خرید گیاه دارویی کینوا جدید

گیاه کینوا

خرید گیاه دارویی کینوا جدید برای ورزشکاران و افرادی که دارای رژیم های خاص تغذیه ای هستند از طریق این مرکز انجام می گیرد.

معرفی گیاه دارویی کینوا

گیاه دارویی کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج است. ظاهر گیاه دارویی کینوا مشابه گیاه سلمه تره است. گیاه دارویی کینوا بومی منطقه آند آمریکای جنوبی بوده است و طی هزاران سال غذای اصلی مردم این مناطق بوده است.

گیاه دارویی کینوا به شوری و خشکی مقاوم است و ددر زمین های زراعی فقیر نیز قادر به رشد می باشد. این گیاه به صورت زراعی کشت می شود و در صورت مدیریت زراعی خوب عملکرد بسیار قابل توجهی (5 تن در هکتار) خواهد داشت.

خرید گیاه دارویی کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود. البته برخی از واریته های آن کاربرد علوفه ای نیز دارند. خرید گیاه دارویی کینوا دارای خواص درمانی و ارزش غذایی بالایی است، به گونه ای که به مولتی ویتامین یا خاویار سبز معروف است.

دانه حاصل از گیاه دارویی کینوا طبخ سریعی دارد و شما می توانید آن را به آسانی آماده کرده و میل نمایید. مدت زمان پخت دانه کینوا 12 تا 17 دقیقه می باشد. و یکی از غذاهایی است که در جهان جزو سوپر فود های شگفت انگیز محسوب می شود.

غله کینوا

انواع گیاه دارویی کینوا و تفاوت آنها

دانه های گیاه دارویی کینوا به سه رنگ قرمز، سیاه و سفید در ایران وجود دارد. می توان با این سه رنگ انواع غذاهای متنوع را طبخ کرد و از خواص فوق العاده ی آن بهره برد.دانه های گیاه دارویی کینوا را می توان در انواع سوپ ها و سالاد های داخلی و خارجی استفاده نمود.امکان خرید این نوع محصول در سراسرر کشور وجود دارد

حتی اگر تمایل دارید تنها از خواص آن استفاده کنید، و دانه کینوا در غذا مشخص نشود، می توانید از دانه های سفید گیاه دارویی کینوا استفاده کنید. به این دلیل که دانه های سفید گیاه دارویی کینوا به نسبت سایر رنگ های کینوا طعم ملایم تری دارد. همچنین دانه های سفید رنگ گیاه دارویی کینوا زود تر نیز طبخ می شود، و به هیچ وجه طعم اصلی غذا را تغییر نمی دهد.

خواص گیاه دارویی کینوا

مصرف غذاهایی با درصد پروتئین بالا برای ورزشکاران در اولویت است. آن ها سعی می کنند غذاهایی را مصرف کنند که میزان پروتئین بالایی را به یکباره دریافت کنند و مجبور نباشند مکمل های شیمیایی بسیار گران قیمت را مورد استفاده قرار دهند.

دانه های سرشار از پروتئین گیاه دارویی کینوا پیشنهاد ما به ورزشکاران است. زیرا دارای خواص تغذیه ای فوق العاده بالایی می باشد و درصد پروتئین آن نیز بسیار بالاست. به همین دلیل به آن گوشت گیاهی یا خاویار گیاهی نیز می گویند.

همانطور که بیان شد، استفاده و خرید گیاه دارویی کینوا باعث می شود دانه هایی تولید می نماید که ارزش غذایی بالایی دارند. گیاه دارویی کینوا، تنها گیاهی است که دانه های آن حاوی تمام اسیدآمینه ای ضروری برای بدن انسان می باشد. همچنین دانه های گیاه دارویی کینوا دارای املاح معدنی مفید مانند کلسیم، فسفر، آهن، فیبر، روی و منگنز می باشد. آهن، کلسیم و منیزیم موجود در دانه گیاه دارویی کینوا بیش از سه برابر دانه های گندم است.

دانه های گیاه دارویی کینوا فاقد گلوتن می باشد. افرادی که به طور ژنتیکی قابلیت هضم گلوتن غلات را ندارند و به بیماری سلیاکی مبتلا هستند، از خوردن غلات محروم می باشند. دانه های گیاه دارویی کینوا با داشتن نشاسته و میزان بالایی پروتئین، می تواند جایگزینی مناسب برای غلات باشد. این دانه ها نه تنها چند برابر غلات املاح و پروتئین دارند بلکه حساسیت ناشی از وجود گلوتن را نیز به همراه ندارند.

فیبر های موجود در دانه کینوا مشابه غلات می باشد و این دانه ها فیبر محلول بالایی دارند. فیبر های مفید و محلول دانه های گیاه دارویی کینوا باعث کاهش کلسترول خون، بهبود هضم غذا وکاهش شاخص قند خون می شود.

دانه کینوا

خرید گیاه دارویی کینوا جدید

گیاه دارویی کینوا جدید است و در سال های اخیر در کشورهای مختلف جهان مورد کشت و کار قرار گرفته است. استفاده و خرید گیاه دارویی کینوا در برنامه غذایی خانوارهای ایرانی نیز روند افزایشی داشته است. برای خرید گیاه دارویی کینوا جدید می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه سفید، قرمز و سیاه کینوا را به صورت فله و بسته بندی عرضه می نماید. این مجموعه دانه های مرغوب و باکیفیت گیاه دارویی کینوا را که در مناطق مختلف کشور تولید می شوند را فرآوری می نماید. و دانه آماده به طبخ کینوا را در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

گیاه کینوا

همکاری و خرید گیاه دارویی کینوا در کشور

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی می باشد. و دانه های باکیفیت گیاه دارویی کینوا را در بسته بندی های مختلف و همچنین به صورت فله در تناژ بالا عرضه می نماید. برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *