خریدار برنج کینوا ایرانی و وارداتی

کینوا

این مرکز خریدار رسمی برنج کینوا ایرانی و وارداتی در سطح کشور می باشد و آماده ی همکاری با مجموعه های علاقه مند می باشد.این مجموعه با در نظر گرفتن ذائقه ایرانی و تنوع محصولات و غذاهای ایرانی توانسته است با افزایش سطح زیر کشت برنج کینوا سفید در ایران به سطح بالایی از تولید دست پیدا کند.

خریدار برنج کینوا

این شرکت با عرضه بذر مرغوب و با قوه ی نامیه و خلوص مسیار مناسب در کلیه استان های کشور توانسته است قدم بزرگی برای ترویج برنج کینوا ایرانی داشته باشد. کشاورزان بعد از تحویل بذر می توانند مشاوره ی کامل کشت مخصوص زمین خود دریافت نمایند.

در زمان داشت گیاه کینوا موارد لازم برای رسیدگی و نکات مهم کشت برای افزایش عملکرد در هکتار را به طور کامل در یافت خواهند کرد. همچنین در صورت تمایل کشاورزان می توانند با این مجموعه عقد قرارداد نموده و محصول خود را با کیفیت مشخص برای فروش به کارخانه جات صنایع تبدیلی در اختیار این مجموعه قرار دهند. همه ی استان های کشور می توانند برای فروش محصول خود و نحوه ی بوجاری و فراوری از خدمات مشاوره ای ما استفاده کنند.


همه ی بیمارستان ها ارگانهای خصوصی و دولتی رستوران‌ها و فروشگاه ها و هایپر مارکت های محصولات غذایی سالم می‌توانند این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی بسیار عالی تهیه نموده و در اختیار مردم قرار دهند.


این مجموعه زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت برای اولین بار در کشور کینوا ایرانی با استانداردهای روز دنیا تولید نموده و قیمت کینوا ایرانی را در بازار کنترل کرده است . به گونه ای که افراد علاقه مند به مصرف روزانه کینوا تفاوت قیمتی بین برنج مصرفی و کینوا مشاهده نمی کنند.

کینوا

همکاری در خرید برنج کینوا ایرانی

لذا از افرادی که برنج کینوا تولید کرده‌اند و به دنبال بازار مصرف و فروش کینوا در ایران هستند در صورت تمایل برای همکاری می تواند با این مجموعه ارتباط گرفته و از خدمات مشاوره ای تخصصی استفاده نمایند همچنین افرادی که علاقمند به اخذ نمایندگی در کشور و در استانهای مختلف هستند می توانند با ارسال رزومه مجموعه خود به جمع فرهیختگان فعال در حوزه ی کینوا بپیوندند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *