بازار خرید آرد کینوا در کرمان

آرد کینوا

آرد کینوا در شهر کرمان علاقه مندان زیادی دارد و افراد زیادی آرد کینوا را خریداری می کنند. بازار خرید آرد کینوا در کرمان به صورت عمده و جزئی است. آرد کینوا در کرمان به صورت تولید وارداتی و ایرانی عرضه می شود. قیمت آرد کینوا در بازار کرمان متغیر است و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر گرفت. در کرمان آرد کینوا به صورت عمده توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود و در حجم عمده توسط مصرف گنندگان خانگی خرید می شود.

آرد کینوا چیست؟

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه کینوا می باشد. ویژگی آرد کینوا از لحاظ خواص تغذیه ای مشابه دانه کینوا می باشد. آرد کینوا ،آردی بدون گلوتن و سرشار از مواد مغذی و معدنی می باشد. می توان آرد کینوا را با سایر آرد ها ترکیب نمود و یا به تنهایی استفاده کرد. آرد کینوا برای تولید محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی، دیابتی، بیماری های قلبی و عروقی، مکمل های غذایی بیماران سرطانی و … استفاده می شود. آرد کینوا در ایران نیز تولید می شود. محصول آرد کینوا تولید ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است و با نمونه های خارجی قابل مقایسه است. آرد کینوا را می توان به صورت عمده و جزئی از مراکز عرضه کننده این محصول خریداری نمود.

آرد کینوا سمی نخرید

کینوا بر روی پوسته خارجی خود دارای ماده ای سمی می باشد. ساپوین یک ترکیب گلیکوزیدی است که تلخ مزه و سمی است و قبل مصرف باید از روی دانه کینوا برداشته شود. تولید آرد کینوا غیرسمی نیز به این صورت است که ساپوین زدایی انجام می شود و سپس دانه ها آسیاب می شوند.

اگر ساپونین بر روی دانه ها باقی مانده باشد و آسیاب دانه ها انجام شود، محصول نهایی سمی خواهد بود. علاقه مندان برای خرید آرد کینوا مراکز معتبر را انتخاب کنند و از خرید از عطاری ها و افراد نامعتبر بپرهیزند. زیرا این افراد اقدام به فروش آرد کینوا سمی خواهند کرد. در هنگام خرید آرد کینوا به مجوز بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت کافی داشته باشید.

کینوا

تولید شیرینی رژیمی با آرد کینوا در کرمان

شیرینی های موجود در کرمان معروف هستند. تولید کنندگان شیرینی در کرمان می توانند از آرد کینوا برای تولید انواع شیرینی استفاده نمایند. آرد کینوا به واسطه کالری کم و دارا بودن فیبر فراوان رژیمی محسوب می شود. تولید شیرینی رژیمی با آرد کینوا طرفداران زیادی خواهد داشت، زیرا افرادی که علاقه مند به مصرف محصولات رژیمی و فراسودمند هستند، افزایش یافته است. تولید کنندگان شیرینی رژیمی با آرد کینوا در کرمان ضمن تولید یک محصول فراسودمند با ارزش تغذیه ای فراوان، بازار فروش بسیار خوبی را نیز به دست می آورند. برای خرید آرد و دانه کینوا به صورت بسته بندی کیلویی می توانید به فروشگاه ایلیا مارکت مراجعه نمایید.

فروش تناژ و کیسه ای آرد کینوا در کرمان

آرد کینوا در کرمان به صورت تناژ و کیسه ای تولید داخلی و خارجی به فروش می رسد. آرد کینوا برای تولید انواع شیرینی، نان، محصولات بیکری و … به کار می رود. تولید کنندگان محصولات آردی برای غنی سازی و افزودن به ارزش غذایی محصول تولید شده، از آرد کینوا برای غنی سازی استفاده می کنند. فروش تناژ و کیسه ای آرد کینوا در کرمان توسط مراکز تولید کننده یا وارد کننده انجام می پذیرد. کارخانه جات و مجموعه های علاقه مند در کرمان برای خرید آرد کینوا از طریق مراکز فروش این محصول اقدام نمایند.

آرد کینوا چه طعمی دارد؟

به گفته برخی متخصصان کینوا سالم ترین غله جهان است. آرد کینوا همانند دانه های کینوا طعم ملایم و مطلوبی دارد. محصول آرد کینوا تولید شده از دانه های کینوا سفید، بدون مزه است و طعم خاصی ندارد. آرد تولید شده از دانه کینوا قرمز و‌ سیاه طعم متفاوتی دارند.

کینوا

ماندگاری آرد کینوا

آرد کینوا در جای خشک و خنک به مدت یک سال می توان نگه داری نمود. پودر کینوا را پس از هر مرتبه استفاده، درب آن را محکم ببندید و از ورود هوا و آلودگی به آن جلوگیری کنید. آرد کینوا ممکن است دچار فساد شود و قابلیت مصرف ندارد.

تامین کننده آرد کینوا تناژ در کشور

کارخانه جات و شرکت های فراوانی در ایران خریدار آرد کینوا تناژ هستند. این مجموعه ها برای خرید آرد کینوا تناژ نیازمند تامین کننده هستند. تامین کننده ای که پتانسیل تامین بلند مدت داشته باشد و آرد کینوا را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه و کیفیت درجه یک برای کارخانه جات عرضه کند. شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده آرد کینوا در ایران محسوب می شود.

این مجموعه وارد کننده و تولید کننده مستقیم آرد کینوا در کشور است و آمادگی همکاری با شرکت ها و کارخانه جات خریدار را دارد. کارخانه جاتی که علاقه مند به همکاری هستند می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان ایلیا در ارتباط باشند و ضمن بهره بردن از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم در خصوص عقد قرارداد و همکاری را جویا شوند.

تفاوت آرد کینوا با آرد گندم

آرد کینوا با آرد گندم از جهات مختلفی متفاوت هستند. این محصول حاصل آسیاب دانه های کینوا است و آرد گندم حاصل آسیاب دانه های گندم می باشد. آرد گندم دارای گلوتن است و بیماران سلیاکی نمی توانند آرد گندم و محصولات تولید شده با آرد گندم را مصرف کنند. پودر کینوا فاقد گلوتن است و برای بیماران سلیاکی مناسب است.

آرد کینوا دارای کربوهیدرات های پیچیده می باشد که به کندی هضم می شوند و سبب بالا رفتن ناگهانی قند خون افراد دیابتی نمی شود اما آرد گندم این چنین نیست. محصول آرد کینوا رژیمی است و محصولات تولید شده با آرد کینوا رژیمی محسوب می شود اما آرد گندم رژیمی نمی باشد.

کینوا

خرید آرد کینوا برای پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی از اصلی ترین خریداران آرد کینوا در ایران محسوب می شوند. این شرکت ها با داشتن بازار گسترده مشتریان می توانند فروش بسیار خوبی از آرد کینوا به دست آورند. این مجموعه ها آرد کینوا را به صورت عمده از شرکت های تولید کننده یا وارد کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود با بسته بندی شکیل وارد بازار می کنند.

شرکت های پخش و بسته بندی برای خرید آرد کینوا می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد کینوا در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین آرد کینوا با کیفیت و درجه یک را برای شرکت های پخش و بسته بندی دارد و این اطمینان را به آن ها می دهد که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه کند. شرکت های علاقه مند می توانند از طریق کارشناسان ایلیا، اطلاعات لازم را کسی کنند و سفارش خود را ثبت نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *