انواع دانه کینوا ایرانی را از کجا می توانم بخرم ؟

کینوا

انواع دانه کینوا ایرانی را از کجا می توانم بخرم؟ آیا در شهرهای مختلف ایران کینوا ایرانی قابل عرضه است؟ در اینجا به معرفی دانه کینوا و روش های خریداری محصول پرداخته ایم.

برنج کینوا چیست؟

انواع دانه کینوا بومی کشورهای آمریکای جنوبی نظیر پرو و شیلی است. دانه کینوا سرشار از مواد غذایی مورد نیاز بدن می باشد. دانه کینوا حاوی 9 اسید آمینه ضروری بدن می باشد. همچنین ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن در دانه کینوا موجود است.

کینوا

از سال 88 بذر کینوا وارد ایران شد و طی تحقیقات به عمل آمده دانه کینوا ایرانی با موفقیت فراوری شد. هم اکنون دانه کینوا ایرانی در سراسر ایران قابل دسترس است و مردم میتوانند از خواص غذایی دانه کینوا یا همان برنج اینکا یا اکسیر گیاهی استفاده کنند.

فائو سازمان جهانی خوار و بار سال 2013 را به علت ارزش غذایی بالای دانه کینوا سال کینوا نامگذاری کرد. انواع دانه کینوا در رنگ های سفید، قرمز، سیاه قابل دسترس است. هرچند دانه کینوا سفید ایرانی یا همان برنج کینوا با طبع ایرانیان سازگار است.

ارزش غذایی انواع دانه کینوا ایرانی

دانه کینوا ارزش غذایی بالایی دارد. در واقع کینوا یک سوپر فود گیاهی است میزان فیبر، املاح معدنی و ویتامین های کینوا بسیار بالاتر از سایر گیاهان می باشد. دانه کینوا همچنین به علت فاقد گلوتن بودن مناسب بیماران سلیاکی است.

همچنین چون قند گیاهی دارد در درمان بیماران دیابتی مورد استفاده قرار میگرد. دانه کینوا به علت آهن بالا همچنین در درمان کم خونی موثر است. دانه کینوا حاوی امگا3 بوده و برای تغذیه گروه های سنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید مطلوبیت بیشتری در بین ایرانی ها دارد و طعم غریبه ای ایجاد نمی کند. چون دانه کینوا سفید زمان پخت کمتری دارد همچنین نرم تر است. دانه کینوا سفید را می توانید مانند برنج پخت کرده و در انواع غذاها جایگزین برنج کنید و یا دانه کینوا سفید را می توانید در انواع سالاد ها استفاده کنید.

کینوا

انواع دانه کینوا ایرانی را از کجا بخرم؟

دانه کینوا ایرانی برای تمامی فروشگاه های مختلف به خصوص فروشگاه های ارگانیک و محصولات سالم دارای تخفیفات بسیار ویژه ای می باشد. این مجموعه در کمترین زمان حجم درخواستی کینوا مورد نیاز را در شهر مقصد به مشتریان تحویل خواهد داد.

دانه کینوا ایرانی و رنگی را می توانید در شهرهای مختلف کشور به صورت عمده و بسته بندی با قیمت های خرید و فروش بسیار مناسب و به صورت ویژه برای افراد سلیاکی در این مجموعه خریداری نمایید. کینوا به صورت کاملا صنعتی و در تناژ های بالا در این مجموعه تولید و خرید و فروش می شود.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *