فروش استثنایی کینوا سفید، قرمز، سیاه غیر تراریخته

کینوا

دانه کینوا به عنوان یک غله کامل محسوب می شود. دانه کینوا در سه رنگ قرمز، سفید و سیاه در بازار عرضه می شود. فروش استثنایی کینوا سفید، قرمز، سیاه غیر تراریخته در مجموعه ایلیا امکان پذیر است.

شرکت ایلیا به عنوان اولین تولید کننده کینوا غیر تراریخته در ایران شناخته می شود. کینوا غیر تراریخته کینوایی است که دچار هیچ دستکاری ژنتیکی نشده باشد و در فرایند تولید آن فرایند شیمیایی استفاده نشده باشد.

فروش کینوا فله

کینوا یک منبع غنی از پروتئین می باشد. کینوا تمام اسید های آمینه ضروری بدن را دارا است. دانه کینوا کالری کمی دارد و جایگزین مناسبی برای برنج است. گرانول های نشاسته ای موجود در کینوا قابلیت هضم سریع را دارند و‌ به شکل چربی ذخیره نمی شوند.

کینوا به ۳ صورت گرمی، کیلویی، فله ای به فروش می رسد. برای خریداران عمده، خرید به صورت فله ای صرفه اقتصادی دارد. قیمت کینوا به عوامل زیادی ازجمله کیفیت دانه، میزان و مقدار فروش، شرایط کشت دانه و … بستگی دارد. قیمت کینوا فله ای در سراسر کشور با توجه به شهر و مکان متفاوت است. قیمت کینوا به صورت فله ای پایین تر از قیمت کینوا به صورت بسته بندی می باشد زیرا هزینه بسته بندی و هزینه های جانبی در میزان قیمت لحاظ نمی شود.

کینوا تولید شده در شرکت ایلیا استاندارد های لازم را دارا است و مجموعه می تواند پاسخگو مصارف فله باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کینوا فله با مشاورین مجموعه ایلیا در تماس باشید و از این طریق سفارش خود را ثبت کنید.

کینوا

فروش تناژ ویژه شرکت های پخش و بسته بندی

کینوا به عنوان یک غله سالم و پرخاصیت امروزه در جهان شناخته می شود. این دانه دارای خواص سلامتی زایی زیادی می باشد. کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان، ویتامین E و B، املاح معدنی و … می باشد، از این رو به عنوان یک غله کامل شناخته می شود. همچنین کینوا فاقد گلوتن است و برای افرادی که نمی توانند گلوتن را هضم کنند مناسب است، به این بیماری اصطلاحا سلیاک گفته می شود.

کینوا به دلیل داشتن ارزش غذایی بسیار بالا، مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته و جایگزین بسیار خوبی برای برنج است. بسیاری از شرکت های پخش و بسته بندی، کینوا را به صورت فله و با تناژ بالا خریداری می کنند. شرکت ایلیا آماده همکاری برای فروش تناژ دانه کینوا می باشد. برای خرید تناژ دانه کینوا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

قیمت برنج کینوا غیر تراریخته

کینوا را با نام های دیگر، به عنوان مثال برنج کینوا و خاویار گیاهی نیز می شناسند. برنج کینوا سرشار از فیبر، پروتئین، مواد معدنی ضروری و … می باشد.

محصولات تراریخته محصولاتی هستند که دچار اصلاح ژنتیکی توسط انسان و در آزمایشگاه می شوند. این ویژگی تغییر یافته به نوعی است که به صورت طبیعی در گیاه یا جانور اتفاق نمی افتد. عوارض محصولات تراریخته می توانند سلامت انسان و طبیعت را به خطر بیاندازند. مصرف محصولات تراریخته در بعضی از کشور ها برای کودکان و زنان باردار ممنوع است. ازکجا متوجه شویم محصولی تراریخته است؟

ممکن است کینوا موجود در بازار تراریخته باشد، اگر محصول تولید شده تراریخته باشد باید روی بسته بندی ذکر شود. شرکت ایلیا اولین تولید کننده برنج کینوا غیر تراریخته در ایران است. تمام محصولات تولید شده در شرکت ایلیا به صورت غیر تراریخته هستند. برای اطلاع از قیمت برنج کینوا غیرتراریخته و مشاوره در جهت خرید، با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کینوا

کینوا در فروشگاه اورگانیک

کینوا برای افرادی که دچار دیابت هستند نیز غله مناسبی می باشد. دانه کینوا زود هضم است و‌ برخلاف برنج قند خون را افزایش نمی دهد. همچنین کینوا برای کسانی که در رژیم لاغری نیز هستند یک غله سالم و کم کالری می باشد. گرانول های نشاسته ای موجود در کینوا بسیار ریز هستند و زود هضم می شوند و به صورت چربی ذخیره نمی شوند. این دانه می تواند جایگزین برنج در افراد دیابتی و کسانی که رژیم لاغری دارند بشود.

معمولا کسانی که رژیم لاغری دارند برنج را از برنامه غذایی خود حذف می کنند و بعد از مدتی دچار ریزش مو و شکستگی ناخن می شوند، این اتفاق ناشی از کمبود ویتامین B می باشد که  توسط برنج تامین می شد و با قطع مصرف برنج دچار مشگل می شوند اما با جایگزین کردن کینوا به جای برنج علاوه بر بهره بردن از خواص فوق العاده کینوا مخصوصا گروه ویتامین های B و پروتئین رژیم لاغری نیز بهم نمی خورد.

از آن جایی که کینوا تمام پروتئین های کامل بدن را تامین می کند، گیاه خوران و کسانی که رژیم غذایی سالم را انتخاب کرده اند کینوا را غله محبوب خود می دانند. فروشگاه مواد غذایی اورگانیک یکی از بهترین مکان ها برای عرضه محصولات کینوا می باشد، دارندگان فروشگاه های اورگانیک برای مشاوره و خرید محصولات کینوا با کارشناسان متخصص مجموعه ایلیا تماس حاصل فرمایند.

کینوا

خرید و فروش کینوا اصفهان

کینوا تنها گیاهی است که تمام اسید های آمینه ضروری بدن را تامین می کند و بین افرادی که رژیم گیاه خواری دارند بسیار محبوب است. این محصول در بین کسانی که رژیم غذایی سالم را انتخاب کرده اند نیز محبوبیت بالایی دارد.

کینوا در شهر اصفهان قابلیت کشت داشته و در دو نوبت کشت می شود. دانه های کشت شده در اصفهان یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین کینوا در ایران است. خرید کینوا اصفهان برای تولید کنندگان به طور مستقیم از کشاورز انجام می پذیرد. شهر اصفهان در زمینه کشت دانه کینوا پیشرو بوده است. دانه کینوا بعد از برداشت وارد مرحله ساپونین زدایی و فراوری می شود و سپس عرضه می شود. ساپونین که یک ترکیب گلیکوزیدی است روی قسمت خارجی دانه کینوا قرار دارد. ساپونین یک ترکیب سمی و تلخ مزه است که قبل از مصرف باید حتما جدا شود.

کشاورزان عزیز اصفهانی برای فروش محصولات خود می توانند با تماس با کارشناسان مجموعه ایلیا جهت بررسی محصول خود برای فروش تماس داشته باشند و بتوانند در زمینه خرید و فروش این محصول با ارزش ورود پیدا کنند.

کینوا

قیمت فروش کینوا قرمز

کینوا قرمز یک دانه خوراکی فاقد گلوتن می باشد. کینوا قرمز انتخاب مناسبی برای افرادی است که به گلوتن حساسیت دارند و نمی توانند آن را در روده خود هضم کنند. دانه های قرمز کینوا بعد از پخت به رنگ قهوه ای روشن در می‌آید. کینوا قرمز سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین ها و … می باشد. پروتئین موجود در کینوا قرمز بیشتر از گندم و جو است و کینوا قرمز یک پروتئین کامل محسوب می شود.

کینوا قرمز حاوی فیبر محلول و نامحلول است که هردو دارای خواص فوق العاده ای هستند. فیبر محلول، آب را جذب می کند و احساس سیری را افزایش می دهد و این مسئله باعث کاهش کلسترول بد یعنی LDL می شود. فیبر نامحول به سلامت روده کمک می کند و از دیابت نوع ۲ نیز جلوگیری می کند.

قیمت فروش کینوا قرمز در بازار ایران بستگی به عواملی مختلفی نطیر کیفیت دانه کینوا قرمز، شکل ظاهری، نوع بسته بندی محصول و غیره دارد. برای اطلاع از قیمت فروش کینوا قرمز و خرید محصول با شماره های قرار گرفته در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت کینوا در بازار ایران

کینوا به شکل های مختلفی از جمله عمده و جزئی در ایران خریداری می شود. قیمت کینوا بسته به انواع کینوا، کیفیت محصول، شکل ظاهری و غیره متفاوت خواهد بود. کینوا در ایران به ۳ رنگ که شامل رنگ قرمز، سفید و سیاه تقسیم بندی میشود، وجود دارد.

۳ نوع رنگ کینوا از لحاط ارزش غذایی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. برای اطلاع از قیمت کینوا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل بفرمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *