انواع دستور پخت دانه کینوا ایرانی

کینوا

انواع دستور پخت دانه کینوا ایرانی در این مطلب به تفصیل بیان شده است. کینوا دستور پخت مشخصی ندارد و افراد با توجه به نوع سلیقه و ذائقه افراد آن را طبخ می کنند.کینوا سفید را می توانید جایگزین برنج در انواع غذا ها کنید. کینوا ایرانی را می توانید در انواع سالاد و دسر به کار برد. دانه کینوا قرمز جهت سالاد رنگ بهتری می دهد.

انواع دستور پخت با دانه کینوا ایرانی

شما می توانید آب را به جوش آورده و دقیقا مانند برنج کینوا را پخت کرده و به صورت ابکش و کته استفاده نمایید. دانه کینوا ایرانی قابلیت استفاده در تمامی غذا های ایرانی و فرنگی را دارد و می توان انواع محصولات کیک و شیرینی را با آرد کینوا تهیه کرد.

کینوا

برنج کینوا

ابتدا دانه های کینوا ایرانی را با آب مانند برنج بشویید. سپس دانه های کینوا را داخل تابه ریخته و دوبرابر آب اضافه نمایید. و حرارت را روشن نمایید و هم بزنید تا نرم شود. بعد از 3 تا 10 دقیقه کینوا شما آماده است. هم اکنون می توانید کینوا را سرو کرده و با مرغ یا انواع خورشت میل بفرمایید. در واقع شما می توانید کینوا سفید را جایگزین برنج در سفره کنید و یا مخلوط با برنج مورد استفاده قرار دهید.

سالاد کینوا

دانه های کینوا ایرانی فیبر بالایی دارد. به همین دلیل کینوا سیر کننده قوی است. شما میتوانید دانه های کینوا را طبق دستور پخت برنج کینوا تهیه کرده و در انواع سالادهای رژیمی به کار ببرید و با توجه به این که کینوا سیری زودرس ایجاد می کند می تواند در کنترل وزن در کوتاه ترین زمان موثر باشد.

کینوا

دانه کینوا ایرانی رنگی

دانه های کینوا قرمز بعد از پخت رنگ قهوه ای و قرمز خوش رنگی به غذا میدهد و شاید برای سالاد مناسب تر باشد ولی از نظر خاصیت فرقی با کینوا سفید ندارد. البته دانه کینوا سفید از لحاظ طعم بیشتر مورد پسند هموطنان عزیز می باشد.

کینوا دسر، پخت دانه کینوا ایرانی

شما می توانید کینوا را طبق دستور پخت برنج کینوا تهیه کرده تا نرم شود، و از آن در تهیه انواع شکلات ها، انواع پودینگ ها، کیک ها، شیرینی ها و فرنی استفاده کرده و از مزایای بینظیر دانه های کینوا بهره مند شوید.
دانه های گیاه کینوا برای کودکان بسیار مناسب بوده و در وزن گیری مناسب آنها تاثیر زیادی دارد. مادران عزیز می توانند با قراردادن کینوا و آرد کینوا در غذای روزانه کودکان و نوجوانان نیاز بدن این گروه سنی را به پروتئین، املاح معدنی و ویتامین ها برطرف نمایند.

کینوا

ارتباط با ما

برای تهیه انواع دانه کینوا و نیز اطلاعات بیشتر در مورد این محصول ارزشمند و پرخاصیت گیاهی با کارشناسان مجرب این مجموعه ارتباط بگیرید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *