تولید و عرضه انواع بذر کینوا در سراسر کشور

بذر کینوا

برای تولید و عرضه انواع بذر کینوا در سراسر کشور می توانید با این مجموعه ارتباط گرفته و از خدمات مشاوره‌ای و خرید تضمینی ویژه آن بهره‌مند شوید. کارشناسان ما در سراسر کشور فعالیت داشته و با ارائه بهترین خدمات مشاوره‌ای و مستند سازی در خدمت شما کشاورزان عزیز خواهند بود.

شرایط زیست محیطی مناسب برای کشت کینوا

کینوا به مناطق اگرواکولوژیکی متعددی سازگار است. کینوا به شرایط بیابانی و گرم و اقلیم خشک سازگار بوده و کینوا یک گیاه شوری زیست است. گیاه کینوا دمای ۴- تا ۳۸ درجه سانتی گراد را تحمل می‌کند.

از طرفی بهترین دما برای رشد بهینه کینوا ۲۵تا۲۷ درجه سانتی گراد می باشد.در بیشتر مناطق کشور ایران می‌توان گیاه کینوا را هم به صورت پاییزه و هم به صورت بهاره کشت کرد و قابلیت این را دارد که در سال ۲ مرتبه کشاورزان بتوانند کینوا را در زمین‌های خود کشت کنند.

خاک مناسب برای کشت کینوا

بهترین بافت خاک جهت رشد بهینه و مناسب گیاه کینوا خاک‌هایی با بافت متوسط مانند لومی شنی و لومی رسی می‌باشد. هم چنین بذر کینوا در خاک‌های فقیر با زهکشی پایین هم محصول قابل قبولی را عاید کشاورزان می‌کند. گیاه کینوا دارای دامنه تحمل گسترده‌ای از PH بوده، به طوری که بهترین PH برای رشد آن ۴.۸ تا ۸.۵ است که از معدود گیاهان زراعی است که در این بازه گسترده PH قابلیت رشد را دارد.

همچنین بیانگر توانایی رشد این گیاه در شرایط اسیدی و قلیایی و مقاوم بودن گیاه کینوا در برابر سمیت آلومینیوم می‌باشد. باتوجه به اینکه در کشور ایران چند سالی است که سطح آب‌های زیرزمینی پایین آمده و هرساله شاهد این هستیم که آب‌های کشاورزی شور می‌شوند. گیاه کینوا می‌تواند جایگزین مناسبی برای گیاهان زراعی باشد و می توان از آن در تناوب‌های زراعی استفاده کرد.

تولید و عرضه بذر کینوا در کشور

این مجموعه با ترویج کشت کینوا در سطح کشور توانسته است گامی بزرگ در معرفی این محصول فوق العاده و توسعه آن داشته باشد. کشاورزانی که علاقه مند کشت و تولید انواع بذر کینوا در کشور هستند می‌توانند از معتبر‌ترین مرکز عرضه بذر کینوا ، بذر مورد نیاز خود را تهیه نموده و مشاوره کشت بسیار مطلوبی دریافت نمایند.

در واقع استان‌های مختلف دارای اقلیم‌های متفاوت می‌باشد و کشت کینوا به عنوان یک محصول جدید دارای ریسک بوده و برای تولید انواع بذر کینوا لازم است کشاورزان مشاورین متخصص در این حوزه را در کنار خود داشته باشند. همچنین برای این که ریسک کشت و تولید انواع بذر کینوا کاهش از بین برود این مجموعه اقدام به عرضه بذر کینوا به همراه خرید تضمینی کرده است.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *