خریدار پودر پروتئینی کینوا

پودر پروتئینی کینوا

پورد پروتئینی کینوا را از کدام مرکز می توان خریداری کرد؟ ویژگی های پروتیئن کینوا چیست؟ آیا پودر پروتئینی کینوا در ایران تولید می شود؟ خریدار پودر پروتئینی کینوا می توانند محصول مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه نماید.

خرید پودر پروتئینی کینوا

کینوا یکی از دانه های غنی از مواد مغذی است که به‌ عنوان یک ‌دانه فراسودمند شناخته می ‌شود . دانه های کینوا به‌علت داشتن تمام اسیدآمینه‌ های ضروری برای بدن و سرشار بودن از پروتئین ، به عنوان خاویار گیاهی شناخته می شوند .

از این دانه ‌ها به‌ عنوان منبعی مناسب برای تولید پودر پروتئینی کینوا استفاده می‌شود . مجموعه ما به‌ عنوان بزرگ‌ترین مرکز تولیدکننده دانه کینوا  در کشور ، برای اولین ‌بار در ایران ، پودر پروتئینی کینوا را تولید کرده و آن را به ‌صورت مکانیزه بسته ‌بندی کرده و در سراسر کشور عرضه می‌کند .

پودر پروتئینی کینوا یک ماده غذایی ارزشمند است که به ویژه برای ورزشکاران ، سالمندان ، کودکان و نوجوانان و زنان باردار یک مکمل غذایی مناسب محسوب می‌شود . خریدار محترم پودر پروتئینی کینوا ،  این محصول را می‌توانند با کیفیت بسیار بالا ، به‌ صورت بسته‌بندی ‌شده؛ خرد و عمده در تناژ بالا با قیمت مناسب از مجموعه ما تهیه نمایند .

این مجموعه بهترین و با کیفیت ‌ترین پودر پروتئینی کینوا را با قیمت بسیار مناسب در اختیار باشگاه‌ های بدن‌ سازی ، مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن و کارخانجات صنایع تبدیلی و دیگر مراکز متقاضی در سراسر کشور قرار می‌دهد .

برای تهیه پودر پروتئینی کینوا به صورت خرد و یا عمده می توانید با ما در ارتباط باشید . کارشناسان مجموعه ما خدمات بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار خواهند داد .

خریدار پودر پروتئینی کینوا

پروتئین کینوا

در سال های اخیر ، دانه کینوا به ‌عنوان یک‌ دانه فراسودمند و به‌ عنوان یک منبع غذایی جدید در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته ‌است . این دانه سرشار از پروتئین و اسیدآمینه ‌های مورد نیاز برای بدن انسان است .پودر پروتئینی کینوا توسط این مجموعه فراوری شده و به خریدار عرضه می گردد.

در دانه کینوا 9 نوع اسیدآمینه ضروری برای بدن شامل فنیل‌آلانین ، لیزین ، متیونین ، ایزولوسین ، لوسین ، والین ، تریپتوفان ، هیستیدین و ترئونین وجود دارد . به ‌طوری‌که ارزش پروتئینی دانه کینوا را مشابه کازئین شیر به شمار می آورند .

مقدار لیزین دانه کینوا و پروتئین آن بسیار بالاتر از دانه‌ های گندم است . در مقایسه با دیگر غلات معمول مانند برنج ، ذرت ، جو و گندم اسیدهای آمینه متیونین و لیزین آن و به ‌طورکلی مقدار پروتئین کل آن بیشتر است . پروتئین دانه کینوا کامل‌تر از بیشتر سبزیجات می‌باشد .

ترکیب اسیدآمینه این دانه تعادل پروتئین ایده ‌آل توصیه ‌شده توسط سازمان مواد غذایی و سازمان فائو را دارا است . مقایسه ترکیبات تغذیه‌ای دانه کینوا با سایر غلات مانند برنج ، ذرت ، جو ، جوی دوسر و سورگم نشان‌ دهنده غنی بودن این دانه در مواد مغذی مانند پروتئین ، لیپید ، و مواد معدنی نسبت ‌به غلات ذکر شده ‌است .

تحقیقات نشان داده که دانه کینوا نه ‌تنها مقدار پروتئین بالایی دارد ، بلکه ترکیب اسیدآمینه آن نیز برای تامین مقدار مورد نیاز بدن ، کافی است .

خریدار پودر پروتئینی کینوا

ویژگی های پودر پروتئینی کینوا و عرضه آن به خریدار

یکی از ویژگی‌ های بسیار مهم پروتئین ‌های دانه کینوا این است که این دانه ارزشمند ، فاقد وجود گلیادین‌ ها یعنی پروتئین‌های موجود در گندم و شکل‌ های دیگر گلوتن می ‌باشد . به‌ همین دلیل این دانه برای تولید محصولات غذایی که معمولاً به ‌عنوان « گلوتن فری » شناخته می‌شوند ، بسیار مهم است .

به‌ ویژه افراد مبتلا به بیماری سلیاک که توانایی هضم پروتئین گلوتن را ندارند ، می توانند از پروتئین کینوا و دانه های کینوا به عنوان جایگزین غلات گلوتن دار مانند گندم ، استفاده کنند .  البته ارزش غذایی دانه کینوا فقط به وجود پروتئین‌ های موجود در آن محدود نمی‌شود . بلکه حاوی ویتامین‌ های A  ، B و E  ، امگا 3 ،  امگا ۶  ، امگا ۹  ، املاح معدنی مفید مانند منیزیم ، منگنز ، آهن ، روی ، فسفر و کلسیم می‌باشد .

فیبر بالای دانه کینوا نیز برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است . همچنین کربوهیدارت های این دانه بیشتر از نوع نشاسته و البته با گرانول های نشاسته ای کوچک هستند . به همین دلیل مصرف این دانه ضمن تامین مواد پروتئینی ، مواد معدنی و انرژی مورد نیاز بدن ، اثر چاق کنندگی ندارد .

خریدار پودر پروتئینی کینوا

فروش پودر پروتئینی کینوا

همان‌طور که بیان گردید ، دانه کینوا سرشار از پروتئین است و به‌ عنوان یک‌ دانه فراسودمند و مرغوب و با لقب خاویار گیاهی کاربرد های بسیار وسیعی دارد . پودر پروتئینی کینوا از دانه ‌های غنی از پروتئین کینوا تولید می شوند .

مجموعه ما برای اولین ‌بار در کشور ، به ‌صورت کاملاً مکانیزه و در کارخانه ، با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته اقدام به تولید پودر پروتئینی کینوا کرده ‌است . این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور دانه‌ های با کیفیت کینوا را در استان های مختلف کشور ، مورد کشت ‌و کار قرار داده و پس‌از بوجاری و حذف مواد زائد ، دانه‌ های کینوا را برای تولید محصولات جانبی از جمله پودر پروتئینی کینوا مورد استفاده قرار می‌دهد . وآن را به خریدار عرضه می کند.

خریدار پودر پروتئینی کینوا

خریداران محترم پودر پروتئینی کینوا ، می‌توانند این محصول با ارزش غذایی بالا را از مجموعه ما در بسته ‌بندی ‌های مکانیزه و به ‌صورت خرد یا عمده در سراسر کشور تهیه نمایند .

تولید محصولات جانبی از دانه های فراسومند کینوا ، توسط این مجموعه ، محدود به پودر پروتئینی کینوا نمی شود . بلکه محصولاتی مانند اسنک کینوا ، انواع ادویه کینوا ، ماسک صورت کینوا ، آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا و . . . در این مجموعه تولید و بسته بندی می شود و در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

مجموعه ما افتخار تولید و عرضه دانه های باکیفیت کینوا ، عاری از مواد زائد را نیز دارد . این مجموعه دانه های سفید و رنگی کینوا را پس از برداشت از مزارع داخل کشور ، بوجاری و ساپونین زدایی کرده و به صورت آماده به مصرف ، عرضه می نماید .

دانه های باکیفیت کینوا پس از ساپونین زدایی برای تولید محصولات مذکور مورد استفاده قرار می گیرند . جهت ثبت سفارش پودر پروتئینی کینوا و انواع دانه و محصولات مختلف کینوا ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات ارائه شده در این مجموعه استفاده نمایید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *