قیمت ویژه آرد کینوا در اهواز

کینوا

برای اطلاع از قیمت ویژه آرد کینوا در اهواز از چه طریق می توان اقدام نمود؟ کدام مرکز آرد کینوا را با قیمت مناسب و‌ کیفیت درجه یک عرضه می کند؟ آرد کینوا بسته بندی و عمده از لحاظ قیمتی تفاوتی دارند؟

آرد کینوا در سراسر ایران از جمله شهر اهواز به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می شود. این فراورده همانند دانه های کینوا از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. آرد کینوا در اهواز به صورت عمده و جزئی برای علاقه مندان عرضه می شود . قیمت آرد کینوا در اهواز با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود.

آسیابانی ویژه کینوا

دانه های کینوا با استفاده از آسیابانی ویژه ای تبدیل به آرد کینوا می شوند. آسیابانی کینوا نیاز به تجهیزات و تخصص ویژه ای می باشد.‌ آسیابانی ویژه کینوا بر روی بازدهی آرد تولید شده و‌کیفیت محصول موثر است. تولید کنندگان کینوا در ایران برای آسیاب کینوا باید مراکز معتبر را انتخاب نمایند، مراکزی که علاوه بر قیمت مناسب، محصولی با کیفیت و با راندمان بالا را تولید کند.

تولید آرد کینوا عمده و بسته بندی

از چندین سال پیش کینوا در ایران کشت می شود و در بعضی از نقاط ایران تولید این دانه فراسودمند انجام می شود. آرد کینوا یکی از پرمصرف ترین محصولات کینوا محسوب می شود. این محصول سرشار از مواد مغذی و معدنی است. آرد کینوا از آسیاب دانه های کینوا به دست می آید و فاقد گلوتن است.

گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات و دانه ها مانند گندم و جو وجود دارد. بعضی از افراد مانند بیماران سلیاکی به گلوتن حساسیت دارند و نمی توانند محصولات گلوتن دار را مصرف کنند. مصرف کینوا برای این افراد توصیه می شود. آرد کینوا در ایران توسط کارخانه جات تولید کننده، تولید می شود.

این محصول به صورت عمده و جزئی برای مشتریان قابل خریداری است. آرد کینوا بسته بندی عمدتا توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود، همچنین به صورت عمده توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود. آرد کینوا عمده و بسته بندی از لحاظ خواص تغذیه ای تفاوتی ندارند و تنها از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

کینوا

تامین آرد کینوا برای فروشگاه ها

آرد کینوا در فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد. تامین آرد کینوا برای این فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این فروشگاه ها آرد کینوا را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک می خواهند و نیازمند یک تامین کننده مطمئن هستند.

فروشگاه های علاقه مند به خرید آرد کینوا می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده آرد کینوا در ایران است. این مجموعه آرد کینوا را به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می کند و این اطمینان را به فروشگاه ها می دهد که محصولی درجه یک و قیمت ارزان را به آن ها عرضه کند.

تامین آرد کینوا برای فروشگاه ها از قیمت کمتری برخوردار خواهد بود زیرا به صورت عمده خرید انجام می دهند. فروشگاه ها علاقه مند می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه ایلیا در ارتباط باشند و ضمن بهره بردن از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم در خصوص تامین و همکاری را جویا شوند.

خریداران آرد کینوا در اهواز

آرد کینوا در اهواز به صورت عمده و جزئی خریداری می شود. امروزه مصرف محصولات فراسودمند که ارزش غذایی بالایی دارند افزایش یافته است و مردم جامعه علاقه مند به مصرف این محصولات هستند. خریداران جزئی آرد کینوا مصرف کنندگان خانگی هستند. از جمله خریداران عمده آرد کینوا می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

این کارخانه جات و مجموعه ها با خرید آرد کینوا در اهواز ضمن افزودن به ارزش غذایی محصول تولید شده، بازار فروش بسیار خوبی را نیز تولید محصولات فراسودمند و با ارزش غذایی بالا به دست می آورند.

این کارخانه جات برای خرید آرد کینوا می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام کنند .شرکت ایلیا آرد کینوا را به صورت ایرانی و وارداتی عرضه می کند و پتانسیل تامین بلند مدت آرد کینوا را دارد .خریداران آرد کینوا در اهواز برای خرید می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنند.

کینوا

آرد کینوا قند دارد؟

کینوا شبه غله ای سرشار از مواد تغذیه ای مفید برای بدن انسان است. کینوا دارای پروتئین، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶، ویتامین B و ویتامینE، فسفر، آهن، پتاسیم، منیزیوم و…  می باشد.

آرد کینوا دارای کربوهیدرات های پیچیده است. کربوهیدرات های موجود در آرد کینوا به کندی هضم می شوند و باعث افزایش ناگهانی قند خون در بیماران دیابتی نمی شود.

قیمت آرد کینوا کیسه در اهواز

آرد کینوا به صورت کیسه توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی به صورت کیسه ای در اهواز خریداری می شود. قیمت آرد کیسه در اهواز با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت آرد کینوا کیسه می توان به: ایرانی یا خارجی بودن آرد کینوا، کیفیت آرد کینوا، حجم خرید، نوع بسته بندی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره نمود.

قیمت آرد کینوا کیسه ارزان تر از انواع بسته بندی و مقادیر خرد است زیرا حجم خرید بالا است و بسته بندی نیاز ندارد. آرد کینوا ایرانی ارزان تر از انواع وارداتی است و از لحاظ کیفیتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. برای اطلاع از قیمت به روز آرد کینوا می توانید از طریق مراکز عرضه کننده این محصول، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

کینوا

فروش هر کیلو آرد کینوا بسته بندی

 آرد کینوا بسته بندی در حجم های مختلفی به فروش می رسد. فروش هر کیلو آرد کینوا بسته بندی در مراکز فروش انجام می شود. خریداران آرد کینوا بسته بندی عمدتا مصرف کنندگان خانگی هستند .آرد کینوا بسته بندی به صورت تولید داخلی و خارجی امکان پذیر است.

قیمت هر کیلو آرد کینوا خارجی بسته بندی گران تر از انواع تولید شده در داخل کشور است. این قیمت با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. قیمت بالای هرکیلو آرد کینوا وارداتی ناشی از قیمت ارز است زیرا قیمت ارز در کشور ما نوسانی و افزایشی می باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *