کشت کینوا و خرید و فروش در سطح کشور

کینوا

کامل ترین آموزش های کشت کینوا را در این سایت دریافت خواهید کرد و خرید فروش دانه و بذر کینوا را در سطح کشور از طریق این مجموعه انجام دهید.

کینوا چیست؟

کینوا بومی ایران نمی‌باشد و منشاء آن کوه های آند در بولیوی است گیاهان مشابه از خانواده دانه کینوا در ایران سلمه و اسفناج می باشد که به عنوان علف هرز در مزارع مختلف دیده می‌شود.
کینوا در سال ۲۰۱۳ به عنوان گیاهی با ارزش غذایی بالا توسط FAO معرفی شد. بسیاری از کشورهای جهان به خصوص کشورهای خاورمیانه برای استفاده بهینه از منابع آبی و افزایش بهره‌وری در زمین هایی با شوری بسیار بالا گیاهان شور زیست مانند کینوا را جایگزین سایر کشت های دیگر کردند.

کینوا

کشت کینوا در ایران

کینوا در ایران به شدت به مناطق خشک و شور سازگاری نشان داده و توانسته است در همه استان‌های کشور عملکردهای بسیار خوبی را به ثبت برساند. کینوا در استان های مختلف کشور مورد کشت و کار قرار گرفته و بهترین عملکرد ثبت شده در کشور 5 تن می باشد که در استان گلستان، ارومیه و سیستان و بلوچستان می‌باشد. سایر استانهای کشور عملکرد حدود 2 تن را ثبت کرده اند. در بدترین حالت و در کم عملکرد ترین حالت کشت کینوا یک تن و سیصد برداشت داشته است.

هم اکنون وزارت جهاد کشاورزی به تمامی استان های کشور ۱۴ استان خشک کشور ممنوعیت کشت برنج را اعلام کرده است و گیاهان جایگزین را به جهاد های کشاورزی معرفی نموده است.
کینوا که از طرف جهاد کشاورزی به عنوان کشت جایگزین معرفی شده، می تواند عملکرد بسیار خوبی را در بدترین شرایط آب و هوایی و شوری بسیار بالا داشته باشد.

کینوا

همکاری

لذا افرادی که دارای زمین هایی با آب و خاک شور هستند علاقه مند هستند بر روی محصولات جدیدی مانند کینوا سرمایه گذاری کنند پیشنهاد ویژه ای داریم، تنها مجموعه معتبر و جامع در کشور که بر روی تولید خرید فروش کینوا ایرانی در تمامی استان های کشور فعال بوده و سطح زیر کشت داشته است اماده ی عقد قرارداد خرید تضمینی با کشاورزان می باشد.

لذا کشاورزان علاقه‌مند می‌توانند از تمامی خدمات این مجموعه با حداقل ترین میزان هزینه و بالاترین دریافت سود از کشت کینوا در کشور درآمدزایی داشته باشند، و کمترین دغدغه ای در مورد فروش محصول کینوا در کشور نداشته باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *