خرید و فروش بذر کینوا در شیراز

سفارش کینوا ایران

خرید و فروش بذر کینوا در شیراز ، با توجه به پتانسیل های فوق العاده استان فارس می تواند به راحتی انجام گیرد. انواع خرید فروش دانه و بذر کینوا در کشور به خصوص شیراز در کنار کشاورزان عزیز هستیم.

نکاتی که برای کشت بذر کینوا در شیراز باید توجه کرد:

کینوا جزو محصولات زود رس میباشد و به راحتی میتوانید در شهر شیراز دو فصل کشت داشته باشید.این محصول با قیمت بسیار مناسبی خرید و فروش می گردد.

بذر کینوا جزو دانه ریز ها محسوب میشود. که نکته قابل توجه عمق کشت است که تاثیر به سزایی در رشد و جوانه زنی گیاه دارد و همچنین زمین کشاورزی باید آماده کشت بذر کینوا باشد، یعنی عاری از هر گونه کلوخه، با کود دهی به زمین نیز میتوانید به بهبود عملکرد و رشد بهتر آن کمک کنید.

از لحاظ آبیاری کشاورز محدودیتی ندارد و به راحتی میتواند از انواع روش ها مانند : غرقابی، نوار تیپ، بارانی، تحت فشار و…برای کشت گیاه کینوا در شیراز استفاده کند.

کشت کینوا در شیراز و خرید و فروش آن

یکی دیگر از نکاتی که بسیار حیاتی و مهم است تاریخ کشت بذر کینوا در شیراز است، به طوری که مثلا در کشت پاییزه اگر دیر تر از موعد کاشته شود ممکن است زمان برداشت محصول با سرمازدگی تداخل پیدا کند و محصول از بین برود.

گیاه کینوا با آب و هوای خنک و سرد رابطه خوبی دارد و به خوبی رشد میکند، همچنین مقابل گرما هم مقاومت خوبی دارد. مقاوم به شوری می‌باشد و از لحاظ نیاز آبی بسیار مناسب برای مناطق کم آب است چون در طول دوره کشت تنها بین ۵ تا ۷ دوره آبیاری نیاز دارد. خرید و فروش کینوا در شیراز و دیگر شهرهای استان فارس توسط این مجموعه انجام می شود.

خرید و فروش بذر کینوا شیراز

توضیحاتی مختصر از محصول دانه کینوا:

دانه کینوا خاویار گیاهی است، ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به دلیل اینکه فاقد گلوتن است کاملاً مناسب برای مصرف بیماری سلیاکی است و همچنین دیابت نوع ۲ را کنترل می‌کند.


از لحاظ تامین انرژی و پروتئین برای ورزشکاران نیز کاملا مقرون به صرفه و ایده آل است هر ۱۰۰ گرم کینوا معادل ۳۵۰ کیلو کالری میباشد.

خرید و فروش بذر کینوا شیراز

خرید و فروش کینوا در شیراز

در استان فارس و به خصوص شیراز کشت کینوا عملکرد های بسیار بالایی را ثبت کرده است و در حدود 5/5 تن میزان برداشت بذر کینوا بوده است. کشاورزان شیراز و به طور کل استان فارس می توانند برای تولید محصول خود انواع مشاوره و خدمات فروش بذر را با این مجموعه داشته باشند.

همچنین کشاورز بذر و دانه کینوا تولید شده خود را با قیمتی بسیار کارشناسانه به صورت فروش تضمینی به شرکت تحویل داده و بعد از فراوری وارد بازار شود.

ارتباط با کینوا


دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *