بررسی بازار بذر کینوا ارگانیک

بذر کینوا ارگانیک

آیا کشت و بازار بذر کینوا ارگانیک در ایران مقرون به صرفه است؟ از چه مرکزی می توان مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا به دست آورد؟ آیا امکان خرید و فروش تضمینی بذر کینوا وجود دارد؟

معرفی بذر کینوا ارگانیک

بذر کینوا دارای وزن هزاردانه 2 تا 3 گرم است و جزو گیاهان بذر ریز دسته بندی می شود. کشت بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریز و به صورت سطحی می باشد. کشت بذر کینوا در ایران مقرون به صرفه است. و تا دوبرابر کشت برخی غلات از جمله گندم، سودآوری دارد.علاوه بر این در بازار بذر کینوا در ایران می توان بذر کینوا ارگانیک را پیدا نمود.

بذر کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج است. بذر کینوا طی هزاران سال غذای اصلی مردم کشورهای بولیوی، شیلی و پرو بوده است. بذرکینوا پس از رشد و رسیدگی فیزیولوژیک گیاه اصلی، دانه کینوا تولید می کند.

دانه و بذر کینوا ارگانیک دارای ارزش غذایی بالایی است و تنها گیاهی است که همه اسیدآمینه های موردنیاز بدن انسان را دارد. دانه حاصل از رشد بذر کینوا حاوی انواع پروتئین، ویتامین، آنتی اکسیدان و املاح معدنی مفید برای بدن است. و به همین دلیل به خاویار سبز و مولتی ویتامین معروف است.

همچنین بذر کینوا ارگانیک به خشکی، شوری و یخ زدگی مقاوم است. بعلاوه بذر کینوا در شرایط آب و هوایی مختلف قادر به رشد است و به تغییرات اقلیمی سازگار می باشد. همه این ویژگی های بذر کینوا، باعث ارزش اقتصادی آن می شود.

بذر کینوا برای کاشت

بازار تولید بذر کینوا ارگانیک

کشاورزی ارگانیک روشی است که به عنوان یکی سیستم کشاورزی جایگزین، برای تولید مواد غذایی سالم و بدون هر گونه مواد شیمیایی مورد توجه قرار گرفته است.همانطور که گفته شد، کینوا گیاهی با ارزش غذایی بالا است که به خاویار گیاهی معروف است. بذر کینوا یک شبه غله است که مانند بسیاری از محصولات زراعی برای تولید آن از انواع سموم و آفت کش ها و علف کش های شیمیایی استفاده می گردد.

بنابراین تولید بذر کینوا ارگانیک علاوه بر حفظ ارزش غذایی بالای آن و افزایش سلامت آن، باعث افزایش سودآوری و ارزش اقتصادی آن نیز می گردد. از مواردی که می توان برای تولید کینوای ارگانیک کاربرد دارد، استفاده از کودهای بیولوژیک با هدف افزایش عملکرد محصولات باکیفیت و سالم می باشد.

بذر کینوا

بررسی بازار بذر کینوا ارگانیک

همانطور که بیان گردید کشت بذر کینوا نسبت به برخی محصولات زراعی تا دوبرابر سودآور است. در سال های اخیر و با شناخت بیشتر بذر و دانه کینوا در ایران، بازار خرید و فروش بذر کینوا رونق یافته است.

تولید محصولات ارگانیک در جهان طرفداران زیادی دارد. زیرا در این روش محصولات تولید شده فاقد هرگونه سم و ماده شیمیایی و هر نوع روش اصلاحی مضر می باشد. محصولات ارگانیک کاملاً سالم می باشد و در بازارهای جهانی نیز طرفداران زیادی دارد.

هزینه های بالا و ایجاد شرایط خاص برای تولید محصولات ارگانیک، ارزش اقتصادی آن ها را تا چند برابر محصولات عادی افزایش می دهد. بنابراین تولید محصول ارگانیک اگرچه زمان بر و هزینه بر است اما بسیار سودآور می باشد.

بذر کینوا ارگانیک

همکاری

بازار بذر کینوا ارگانیک باعث تولید دانه های مغذی کینوا را می کند که خود دارای ارزش اقتصادی است. بنابراین در صورت تولید بذر کینوا به صورت ارگانیک، ارزش اقتصادی آن تا چند برابر افزایش خواهد یافت.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران ، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. این مجموعه بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را توزیع می نماید. و با عقد قرارداد با کشاورزان عزیز خرید و فروش محصول بذر کینوا را به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد.

این مجموعه همچنین کودهای بیولوژیک که مناسب تولید ارگانیک بذر کینوا است را نیز توزیع می نماید. بعلاوه در زمینه کشت بذر کینوا و تولید بذر کینوا ارگانیک نیز به صورت کاملاً رایگان مشاوره می دهد.برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *