بازار فروش آرد کینوا در شیراز

کینوا

آرد کینوا در شیراز نیز طرفداران زیادی دارد. این محصول آرد کینوا در شیراز در حجم عمده و جزئی توسط کارخانه جات، شرکت های پخش و بسته بندی و مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. این آرد با دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان و همچنین نداشتن گلوتن محبوبیت زیادی را به دست آورده است. آرد کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین ها و املاح معدنی می باشد. بازار فروش آرد کینوا در شیراز چگونه است؟ کارخانه جات خریدار آرد کینوا در شیراز کدام اند؟ کدام مرکز، مناسب برای خرید آرد کینوا می باشد.

انواع تقلب در آرد کینوا

با گسترش مصرف محصولات فراسودمند به خصوص کینوا، تقلبات در محصولات این دانه مغذی انجام می شود. علاقه مندان هنگام خرید، توجه به محصول داشته باشند. از جمله تقلبات در آرد کینوا می توان به: افزودن سایر آرد ها به آرد کینوا، افزودن گچ به آرد کینوا، اضافه کردن آرد های کهنه با آرد جدید و … اشاره نمود. علاقه مندان برای خرید مراکز معتبر را انتخاب کنند.

بزرگترین تولید کننده آرد کینوا

تولید آرد کینوا در ایران از چندین سال قبل انجام می شود. بزرگ ترین تولید کننده آرد کینوا در ایران، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می باشد. این مجموعه اولین و بزرگ ترین تولید کننده آرد کینوا در ایران شناخته می شود.

این مجموعه فروش خود را عمدتا به صورت تناژ انجام می دهد و آمادگی خود را برای همکاری را کارخانه جات اعلام می دارد. آرد کینوا تولید شده در این مجموعه مطابق با استاندارد های بین اللملی و کشور است و این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهد که محصولی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا را مصرف می کنند. برای خرید آرد کینوا کیلویی می توانید خرید مستقیم از فروشگاه ایلیا مارکت داشته باشید.

کینوا

خریداران آرد کینوا در شیراز

آرد کینوا در شیراز توسط مصرف کنندگان خانگی و همچنین کارخانه جات خریداری می شود. از جمله خریداران آرد کینوا در شیراز می توان به :

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولیدات مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • انواع تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • انواع کارخانه جات محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • تولیدات کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • تولیدات کارخانه غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولیدکننده سالاد نیمه آماده می باشند.

این کارخانه جات با افزودن آرد کینوا به فرمولاسیون محصولات، بازار فروش خوبی را به دست می آورند.

تامین تناژ آرد کینوا در شیراز

شیراز یکی از شهر های پرجمعیت ایران است که کارخانه جات فراوانی در این شهر وجود دارد.  کارخانه جات و مجموعه های تولید کننده محصولات برای غنی سازی فراورده های تولیدی مجموعه خود، علاقه مند به خرید آرد کینوا هستند. این مراکز آرد کینوا را به صورت تناژ خریداری می کنند. شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده آرد کینوا است که در شیراز نیز دارای نمایندگی می باشد. کارخانه جات علاقه مند، جهت تامین تناژ آرد کینوا، می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. این مجموعه تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد  کینوا است، که پتانسیل تامین آرد کینوا را برای کارخانه جات در شیراز را دارا است.

 این مجموعه خدمات ویژه ای برای خریداران تناژ خود در نظر دارد و این اطمینان را به خریداران می دهد که محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه می کند. از جمله خدمات شرکت ایلیا به خریداران عمده می توان به: امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، مشاوره تخصصی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، کیفیت و قیمت تضمین شده، اشاره نمود. مجموعه های علاقه مند، جهت خرید آرد کینوا می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنند.

کینوا

فروش آرد کینوا برای پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی نقش بسیار مهمی در گسترش مصرف محصولات دارند. این مجموعه ها دارای بازار گسترده مشتریان هستند و پتانسیل فروش آرد کینوا را دارا هستند. شرکت های پخش و بسته بندی آرد کینوا را به صورت عمده از مراکز تولید کننده یا وارد کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و در بازار پخش می کنند.

فروش آرد کینوا برای پخش و بسته بندی از طریق مراکز عرضه کننده انجام می شود. فروش آرد کینوا در این مراکز به صورت تولید داخلی و خارجی امکان پذیر است. شرکت های پخش و بسته بندی برای خرید آرد کینوا، مرکز تامین کننده مطمئنی را نیاز دارند که بتواند آرد کینوا را در موعد مقرر با کیفیت درجه یک و قیمت ارزان عرضه کند.

پودر پروتئنی کینوا

کینوا به علت دارا بودن منابع غنی از پروتئین شناخته می شود.

پروتئین موجود در کینوا تامین کننده نیاز افراد به این ماده مغذی می باشد. پودر پروتئینی کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا است. محصول پودر پروتئینی کینوا را می توان جایگزین مکمل های بدنسازی و ورزشکاران نمود. پودر پروتئینی کینوا، یک محصول گیاهی است که تامین کننده پروتئین مورد نیاز ورزشکاران است و می تواند در فرایند ترمیم و بازسازی عضلات نقش موثری داشته باشد.

کینوا

تولید نان رژیمی با آرد کینوا

از آرد کینوا برا تولید نان نیز می توان استفاده نمود. نان تولید شده با آرد کینوا، رژیمی است. نان رژیمی با آرد کینوا برای افراد دیابتی، سلیاکی، افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت و … توصیه می شود. نان رژیمی با آرد کینوا، کالری کمی دارد و اثرات چاق کنندگی و افزایش وزن سایر نان ها را ندارد.

مجموعه های تولید کننده نان و همچنین کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی با تولید نان با آرد کینوا، علاوه بر تولید محصولی فراسودمند و با ارزش تغذیه ای بالا، محصولی مشتری پسند را تولید کرده و بازار فروش خوبی را به دست می آورند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا که بزرگ ترین تولید کننده کینوا و فراورده های آن در ایران است، آمادگی همکاری با صنایع مختلف مخصوصا صنایع مربوط به تولید نان های رژیمی را دارد. علاقه مندان در این صنایع در صورت تمایل برای افزودن مواد غذایی ارزشمند به تولیدات خود، می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرند و ضمن بهره مندی از مشاوره های رایگان متخصصان، بهترین تصمیم را در حوزه خرید خود داشته باشند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *