سبد غذایی خانوارهای ایرانی روند افزایشی داشته است. غله کینوا به صورت وارداتی و همچنین تولید داخل در دسترس است. مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز ایرانی در مناطق مختلف کشور غله کینوا را تولید می نماید.

این مجموعه برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه کینوا در ایران کرده است. و دانه سفید و رنگی با کیفیت بالا را عرضه می ماید. همچنین در زمینه فروش غله کینوا در غرب، شرق، شمال و جنوب کشور فعالیت می نماید.

بذر کینوا

همکاری در فروش غله کینوا در کشور

مجموعه ما آماده فروش غله کینوا و همکاری با هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاکی در زمینه عرضه غله کینوا و همچنین آرد کینوا می باشد. دانه و آرد کینوا به صورت فله در تناژ بالا و همچنین بسته بندی های مختلف توسط این مجموعه در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *