خرید فروش تناژ آرد کینوا در تهران

کینوا

کینوا به صورت آرد کینوا نیز وجود دارد. آرد کینوا در تولید انواع محصولات غذایی به کار می رود. آرد کینوا تناژ در تهران به عنوان پایتخت ایران در حجم عمده و جزئی خرید فروش می شود. فراورده آرد کینوا موجود در تهران می تواند تولید داخلی و یا خارجی باشد. این فراورده یکی از بهترین آرد های موجود برای غنی سازی سایر آرد ها، آرد کینوا می باشد. مراکز خرید آرد کینوا در تهران کدام اند؟ کدام مراکز در تهران آرد کینوا را با قیمت مناسب ارائه می دهد؟

آرد کینوا چیست؟

آرد کینوا، حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. فراورده آرد کینوا همانند دانه های کینوا دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. آرد کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین B و ویتامین E، کربوهیدرات، امگا ۳ و امگا ۶ و … می باشد. آرد کینوا را می توان با سایر آرد ها نیز اختلاط نمود. آرد کینوا فاقد گلوتن است و برای بیماران سلیاکی مناسب می باشد. بیماری سلیاک یک بیماری خودایمنی و ژنتیکی است و در آن فرد گلوتن موجود در مواد غذایی را نمی تواند هضم کند و در صورت مصرف دچار مشکلات گوارشی می شود. آرد کینوا برای بهبود بیماری های مختلفی موثر است و محدودیت سنی برای مصرف ندارد.

کاربرد آرد کینوا در صنایع غذایی

آرد کینوا در صنعت غذایی کشور کاربرد های گسترده ای دارد، از جمله کاربرد های آرد کینوا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کارخانه های خریدار آرد کینوا

کارخانه فراوانی خریدار آرد کینوا هستند. آزد کینوا در تولید محصولات غذایی استفاده گسترده دارد و علاوه بر افزودن بر خواص تغذیه ای محصول، برخواص حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصولات نیز می افزاید. کارخانه های خریدار آرد کینو این محصول را به صورت تناژ از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند. خرید عمده از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. کارخانه جات با تولید محصولات غنی شده با کینوا می توانند ضمن تولید محصولی فراسودمند و با ارزش تغذیه ای بالا، محصولی جدید را تولید نمایند و فروش خوبی به دست آورند.

کینوا

تامین آرد کینوا تناژ در تهران

یکی از دغدغه مجموعه های خریدار آرد کینوا در ایران و شهر تهران، تامین آن است. آرد کینوا ایرانی و وارداتی به صورت عمده توسط کارخانه جات و شرکت ها خریداری می شود. تامین کننده ای آرد کینوا را با قیمت و کیفیت درجه یک عرضه کند، مناسب است.

شرکت ایلیا به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات کینوا از جمله آرد کینوا در ایران شناخته می شود. فروش این مجموعه به صورت تناژ است و علاقه مندان می توانند آرد کینوا را به صورت عمده از این مجموعه خریداری نمایند و تامین آرد کینوا مورد نیاز خود را به شرکت ایلیا بسپارند. این مجموعه در شهر تهران دارای نمایندگی می باشد و علاقه مندان می توانند با تماس با شماره های موجود، شماره و آدرس نمایندگی تهران را برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همکاری و عقد قرار داد جویا شوند.

آسیابانی ویژه آرد کینوا

تبدیل دانه کینوا به آرد کینوا نیازمند آسیابان ویژه ای می باشد. برای تولید آرد کینوا نیازمند تجهیزات و تخصص ویژه ای هستیم. دارا بودن این شرایط به تولید محصولی باکیفیت و همچنین باعث افزایش راندمان تولید آرد کینوا خواهد شد.

پروتئین کینوا

کینوا از لحاظ مقادیر پروتئین در سطح بالایی قرار دارد. کینوا تنها گیاهی است که تمامی اسیدهای امینه ضروری را دارا است. پروتئین موجود در کینوا نیاز افراد به منابع پروتئینی را تامین می کند. میزان پروتئین کینوا تامین کننده نیاز ضروری کودکان دبستانی و پیش دبستانی و بزرگسالان است. پروتئین کینوا عمدتا از انواع پروتئین آلبومین و گلوبولین است. کیفیت غذایی دانه کینوا به علت دارا بودن پروتئین و کیفیت آن حائز اهمیت است.

کینوا

خرید آرد کینوا برای پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران اصلی آرد کینوا به صورت عمده هستند. این مجموعه ها آرد کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و در بازار پخش می کنند. آرد کینوا برای پخش و بسته بندی به صورت عمده به فروش می رسد. برای خرید آرد کینوا برای پخش و بسته بندی می توانید از طریق مراکز عرضه کننده محصولات کینوا اقدام نمایید.

شرکت های پخش و بسته بندی قوی در امر فروش با داشتن بازار گسترده مشتریان می توانند فروش خوبی از آرد کینوا به دست بیاورند. این مجموعه ها برای خرید آرد کینوا می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا آرد کینوا را به صورت ایرانی و وارداتی به فروش می رساند. علاقه مندان برای خرید آرد کینوا برای پخش و بسته بندی با شماره های موجود تماس حاصل نمایند.

فروش آرد کینوا ویژه قنادی در تهران

از آرد کینوا در تولید انواع شیرینی ها استفاده می شود. آرد کینوا ویژه قنادی ها در تهران به صورت تولید داخلی و وارداتی به فروش می رسد. فروش آرد کینوا ویژه قنادی در تهران توسط مراکز فروش انجام می شود. تولید شیرینی و محصولات قنادی با استفاده از آرد کینوا باعث بالا بردن ارزش غذایی شیرینی و محصولات قنادی می شود. همچنین شیرینی های تولید شده توسط آرد کینوا برای بیماران دیابتی و سلیاکی مناسب است.

کینوا

قیمت آرد کینوا کیسه ای در تهران

 آرد کینوا به صورت کیسه ای نیز به فروش می رسد. آرد کینوا کیسه ای در تهران عمدتا توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود . قیمت آرد کینوا کیسه ای در تهران ارزان تر از مقادیر خرد می باشد. از آیتم های موثر در تعیین قیمت آرد کینوا کیسه ای می توان به: کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن ، نوع مصرف و کاربرد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره نمود.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *