عرضه و توزیع بذر کینوا قوه نامیه بالا

بذر کینوا

خدمات بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا برای کشاورزان عزیز چیست؟ از چه مرکزی می توان بذر کینوا با قوه نامیه بالا دریافت نمود؟ چرا باید بذر کینوا بکارم؟

هدف کشت بذر کینوا

 بذر کینوا که بومی آمریکای جنوبی است ،  در سال های اخیر در مناطق مختلف ایران ،  مورد کشت و کار قرار گرفته است .  هدف اصلی از کشت بذر کینوا ،  تولید دانه کینوا می باشد .  دانه کینوا به عنوان تنها منبع گیاهی است که همه اسید آمینه های ضروری مورد نیاز انسان را دارد .  این دانه یک پروتئین کامل محسوب می شود .  عرضه بذر کینوا با قوه نامیه بالا در این سایت جامع انجام می گیرد.

همچنین دارای ویتامین های گروه B و E و املاح معدنی مفیدی است .  به علت ارزش غذایی بالا ،  دانه کینوا به خاویار گیاهی معروف است .  دانه کینوا برای مصارف غذایی و غنی‌سازی انواع غذاها ،  تولید آرد و فراورده های آردی و همچنین مصارف صنعتی مختلف استفاده می شود .

همزمان با افزایش شناخت نسبت به خواص دانه کینوا ،  تقاضا برای مصرف دانه کینوا ،  در کشورهای مختلف و در داخل کشور نیز افزایش یافته است .  به همین دلیل کشت بذر و تولید دانه کینوا ،  با کیفیت مناسب ،  علاوه بر مصرف داخل ،  ارزآوری نیز به همراه دارد .

-بذر کینوا

کشت بذر کینوا با قوه نامیه بالا تولید محصول بیشتر

از میان عوامل مهمی که در محصولات زراعی از جمله بذر کینوا نقش دارد ،  کیفیت زراعی بذر می باشد .  بذر کینوا مهمترین نهاده برای تولید محصول کینوا است و از اهمیت ویژه ای بر روی میزان عملکرد مطلوب ،  برخوردار است .  

کیفیت نامناسب بذر کینوا ،  درصد جوانه زنی کم و استقرار ناکافی ،  از معضل هایی است که پس از کشت بذر کینوا ،  می تواند کشاورز با آن مواجه شود .  این کیفیت تحت تأثیر عوامل بسیاری از جمله خلوص ژنتیکی ،  خلوص فیزیکی ،  قدرت جوانه زنی ،  قابلیت زنده بودن و قوه نامیه بذر کینوا ،  قرار می گیرد . کشت بذر کینوا با قوه ی نامیه بالا زیر نظر این مجموعه انجام می شود و عرضه بذرکینوا با کیفیت نیز به عهده این شرکت می باشد.

بذر کینوا با کیفیت و قدرت بالاتر ،  می توانند بهتر سبز شده و در مواجه شدن با تنشهای محیطی درصد سبز و سرعت جوانه زنی بالاتری را داشته باشد .  و در نتیجه گیاهچه های نیزومند تری را تولید می نماید .

عملکرد مطلوب گیاه کینوا در مزرعه ،  مشابه سایر گیاهان زراعی ،  تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند ویژگیهای ژنتیکی و قوه نامیه و کیفیت انبارداری قرار دارد .  مهمترین آنها میزان قابلیت جوانه زنی و قوه نامیه بذر می باشد .  

بذر کینوا باکیفیت و قوه نامیه بالا در کدام شرکت عرضه می شود؟

به این معنی که هرچه درصد جوانه زنی بالاتر باشد ،  درصد سبز و به طبع عملکرد و میزان محصول بیشتر ،  خواهد بود .  به همین دلیل در گام نخست برای کشت بذر کینوا ،  کشاورز باید بذر کینوا با قوه نامیه بالا و دارای ویژگی های زراعی مطلوب انتخاب نماید . این مجموعه یکی از معتبر ترین مراکز عرضه بذر کینوا و خرید فروش محصول در کشور می باشد.

زیرا تمام زحماتی که کشاورز در زمان کاشت ،  داشت و برداشت برای گیاه کینوا متحمل می شود ،  زمانی بهترین عملکرد و نتیجه را دارد ،  که بذر کینوا مرغوب باشد .  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار ،  دارای این ویژگی می باشد .  همچنین خلوص فیزیکی ،  خلوص ژنتیکی و قوه نامیه آن بالا بوده و عاری از بذور علف هرز و بیماری می باشد .

بذر کینوا

عرضه و توزیع بذر کینوا قوه نامیه بالا

همان طور که بیان گردید ،  انتخاب بذر کینوا با قوه نامیه بالا ،  تاثیر مهمی بر عملکرد نهایی محصول کینوا دارد .  مجموعه ما با هدف تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب و تولید محصولی با عملکرد بالا ،  دانه کینوا اصل و شناسنامه دار را توزیع می‌کند .  

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا با قوه نامیه بالا در کشور ،  در زمینه ی ترویج کشت بذر کینوا ،  با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید .  مجموعه ما در زمینه کشت صحیح بذر کینوا در استان های مختلف ،  به کشاورزان عزیز ،  مشاوره رایگان ارائه می دهد .  

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار عرضه و توزیع دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با زارعین محترم مشارکت می کند .  جهت تهیه بذر کینوا با قوه نامیه بالا و استفاده از خدمات بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در کشور، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *