فروشگاه گیاه کینووا ایرانی و وارداتی عمده و بسته بندی

قیمت کینوا فله

شاید کمی عجیب باشد که با مصرف یک گیاه هم بتوان عضله سازی کرد هم وزن خود را کاهش داد. اما این موضوع کاملا حقیقت دارد. کینووا  گیاهی است که می‌تواند بدون کاهش ویتامین‌ها و املاح ضروری، وزن را به حالت ایده آل برساند. فروشگاه های مربوط به این مجموعه انواع کینووا ایرانی و وارداتی را عرضه می کند.

بعلاوه، این دانه غنی از پروتئین است. و می‌تواند جایگزین مناسبی برای انواع گوشت‌های قرمز و سفید باشد. در نتیجه، مصرف آن به فرایند عضله سازی کمک می‌کند. از این رو، تهیه و مصرف این دانه برای ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور، همچنین افراد مبتلا به چاقی مزمن بسیار مناسب است. 

دانه کینووا و فروشگاه انواع دانه ایرانی و وارداتی

این گیاه بومی آمریکای جنوبی است. قدمتی بالغ بر 7000 سال دارد. کمتر از یک دهه است که در ایران کشت می‌شود. این دانه غنی از منیزیم، آهن، فسفر، پروتئین، کلسیم، و فیبر است. وجود تمام اسید آمینه‌های ضروری مورد نیاز بدن مهمترین عاملی است که سبب افزایش ارزش غذایی این دانه شده است.

این دانه در سه رنگ مختلف (قرمز، سیاه و سفید) وجود دارد. طعم و روش پخت آن مشابه با غلات است. اما از نظر میزان کالری در جایگاهی پایین‌تر از غلات قرار می‌گیرد. شاخص گلایسمی در این دانه بسیار کمتر از غلات است. در نتیجه، مصرف طولانی مدت آن منجر به اضافه وزن و چاقی نمی‌شود. 

فروشگاه کینوا ایرانی وارداتی

کاربردهای کینووا

خردسالان و کودکان در حال رشد

یکی از مهمترین خاصیت‌های کینووا، کمک به فرایند استخوان سازی است. سنین کودکی مهمترین زمان برای رشد استخوان‌های بدن هستند. در فروشگاه های سراسر ایران انواع دانه های کینووا ایرانی و وارداتی برای مصرف کودکان عرضه می شود.

فروشگاه کینوا ایرانی وارداتی

زنان باردار

یکی از مشکلاتی که ممکن است، خانم‌های باردار با آن درگیر باشند، کاهش میزان آهن خون است. این امر می‌تواند منجر به تولد نوزاد نارس یا بروز نقص در لوله عصبی شود. اما اگر زنان باردار، روزانه مقدار مناسبی از دانه کینووا را در برنامه غذایی خود بگنجانند، فولات مورد نیاز بدن آنها تامین خواهد شد. در نتیجه سیستم عصبی نوزاد به صورت کامل و بی‌نقص تکامل خواهد یافت. و روند تولد نوزاد نیز کاملا طبیعی خواهد بود. 

افراد میانسال

به دلیل افزایش سن، مشکلاتی در دستگاه گوارش و دندان ایجاد می‌شود. این امر تغذیه را با مشکل مواجه می‌کند. به همین دلیل، اغلب میانسالان قادر به مصرف گوشت‌ها قرمز و سفید نیستند. این امر سبب فقدان و افت میزان پروتئین بدن آنها خواهد شد. برای از بین بردن عواقب ناشی از کاهش میزان پروتئین، می‌توانید به برنامه غذایی هفتگی میانسالان مقدار مناسبی دانه کینووا اضافه کنید. 

فروشگاه کینوا ایرانی وارداتی

افراد مبتلا به دیابت و بیماری های قلبی

دانه کینوا نیز مانند سایر غلات دارای کربوهیدرات و قند است. اما، در کینوا سرعت تجزیه کربوهیدرات بسیار پایین است. از سوی دیگر، میزان گلوکز موجود در کینوا در مقایسه با غلات بسیار کمتر است. این موارد سبب می‌شود شاخص گلیسمی کینووا پایین باشد. از این رو، برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. 

افراد مبتلا به سندروم سلیاک و اختلالات دستگاه گوارش

سندروم سلیاک عارضه‌ای است که در آن روده فرد درگیر خواهد شد. بدن این افراد به مصرف گلوتن واکنش منفی نشان خواهد داد. از این رو، این افراد نمی‌توانند غلاتی حاوی گلوتن مانند گندم و برنج یا آرد این غلات را مصرف کنند. اما کینووا کاملا فاقد گلوتن است. بنابراین مصرف آن برای این دسته از افراد کاملا مناسب خواهد بود. 

در برخی از افراد نیز دستگاه گوارش به خوبی کار نمی‌کند. احتمال ابتلا به یبوست در این افراد بسیار افزایش می‌یابد. متخصصین تغذیه توصیه می‌کنند که مواد حاوی فیبر مانند انواع کلم‌ها، سبزیجات و کاهو در برنامه غذایی این افراد قرار بگیرد. کینووا نیز دانه‌ای غنی از فیبر است. مصرف آن در نان، سوپ و حتی به صورت پرک و خام می‌تواند سبب تسهیل عملکرد سیستم گوارش شود. 

فروشگاه کینوا ایرانی وارداتی

نحوه کاشت کینووا

برای کاشت کینووا از بذر استفاده می‌شود. دوره کشت این دانه حدود 5 ماه است. این گیاه به عواملی مانند شوری، اسیدی یا قلیایی بودن خاک، بی آبی و تنش‌های محیطی مقاوم است. به همین دلیل، اغلب نقاط ایران برای کاشت این دانه مناسب می‌باشد.بذر کینووا ایرانی و وارداتی در فروشگاه ها عرضه می گردد.

میزان کینووا کاشت شده در هر هکتار برابر با 10کیلوگرم خواهد بود. عمق مناسب برای کاشت این محصول نیز حدود 1 تا 2 سانتیمتر است. فاصله مورد نیاز ردیف‌ها نیز باید بین 40 تا 60 سانتیمتر باشد. این دانه در دوره رشد به 5 تا 7 مرتبه آبیاری نیاز دارد. زمانی که گیاه به دوره 4 برگی رسید، کوددهی آغاز خواهد شد.

زمان مناسب برای کاشت نیز از اواسط اسفند تا پایان فروردین خواهد بود. دمای مناسب برای رشد این دانه بین 18 تا 25 درجه می باشد. اما این گیاه قادر است حداکثر دمای 37 درجه را نیز تحمل کند. زمان جوانه زنی آن حدود 48 ساعت بعد از کاشت است. در محدوده زمانی یک هفته تا 9 روز بعد از کاشت نیز گیاه سر از خاک بیرون می آورد. 

کینوا کیلویی چند است

کینووا دارای تنوع رنگی است. واریته های مختلفی دارد. علاوه بر کشت این محصول در برخی مزارع ایران، برخی واردکنندگان این دانه را از کشورهای آمریکای جنوبی وارد می کنند. واردات، کیفیت محصول، نوع و حجم بسته بندی مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت نهایی کینووا است. 

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با در اختیار داشتن 2000 هکتار زمین کشاورزی در استان های مختلف حدود 10 سال است که در تولید کینوا ایرانی پیشرو می باشد. این مجموعه محصول تولیدی را در کارخانه با مجهز ترین دستگاه ها و در 7 مرحله به طور کامل فراوری می کند. کینوا تولیدی در شرکت ایلیا دارای مجوزات و آنالیز های بهداشتی کامل می باشد. به صورت تناژ و بسته بندی به بازار عرضه می شود.

فروشگاه کینوا ایرانی وارداتی

قیمت خرید و فروش کینووا ایرانی و وارداتی در فروشگاه

قیمت خرید و فروش کینووا با توجه به نوع بسته بندی، کیفت، حجم و برند متفاوت خواهد بود. از سوی دیگر، تفاوتی فاحش بین محصولات تولید داخل و دانه‌های وارداتی وجود دارد. 

قیمت هر کیلو کینووا

برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز کینووا در بازار می‌توانید با کارشناسان و مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید. زیرا در برخی موارد، نوسانات ارزی می تواند سبب افزایش یا کاهش قیمت نهایی محصول شود. 

قیمت کینووا فله ایرانی و وارداتی در فروشگاه ها

برخی مراکز مانند عطاری‌ها، رستوران‌ها، مراکز تولید کننده مکمل‌های لاغری و ورزشی عمده‌ترین مشتریان کینووا هستند. به دلیل، تعداد بالای مصرف کنندگان در این حوزه، غالبا خرید این مراکز به صورت فله و عمده است. کیفیت محصول عمده‌ترین عاملی است که می‌تواند قیمت نهایی این محصول را تعیین کند. محصول تولیدی شرکت ایلیا دارای مجوزات بهداشتی و آنالیزهای کیفی می‌باشد.

فروشگاه کینوا ایرانی وارداتی

قیمت کینووا ایرانی و وارداتی در فروشگاه های بازار

قیمت کینووا در بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی است. نوسانات ارزی، رقابت بین شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده این محصول، نوع و حجم بسته بندی و برند می‌تواند در افزایش یا کاهش قیمت نهایی محصول موثر باشد.

 خرید کینوا ایرانی به این دلیل که در داخل کشور تولید و فراوری می‌شود، مشکلات واردات و گمرکی و هزینه‌های بالای ناشی از آن را ندارد. لذا تامین کینووا ایرانی در داخل کشور قیمت بسیار پاییت‌تری به نسبت کینوا وارداتی دارد و می‌توان برای تولید محصولات کارخانه جات در بلند مدت روی آن حساب کرد.

مراکز خرید و فروشگاه کینووا ایرانی و وارداتی

عطاری‌های، مراکز و فروشگاه‌های معتبر خرید اینترنتی، مراکز فروش مکمل‌های گیاهی، و شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده کینووا عمده‌ترین مراکزی هستند که در آنها اقدام به فروش کینووا می‌شود. 

سخن پایانی

استفاده از رژیم غذایی غنی و سرشار از ویتامین و مواد معدنی می‌تواند زمینه درمان بسیاری از بیماری‌ها یا پیشگیری از برخی بیماری‌ها را ایجاد کند. اهمیت تغذیه در حفظ و ارتقای کیفیت سلامت جامعه سبب شده است که شرکت توسعه سبز تجارت ایلیا، تمرکز خود را بر تولید، بسته بندی و عرضه دانه کینووا قرار دهد. محصولات این مجموعه غیر تراریخته بوده و از نظر کیفیت در رده محصولات صادراتی قرار دارد می‌گیرد. 

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *