فروش عمده بذر و دانه کینوا به صورت فله

خرید کینوا

برای فروش عمده بذر و دانه کینوا به صورت فله و بسته بندی می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. قیمت و کیفیت دو بال یک محصول هستند که این مجموعه با توجه به نیاز مشتری توانسته است پوشش دهی خوبی داشته باشد.

معرفی کینوا

دانه کینوا گیاهی دولپه، یکساله بهاره، شبه غله، متعلق به خانواده تاج خروس و دارای ظاهری مشابه سلمه تره است. بذر و دانه کینوا از هزاران سال قبل در منطقه آند آمریکای جنوبی کشت می شده و بومی این منطقه است. ارزش غذایی بالای بذر و دانه کینوا باعث شد تا در سال های اخیر و به توصیه سازمان فائو سایر کشورها از جمله ایران، گیاه کینوا را کشت کنند. در حال حاضر دانه و بذرهای دو رقم از آن در ایران زراعت شده و به فروش می رسد.

بذر و دانه کینوا

بذر و دانه کینوا- خاویار گیاهی

بذر و دانه کینوا که جزو شبه غلات بسته بندی می شود، گیاهی مقاوم به تغییرات اقلیمی و کم آبی و شوری خاک می باشد. به گفته سازمان خواروبار جهانی (فائو) کشت بذر کینوا در نقاط مختلف جهان با هدف تامین امنیت غذایی و مبارزه با فقر و گرسنگی انجام می شود.

دانه کینوا در مناطق جنوبی آمریکا به مدت 5000 سال است که غذای اصلی مردم این مناطق بوده و به علت ارزش غذایی بالای آن، به خاویار گیاهی معروف شده است. بذر و دانه های ریز اما ارزشمند کینوا غنی از پروتئین و حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان است. امروزه در سراسر دنیا این محصول ارزشمند به فروش می رسد.

همچنین دارای انواع ویتامین ها، املاح معدنی، آنتی اکسیدان و مواد غذایی مفید است.
دانه های آن فاقد گلوتن بوده و برای بیماران حساس به غلات گلوتن دار مانند بیماران سلیاکی و دیابتی غذای مناسبی محسوب می شود همچنین از برگ های آن به عنوان سبزی خام یا پخته و از شاخ و برگ آن برای علوفه دام استفاده می شود. دانه های آن در صنعت تولید آرد و برای تولید بیسکویت، نان، غلات صبحانه، کیک ، انواع غذاها، سالاد و سوپ کاربرد دارد.

دانه کینوا تهران

فروش بذر و دانه کینوا

در حال حاضر انواع بذر و دانه کینوا به صورت فله و یا بسته بندی در بازار به فروش می رسد. اما در این بین عده ای از افراد سودجو اقدام به توزیع بذرهای تقلبی که فاقد قدرت جوانه زنی هستند و یا دارای اختلاط ژنتیکی بوده، کرده اند و به درآمدهای سرشاری رسیده اند. مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی اقدام به خرید و فروش بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا به صورت جزئی و عمده کرده است.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش بذر و دانه کینوا در ایران، ضمن عقد قرارداد خرید و فروش تضمینی بذر با زارعین محترم، مشاوره تخصصی و رایگان در زمینه زراعت گیاه کینوا در اختیار آنان قرار می دهد. علاوه بر این، توسط این مجموعه و برای اولین بار در ایران فرآوری دانه های کینوا توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرد. برای تهیه بذر و دانه کینوا به صورت فله یا بسته بندی شده با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *