سایت اینترنتی بذر کینوا در اهواز

بذر کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا در اهواز و شهرهای مختلف کشور، روش کشت بذر کینوا را در قالب مشاوره رایگان در اختیار علاقه مندان قرار داده و بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را توزیع می نماید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بومی آمریکای جنوبی است و طی هزاران سال غذای اصلی مردم این مناطق را تولید نموده است. ارزش غذایی دانه های حاصل از رشد بذر کینوا، آن را به خاویار سبز معروف کرده است.سایت فروش بذر کینوا در ایران عرضه کننده بذور کینوا در تمام شهرها از جمله اهواز است.

بذر کینوا پس از رشد و رسیدگی فیزیولوژی گیاه کینوا، تولید دانه هایی می کند که بسیار مغذی است. دانه کینوا تنها منبع گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان را دارا می باشد.

بذر کینوا برای رشد به حداقل شرایط محیطی نیاز دارد و حتی در خاک های زراعی فقیر نیز قادر به رشد است. بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و در شرایط آب و هوایی مختلف نیز رشد می نماید.

سازمان فائو با توجه به ارزش غذایی دانه های کینوا و ویژگی های رشدی بذر کینوا، کشت آن را به سایر کشورها توصیه نموده است. و سال 2013 را سال بین المللی کینوا نامگذاری کرده است. این سازمان هدف از کشت جهانی کینوا را مبارزه با فقر و گرسنگی و تأمین امنیت غذایی مردم جهان عنوان می کند.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت می نمایند. در سال های اخیر بذر کینوا در مناطق مختلف ایران از جمله اهواز نیز کشت شده و عملکرد قابل قبولی نیز داشته است.

بذر کینوا

سایت مشاوره کشت بذر کینوا در اهواز

در این سایت بذر کینوا در اهواز مورد کشت و در مناطق مختلف کشور در سال‌های اخیر مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. سودآوری قابل توجه کشت بذر کینوا باعث شده است که افراد زیادی به زراعت آن علاقه مند باشند.

شهرستان اهواز دارای زمستان های معتدل است و با چالش سرما روبه رو نیست. بنابراین از بارش های زمستان برای رشد بذر کینوا می توان استفاده کرد. همچنین انتخاب تاریخ کشت برای عملکرد خوب بذر کینوا بسیار مهم است. به همین دلیل تاریخ کشت نامناسب بر روی عملکرد بذر کینوا تاثیر گذار است.

برای اطلاع از تاریخ مناسب جهت کشت در سایت بذر کینوا اهواز می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه ما در این زمینه بهره مند شوید.برای آماده سازی زمین جهت کشت بذر کینوا در اهواز و سایر مناطق لازم است ابتدا زمین شخم زده شده و سپس دو مرحله دیسک سنگین و سبک اجرا شود. و در پایان کود پاشی جهت افزایش عملکرد نیز توصیه می شود.

بذر کینوا

ابیاری و عملکرد بذر کینوا در اهواز

در این سایت میزان بذر مورد نیاز برای کشت بذر کینوا اهواز در هر هکتار بین ۸ تا ۱۰ کیلوگرم می باشد. کشت بذر کینوا با روشهای مختلف از جمله روش سنتی و مکانیزه امکان پذیر است.
برای کشت مکانیزه می توان از دستگاه خطی کار غلات استفاده کرد . جهت برداشت محصول بذر کینوا،کمباین برداشت کلزا را می توان به کار برد، برای این منظور لازم است که هد کمباین تغییر یابد.

همانطور که بیان شد، بذر کینوا کم توقع است اما استفاده از کودهای آلی و شیمیایی می تواند عملکرد محصول را افزایش خواهد دهد.بذر کینوا برای رشد نیاز آبی کمی دارد و ۵ تا ۷ نوبت آبیاری با فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز، نیاز آبی آن برطرف می نماید. میزان عملکرد بذر کینوا در هر هکتار، حداقل 2 تن و در صورت مدیریت زراعی مطلوب تا 5/5 تن در هکتار می رسد.

بذر کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا در اهواز

جهت اطلاع از نحوه کاشت در این سایت بذر کینوا در اهواز و سایر استان های کشور می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما با هدف ترویج کشت بذر کینوا در ایران و تولید بذرهای بومی ایران با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید.

این مجموعه با راه اندازی سایت اینترنتی بذر کینوا در اهواز و استان های مختلف کشور، اطلاعات مفیدی در زمینه بذر کینوا و نحوه کشت وخرید و فروش تضمینی آن در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

این مجموعه بذرهای اصل و شناسنامه دارکینوا را توزیع می نماید. همچنین با همکاری کشاورزان عزیز، تجربه کشت بذر کینوا را در مناطق مختلف کشور کسب نموده است. و تجارب کسب شده در این زمینه را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان عزیز قرار می دهد.

بعلاوه در این مجموعه خرید و فروش بذر کینوا پس از عقد قرارداد به صورت کاملا تضمینی انجام می شود. و در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت بذر کینوا کشاورزان عزیز را همراهی می نماییم.برای استفاده از خدمات بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در اهواز و هر منطقه ای از کشور که هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *