بازار فروش بذر کینوا در کردستان

خرید و فروش گیاه کینوا

بازار فروش بذر کینوا در کردستان چگونه است؟ برای کشت بذر کینوا در کردستان از کدام مجموعه می‌توانم مشورت بگیرم؟ بذور کینوا اصل و شناسنامه‌دار را از کجا تهیه کنم؟

کردستان و کشت بذر کینوا

کردستان نیز مانند سایر مناطق کشور در کشت بذر کینوا موفق بوده است. شهرستان‌های مختلف این استان مانند سراب، دهگلان، قروه، سقز و کامیاران نیز در کشت کینوا پیشرو بوده‌اند. کشت بذر کینوا در دو نوبت از سال امکان پذیر است. دوره‌ی کشت آن نیز کوتاه می‌باشد و حدود 100 روز طول می‌کشد که یک مزیت برای کشت بذر کینوا می‌باشد.این مجموعه در بازار فروش بذر کینوا در کردستان ارائه دهنده بهترین بذر به علاقه مندان است.

بذر کینوا

تعیین زمان کاشت بذر کینوا

کردستان آب و هوا و خاک بسیار مناسبی دارد. کشت بذر کینوا در کردستان بسیار پرسود و موفق است. کیفیت دانه‌های تولیدی نیز بالاست. اما با توجه به اهمیت زمان کشت بذر کینوا باید دقت زیادی در این زمینه بخرج داد تا عملکرد مناسبی هم در پی داشته باشد. برای تعیین زمان مناسب کاشت بذر کینوا در کردستان می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

آبیاری کینوا در کردستان

استان کردستان آب و هوای بسیار مناسبی دارد. نیاز آبی کینوا 5 تا 7 نوبت می‌باشد که در کردستان با توجه به میزان آب و بارش مناسب آن می‌تواند از دور آبیاری کینوا کم کند. در این استان با توجه به بارنگی‌های مناسب سالیانه امکان کشت دیم هم وجود دارد.  از تمام روش‌های آبیاری قطره‌ای، بارانی، غرقابی و نوار تیپ هم می‌توان استفاده نمود. اطلاعات لازم در این زمینه در بازار فروش بذر کینوا در کردستان در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

آبیاری کینوا

عملکرد، سودآوری و بازار کینوا

با توجه به مرغوب بودن خاک منطقه‌ی کردستان، محصول آن نیز عملکرد مناسبی دارد، در کردستان میزان عملکرد به 5 تا 6 تن در هکتار هم می‌تواند برسد. سود حاصل از کشت بذر کینوا دو برابر گندم می‌باشد. یکی از دلایل محبوبیت کشت بذر کینوا همین عامل می‌باشد.

با توجه به درخواست‌های زیادی که امروزه برای مصرف دانه کینوا در بازار کشورهای مختلف دنیا صورت گرفته است، تقاضا را از عرضه برای این محصول بیشتر نموده است.  با تولید محصول با کیفیت می‌توان برای صادرات دانه کینوا نیز به کشورهای مختلف برنامه ریزی کرد.

بازار فروش بذر کینوا در کردستان

برای اطلاع از بازار فروش بذر کینوا در کردستان و سایر استان‌های کشور می‌توانید به سایت این مجموعه سرزده و یا با کارشناسان آن تماس حاصل فرمایید.

هم چنین برای کشت بذر کینوا در کردستان می‌توانید با کارشناسان آن در این زمینه مشورت نمایید.

همکاری در بازار فروش بذر کینوا در کردستان

این مجموعه در زمینه‌ی بازار فروش بذر کینوا در کردستان نیز با کشاورزان عزیز این منطقه همکاری می‌نماید. برای تهیه بذور کینوا اصل و شناسنامه‌دار با این مرکز تماس گرفته و میزان بذر مورد نیاز خود را بصورت خرد و عمده سفارش دهید. کشاورزان علاقه مند می توان برای عقد قرار داد خرید تضمینی با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *