سفارش بذر کینوا به صورت فله در تهران

بذر کینوا

سفارش بذر کینوا به صورت فله در تهران را چطور انجام دهم ؟ بذر کینوا اصل را چطور می توان تهیه کرد ؟ مشاوره کاشت بذر کینوا را چگونه دریافت کنم ؟

معرفی گیاه کینوا

بذر گیاه کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج است. این گیاه بومی منطقه آند آمریکای جنوبی است و در حال حاضر در بیش از صد کشور جهان از جمله ایران کشت می شود. این گیاه به دلیل ارزش غذایی فراوان و سودآوری دو برابری نسبت به گندم و برخی غلات دیگر، در سالهای اخیر جایگاه خود را در بین کشاورزان پیدا کرده است. به گونه ای که بسیاری از افراد به دنبال خرید بذر کینوا و زراعت آن در زمین های زراعی استان خود می باشند.

بذر کشت کینوا

بذر کینوا فله


همانطور که گفته شد، بذر کینوا گیاهی متعلق به خانواده تاج خروس است که ظاهری مشابه سلمه دارد و با هدف تولید دانه کشت می شود. البته برگ های آن نیز مصرف خوراکی دارند. به علت ارزش غذایی و دارویی بالای بذر کینوا، سازمان خواروبار جهانی (فائو) کشورهای دیگر را نیز به کشت آن ترغیب کرد و برای بیان اهمیت آن سال 2013 را سال کینوا نامید.


کاربردها و مصارف مختلفی برای دانه ها و برگ های بذر کینوا، از جمله استفاده از دانه کینوا در صنعت تولید آرد، برای تهیه نان، بیسکویت، غلات صبحانه، انواع کیک، تهیه نوشیدنی های مالتی، تولید آرد بدون گلوتن برای بیماران سلیاکی، جایگزین شیرخشک، برای تهیه انواع غذاها، سوپ و سالاد بیان شده است.

فروش کینوا خاویار گیاهی

سفارش فله ای بذر کینوا در تهران

به علت مقاومت بالای بذر کینوا به خشکی و شوری آب و سازگاری با اقلیم ایران، عملکرد بالا و سودآوری قابل توجه و ارزش غذایی مطلوب دانه های آن، کشت این گیاه ارزشمند در استان های مختلف از جمله تهران، طی سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. و متاسفانه افراد سودجو با هدف کسب درآمد های بالا اقدام به توزیع بذرهای نامرغوب و مختلط در بین کشاورزان کرده اند.

بذر کینوا به صورت فله و بسته بندی در استان های 20 استان کشور عرضه می شود. کشاوورزان عزیز بعد از ثبت سفارش به مدت 3 روزکاری بذر خود را دریافت می کنند. هر کشاورز در این مجموعه دارای کد می باشد که مشخص کننده اقلیم و نوع شرایط کشت است. با توجه به کد هر کشاورز مشاوران این مجموعه اقدام به مشاوره تخصصی به کشاورزان می کنند. بعد از دریافت مشاوره قرارداد خرید و فروش تضمینی کشاورز ارسال می گردد.

بعد از زمان برداشت کینوا کشاورز بذر خود را کیسه گیری کرده و برای کارخانه ارسال می کند. هزینه های حمل و نقل به عهده شرکت می باشد و هزینه ای بر روی دوش کشاورز نیست. تسویه به موقع باعث ایجاد اعتماد بین کشاورزان و شرکت می شود. هدف این مجموعه ارتقای سطح سلامت جامعه و در توسعه و ترویج محصولات با سود آوری بالا می باشد.

بذر کینوا فله

همکاری در خرید بذر کینوا فله

مجموعه ما با کسب مجوز از وزارت جهادکشاورزی، به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار فله ای و بسته بندی را در بین کشاورزان عزیز در استان تهران و سایر استان ها توزیع می نماید.

بعلاوه با دارا بودن تجربه کافی در زمینه کشت گیاه کینوا در استان های مختلف کشور، تجارب خود را به صورت مشاوره کاملاً رایگان در اختیار علاقه مندان عزیز قرار می دهد. همچنین خرید و فروش بذر کینوا در این مجموعه به صورت تضمینی صورت می گیرد. برای خرید بذر کینوا به صورت فله و بسته بندی شده در تهران و سایر شهرستان ها می توانید از راه های زیر استفاده نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *