سفارش خرید بذر کینوا در شیراز

خرید بذر کینوا برای کاشت

برای اطلاع از نحوه سفارش خرید بذر کینوا در شیراز با ما همراه باشید. آیا از کیفیت کینوا تولید‌شده در شیراز  اطلاعاتی دارید؟  محل خرید کینوا در شیراز در کجا قرار دارند؟  میزان برداشت کینوا شیراز چقدر است؟

قیمت هر کیلو کینوا

محبوبیت جهانی کینوا و قرار گرفتن آن در سبد غذایی خانوار باعث شده روز‌به روز مراکز و نمایند‌گی‌های مجاز و معتبر رو‌به فزونی نهاده و هرکدام با بسته بندی و سایز متفاوت اقدام به فروش محصول نمایند.

هر کدام از شرکت‌های تولیدی کینوا محصول را با بسته‌بندی و فله ارائه داده و در شهرهای مختلف در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد.

با توجه به وجود دو نوع ایرانی و وارداتی در بازار قیمت ثابتی برای آن نمی‌توان اعلام نمود، ولی محصول داخلی اغلب قیمتی پایین‌تر از نمونه مشابه خارجی دارد. برای خریدی مطمئن و دریافت قیمت مناسب محصول می‌توانید با کارشناسان شرکت ایلیا در ارتباط باشید.

خرید بذر کینوا شیراز

مراکز خرید و فروش بذر کینوا در شیراز

در شیراز فروشگاه‌های بزرگ اقدام به فروش عمده کینوا نموده‌اند، چون کینوا در سبد خریداران عمده در این استان قرار گرفته است. بازار فروش در این استان شامل  مراکز خرید و فروش و پخش بذر و مراکز تولید‌کننده بذر می‌باشد.

 با توجه به سطح کیفی محصول و نیاز مشتری خدمات فروش در مراکز فروش کینوا، نمایندگی‌های خرید، فروشگاه‌های بین‌شهری، فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های اینترنتی صورت می‌گیرد.

اگر محل فروش محصول به خریدار نزدیک باشد فروش مستقیم صورت می‌گیرد. در این روش خریدار و تولید‌‎کننده با هم ارتباطی مستقیم داشته و محصولات با قیمت پایین‌تری ارائه میشود.

خرید مستقیم از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های تولیدی صورت می‌پذیرد. فروش بذر در شیراز به‌صورت بسته‌بندی 20 کیلویی و با بهترین قیمت در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

هر کدام از خریداران و فروشندگان کینوا در شیراز میتوانند انواع مشاوره و خدمات دیگر از شرکت ایلیا را دریافت نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت قرارداد خرید تضمینی کینوا و ظرفیت‌های موجود هر استان می‌توانید با واحد مشاوره شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا ارتباط بگیرید.

خرید بذر کینوا شیراز

محل خرید بذر کینوا در کشور

برای تهیه بذر کینوا مورد استفاده جهت کاشت محصول در کشور،  نمایندگی‌های فروش و سایت‌های اینترنتی مجاز اقدام به تهیه راههایی مطمئن برای خرید محسوب می‌شوند.

کلیه علاقه مندان به اشتغال در زمینه کشت و فرآوری کینوا در شیراز و همینطور همه استان‌ها می‌توانند با دریافت مشاوره از راهنمایی‌های کارشناسان این مجموعه در زمینه خرید و فروش بذر اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایند. به منظور خریدی مطمئن شرکت اقدام به عقد قرارداد با این عزیزان می‌نماید.

تاریخ کاشت کینوا در شیراز

کینوا در سال 1396 به‌طور آزمایشی در 1000 مترمربع از اراضی استان فارس کشت شد. نتایج این طرح و  مشاهده سازگاری آن با کم آبی و تنش‌هایی گرمایی و خشکی و عملکرد مثبت آن، کشت در سطح استان فارس به 20 هکتار افزایش یافته است. 

استان فارس با تلاش در جایگزینی کشت‌های نو به جای کشت سنتی و بهره‌وری بهتر از آب و  صرفه اقتصادی کینوا اقدام به تولید آن در اراضی کشاورزی نموده است.

کشت کینوا در 16 شهرستان استان فارس (شیراز، سروستان، مرودشت،؛ سپیدان، فسا، لارستان، لامرد، داراب، زرین دست، جهرم و ….) توسعه یافته است.

استان فارس با دارا بودن اقلیم سرد و گرم می‌تواند دو نوع کشت بهاره ( اواخر بهمن تا اواخر اسفند) و پاییزه (اواخر شهریور تا اواخر مهر) کینوا را در آن انجام داد. علاقه مندان در شیراز و دیگر شهرهای استان جهت اطلاع از نحوه کشت و همینطور مراکز خرید و فروش بذر می توانند با این مجموعه تماس بگیرند.

نکته حیاتی و مهم در مورد تاریخ کشت کینوا این است که کشت دیر‌تر از موعد در زمان برداشت محصول مشکلاتی ایجاد نموده و یا ممکن است محصول به باروری نرسیده و یا از بین برود.

برای تعیین تاریخ کشت مناسب علاوه بر اقلیم و شرایط آب و هوایی، باید درجه حرارت هوا، قوه نامیه بذر، سرعت جوانه‌زنی و ظهور گیاهچه کینوا، طول مدت روز و شب و…. مد‌نظر قرار داد.

کشت کینوا در تناوب زراعی با دیگر محصولات و به‌عنوان کشت دوم و یا در تناوب با آیش در مناطق معتدل و معتدل گرم در مرداد ماه در استان‌ فارس صورت می‌گیرد.

خرید بذر کینوا شیراز

میزان برداشت کینوا در شیراز

زمان برداشت دانه کینوا در واریته‌های مختلف متفاوت می‌باشد. عواملی از جمله زرد شدن سنبله‌ها، ریختن برگ‌های گیاه و گنجشک خواری دانه‌ها و رسیدن رطوبت آن به رطوبت مناسب برداشت دلیل بر رسیدگی فیزیولوژیک گیاه کینوا است.

کینوا در ارقام متفاوت عملکردی بین 2 تا 5 تن دارد.. میزان برداشت در شهر شیراز با توجه به کیفیت و کمیت آب و زمین زراعی 4 تن در هکتار می‌باشد، که عملکردی قابل قبول برای این منطقه می‌باشد.

روش برداشت بذر کینوا در میزان عملکرد محصول و قیمت خرید و فروش کینوا در شیراز و همینطور دیگر شهرهای استان تاثیرگزار است. برداشت محصول به سه روش دستی، نیمه مکانیزه و مکانیزه صورت می‌گیرد.

در روش سنتی کلیه عملیات از برداشت ، خشک کردن، خرمن‌کوبی، تمیز‌کردن، و حذف ساپونین با دست صورت گرفته و محصول پس از برداشت توسط آفتاب خشک می‌شود. در این روش تلفات محصول بالا بوده است.

در روش نیمه مکانیزه برداشت دستی صورت گرفته ولی خرمن ‌کوبی و عملیات تمیز کردن، خشک کردن و حذف ساپونین به‌طور مکانیکی با انواع دستگاه و ماشین‌آلات صورت می‌گیرد.

برداشت مکانیزه با کمباین صورت می‌گیرد. با توجه به شباهت دانه کینوا با کلزا تنها با تعویض هد کلزا می‌توان اقدام به برداشت محصول نمود. در این مورد نیز کار نکردن مناسب هریکی از واحد‌های کمباین باعث افزایش تلفات برداشت می‌شود.

خرید بذر کینوا شیراز

خرید  تضمینی بذر و دانه کینوا در شیراز و استان های مختلف

اکثر استان‌های کشور با توجه به تنوع آب و هوایی مورد نیاز برای کشت کینوا مستعد کشت این محصول بوده و بهره‌وری بهینه‌ای دارند. صرفه اقتصادی کشت کینوا باعث ورود افراد نابلد و سودجو در بازار فروش بذر این گیاه شوند و با توزیع بذر نامرغوب و تقلبی مشکلاتی برای جامعه کشاورزی کشور به‌وجود آورند.

ایلیا با کادری متخصص و مجرب در زمینه‌های مختلف تولید با کشاورزان همکاری داشته و این عزیزان می‌توانند برای خرید و فروش تضمینی محصول خود با این شرکت تماس حاصل نمایند و با عقد قراردادی مطمئن بهترین شرایط همکاری را انتخاب نمایند.

کسانی که مایل به فروش بذر و دانه کینوا پس از برداشت چه به مجموعه ایلیا و چه به‌صورت آزاد هستند نیز با ارسال نمونه می‌توانند از قیمت مناسب  فروش محصول خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاع یابند.

خرید در این مجموعه کاملا تضمینی و و با عقد قرارداد  صورت می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت قرارداد خرید تضمینی کینوا و ظرفیت‌های موجود هر استان می‌توانید با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *