قیمت فروش کینوا فراوری شده فله

کینوا

کینوا از جمله دانه های جدید است که امروزه در سراسر جهان به صورت گسترده توسط مردم مصرف می شود. کینوا در ایران نیز به صورت تولید داخلی و ‌وارداتی وجود دارد و علاقه مندان می توانند این محصول را به صورت فله و بسته بندی شده از مراکز فروش خریداری نمایند. این محصول دارای قیمت های متنوعی می باشد. این قیمت با توجه به آیتم های متفاوتی تعیین می شود. جهت اطلاع از قیمت فروش کینوا فراوری شده فله از چه طریق می توان اقدام کرد؟ کدام مرکز کینوا فراوری شده فله را با قیمت مناسب عرضه می کند؟

کینوا فراوری شده چیست ؟

کینوا دانه گیاهی است که جزو غلات محسوب نمی شود و با توجه به شباهت در ویژگی های این دانه، در دسته شبه غلات قرار می گیرد. بر روی کینوا قبل از مصرف، عملیات فراوری انجام می شود زیرا کینوا فراوری نشده سمی است و‌ قابلیت مصرف برای انسان و‌ حتی دام را ندارد. عملیات فراوری کینوا شامل: بوجاری و جداسازی بقایای ساقه و پوسته از آن، شست و شو و ساپونین زدایی می باشد. کینوا دارای ماده ای به نام ساپونین است. ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی است که در لایه خارجی دانه قرار دارد و سمی و تلخ مزه است.

علاقه مندان برای خرید کینوا حتما مراکز معتبر را انتخاب کنند. مراکزی که کینوا فراوری شده را با داشتن مجوز بهداشتی و‌ سیب سلامت ارائه دهند. مصرف کینوا فراوری نشده می تواند اثرات جبران ناپذیری برای مصرف کنندگان به وجود بیارد.

تنوع انواع کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای محصولات متنوعی می باشد. محصولات کینوا در ایران شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

این محصولات را می توان به صورت عمده، فله، جزئی، بسته بندی خریداری نمود. تمامی محصولات کینوا دارای خواص  تغذیه ای فراوانی هستند و از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. محصولات کینوا در ایران را می توان از طریق انواع فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی در سراسر کشور خریداری نمود.

کینوا

تولید کننده انواع کینوا

در حال حاضر در کشور تولید کینوا انجام می شود. از چندین سال قبل این دانه پر خاصیت وارد ایران شد و با کشت موفقیت آمیز این دانه، در نقاط مختلف کشور تولید می شود. کینوا دارای انواع مختلفی از محصولات است که این محصولات در داخل کشور تولید و عرضه می شوند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اولین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه با تولید انواع کینوا قدمی بزرگ در جهت تغییر سبک زندگی مردم و ترویج فرهنگ مصرف محصولات سالم و فراسودمند، برداشته است. مجموعه ایلیا با تولید انواع کینوا، پتانسیل تامین کینوا بسیاری از شرکت‌ها و‌ کارخانه جات را دارد. کینوا تولید شده در این مجموعه با توجه به استاندارد های ملی و بین المللی تولید می شود.

مجموعه ایلیا کینوا را به صورت فله و بسته بندی شده در حجم عمده و جزئی به علاقه مندان عرضه می کنند. انواع کینوا در شرکت ایلیا دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت می باشد و مشتریان می توانند با خیالی آسوده این محصولات را از طریق سایت و شماره های موجود خریداری نمایند.

قیمت هر کیلو کینوا قرمز و سیاه

کینوا قرمز و سیاه دو‌ نوع از انواع کینوا هستند که به واسطه طعم و‌ مزه خاصی که دارند، شناخته می شوند. کینوا قرمز و‌ سیاه بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و له نمی شوند. دانه قرمز کینوا بعد از پخت به رنگ قهوه ای درمی آید. کینوا قرمز و ‌سیاه دارای ارزش غذایی بالایی هستند و سرشار از مواد مغذی و معدنی می باشند.

قیمت هر کیلو کینوا قرمز و سیاه با توجه به عوامل متفاوتی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر در قیمت کینوا قرمز و ‌سیاه می توان به: ایرانی یا وارداتی بودن دانه، حجم خرید، نوع مصرف، نوع بسته بندی، کیفیت دانه ها و ‌… اشاره نمود. قیمت کینوا قرمز و سیاه فله از انواع بسته بندی کمتر است و این ناشی از نبود هزینه بسته بندی می باشد.

قیمت انواع کینوا در بازار

انواع کینوا در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. این قیمت ها ناشی از آیتم های تاثیر گذاری همچون کیفیت دانه ها می باشد. کیفیت دانه ها شامل درشت بودن دانه ها، تمیزی و یکدست بودن محصول، نبود هیچگونه شئ اضافی نظیر حشرات، دانه های غلات دیگر، خاک و سنگ و … ‌می باشد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت انواع کینوا در بازار به کشور تولید کننده (ایرانی یا خارجی باشد. قیمت کینوا تولید شده در داخل کشور کمتر از انواع وارداتی می باشد و‌ مقرون به صرفه تر است) ، حجم خرید (قیمت خرید کینوا به صورت عمده کمتر از مقادیر جزئی می باشد)، نوع بسته بندی و نوع مصرف دارد.

قیمت انواع کینوا در بازار متغیر است و‌ قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر داشت، زیرا قیمت ها دارای نوسان است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت انواع کینوا در بازار با مراکز فروش و عرضه کننده کینوا در ارتباط باشند.

کینوا

خرید کینوا ارزان از تولید کننده

کینوا امروزه به یکی از سالم ترین غلات تبدیل شده است. کینوا دارای انواع مختلفی از محصولات است که با توجه به ذائقه های متفاوت افراد قابل استفاده است. این دانه در ابتدا در آمریکای جنوبی مصرف می شد و با پی بردن به خواص تغذیه ای شگفت انگیز این دانه، در سایر کشور ها از جمله ایران نیز کشت می شود.‌

یکی از مراکز تولید کننده کینوا در ایران شرکت ایلیا می باشد. این مجموعه کینوا را به صورت دو کشت بهاره و پاییزه در بهترین مزارع کشاورزی کشت می دهد. قیمت کینوا تولید شده در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه و ارزان است، زیرا تولید کننده مستقیم کینوا می باشد. کینوا تولید شده در این مجموعه دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت است. دارا بودن مجوز بهداشتی و‌ سیب سلامت این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهد که محصولی سالم که در شرایط بهداشتی و‌ کنترل شده تولید شده است را مصرف می کنند.

خرید کینوا از شرکت ایلیا به عنوان تولید کننده کینوا در ایران، به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و کیلویی امکان پذیر است و علاقه مندان می توانند جهت خرید این محصول از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام به خرید نمایند.

مزه کینوا

به گفته برخی متخصصان کینوا سالم ترین غله دنیا است که طعم ملایم و مطبوعی دارد. این دانه همانند برنج است و با داشتن خواص تغذیه ای فوق العاده جایگزین مناسبی برای برنج است. کینوا دارای ۳ نوع اصلی می باشد. کینوا قرمز، کینوا سفید و کینوا سیاه که از نظر مزه با یکدیگر متفاوت اند. دانه های سفید کینوا بدون مزه است و طعم خاصی ندارد و برای همه افراد با هر ذائقه ای مطلوب است. کینوا قرمز مزه ای مشابه فندوق دارد. کینوا سیاه مزه ای شیرین دارد. دانه های سیاه و قرمز کینوا به واسطه طعم و‌ مزه خاصی که دارند مورد پسند همه افراد نیست.

کینوا

تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای

درسال های اخیر با ترویج سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی با ارزش غذایی بالا و فراسودمند، دانه کینوا به عنوان یک دانه جدید و ارزشمند، پیش از قبل مورد توجه قرار گرفته است. این دانه می تواند تامین کننده نیاز های تغذیه ای افراد باشد.

 فروشگاه زنجیره ای از جمله مراکز خرید حضوری هستند که افراد می توانند با مراجعه به این مراکز کینوا مورد نیاز خود را خریداری کنند. فروشگاه های زنجیره ای کینوا را به صورت بسته بندی و‌ فله به مشتریان عرضه می‌کنند. این مراکز جهت تامین کینوا مورد نیاز فروشگاه باید از طریق مراکز فروش و عرضه کننده کینوا اقدام نمایند و این دانه پرخاصیت را به صورت عمده خریداری کنند.

آرد کینوا از کجا بخرم

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. فراورده آرد کینوا همانند دانه های کینوا فاقد گلوتن است و دارای مواد مغذی و‌ معدنی فراوانی از جمله: پروتئین بالا، فیبر، ویتامین، امگا ۳ و امگا ۶، کلسیم، منیزیوم، فسفر، روی، آهن و ‌… می باشد. ‌این محصول امروزه برای غنی سازی انواع محصولات آردی و اختلاط با سایر آرد ها استفاده می شود. همچنین آرد کینوا برای تولید محصولات بیماران سلیاکی بسیار مناسب می باشد.

خرید آرد کینوا به صورت تولید داخلی و خارجی در حجم عمده و‌ جزئی امکان پذیر است. خریداران آرد کینوا به صورت عمده شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع غذایی هستند. خریداران جزئی آرد کینوا این محصول را برای مصارف خانگی خریداری می کنند.

قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی امروزه علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. خرید از این فروشگاه ها بدون مراجعه حضوری امکان پذیر است و این امر باعث صرفه جویی در زمان افراد خواهد شد. قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی با توجه به کیفیت دانه ها، نوع مصرف و کاربرد، حجم خرید، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، نوع بسته بندی متغییر است. این قیمت با توجه به عوامل گفته شده متغیر است و دارای نوسان خواهد بود. برای اطلاع از قیمت به روز کینوا در فروشگاه های اینترنتی به سایت این فروشگاه ها مراجعه کنید.

کینوا

تامین انواع کینوا فله و تناژ برای کارخانه جات

امروزه با علاقه افراد به مصرف محصولات با ارزش غذایی فراوان، کارخانه ها نیز می توانند با تولید محصولات غنی شده با کینوا، علاوه بر تولید محصولی فراسودمند، محصولی نو را تولید کرده و بازار فروش بسیار خوبی را به دست آورند. بخش تحقیق و‌ توسعه بسیاری از کارخانه جات علاقه مند به کار بر روی تولید محصول با انواع کینوا هستند. این کارخانه جات شامل:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، می باشند.

این کارخانه جات برای تامین انواع محصولات کینوا می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا را به صورت وارداتی نیز عرضه می کند. مجموعه ایلیا پتانسیل تامین انواع کینوا فله و تناژ را برای کارخانه جات دارد. عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ می باشد.

شرکت ایلیا خدمات ارزنده و ویژه ای برای کارخانه‌جات در نظر دارد. از جمله این خدمات می توان به: مشاوره تخصصی، امکان استفاده از بخش تحقیق و‌توسعه مجموعه، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی محصول، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، ارائه انواع کینوا با کیفیت و قیمت تضمین شده، ارسال محصولی یکدست در هر پارت سفارش، اشاره نمود. کارخانه جات علاقه مند به همکاری می توانند از طریق کارشناسان مجرب و‌ آموزش دیده مجموعه اطلاعات لازم در خصوص شرایط تامین محصول و همکاری را جویا شوند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *