تولید بهترین پودر پروتئینی کینوا

قیمت آرد کینوا

پودر پروتئینی کینوا در ایران در کدام مرکز تولید می‌شود؟پودر پروتئینی کینوا چه ویژگی هایی دارد؟برای تهیه بهترین پودر پروتئینی کینوا در کشور باید به مراکز معتبر مراجعه کرد. بهترین کیفیت محصولات کینوا در استان های مختلف را از مرکز فراسودمند بخواهید.

پودر پروتئینی کینوا

یکی از مشکلات گیاه خواران به دلیل عدم استفاده از منابع پروتئن حیوانی، مواجه شدن با کمبود پروتئین است. برای حل این مشکل حتماً باید پروتئین های گیاهی را جایگزین پروتئین‌های حیوانی کنند و یکی از بهترین منابع تامین کننده پروتئین های گیاهی، دانه کینوا و مشتقات آن به خصوص پودر پروتئین آن است .

 پودر پروتئینی کینوا در صنایع غذایی و محصولات غذایی استفاده می‌شود. این پودر را می‌توان به صورت خام و یا در انواع مایعات مانند شیر، انواع اسموتی، انواع نوشیدنی‌ها و همچنین در انواع دسر ها و غذاها استفاده کرد. برای اطلاع از تولید بهترین پودر پروتئین کینوا در کشور می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

مصرف کنندگان به خصوص ورزشکاران  می‌توانند آن را به ‌صورت خام و یا به صورت مخلوط با نوشیدنی‌ها استفاده کنند. پودر پروتئینی کینوا انرژی فوق‌العاده‌ای دارد و مصرف هر صد گرم پودر، ۳۸۰ کیلو کالری انرژی به بدن می‌دهد.

تولید پودر پروتئینی کینوا

خواص تغذیه ای پودر پروتئینی کینوا

دانه هایی کینوا به دلیل اینکه تمام 9 اسید آمنه ضرور بدن را دارا است، در دنیا به خاویار گیاهی معروف است. کینوا یک پروتئین کامل محسوب می شود و مواد معدنی آن چندین برابر گندم ، برنج و ذرت است. دانه کینوا حاوی ویتامین های گروه B شامل B۱، B۲،  B۶ و ویتامین E و همچنین در کنار فیبر بسیار بالا و امگا ۳ ، امگا ۶ ، امگا ۹ و اسیدهای چرب غیر اشباع، یک کمپلکسی از سوپر فود را تشکیل می دهد.

دانه ها کینوا از نظر مواد معدنی و ویتامین ها غنی است و می‌تواند جایگزین برنج شود ولی به دلیل اینکه قند موجود در آن به آرامی آزاد می‌شود، افراد دچار چاقی نمی‌شوند.  پودر پروتئینی کینوا در ایران به ‌شدت مورد استقبال اقشار مختلف مردم به خصوص ورزشکاران، زنان باردار، افراد مسن، گیاه خواران، افراد سلیاکی، افراد مبتلا به دیابت و …. قرار گرفته است.تولید آن در سراسر کشور توسط این مجموعه صورت می گیرد.

مصرف مکمل های پروتئینی برای عضله سازی در ورزشکاران اهمیت زیادی دارد. استفاده از پودر پروتئین کینوا به صورت روزانه نه تنها باعث افزاش ارزش مواد غذایی شما می‌شود بلکه جذب مواد غذایی را بهبود می‌بخشد و تامین کمبودهای غذایی را جبران می‌کند.

 پودر پروتئینی کینوا در ایران به سویق گیاهی مشهور است. مصرف پودر پروتئینی کینوا به صورت خالص و یا در ترکیب با سایر پودرهای پروتئینی در سراسر دنیا کاربرد دارد.

تولید پودر پروتئینی کینوا

تولید پودر پروتئینی کینوا

این مجموعه تولید بهترین پودر پروتئینی کینوا را با بالاترین کیفیت و بصورت کاملا استاندارد و بدون هرگونه ناخالصی در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهد. شما می توانید  از طریق سایت این محصول را سفارش داده و با اطمینان خاطر و قیمتی بسیار مناسب خرید کنید.

شرکت فراسودمند تولید کننده محصول کینوا در کشور، بالغ بر ۷۰۰ هکتار زمین زراعی کینوا  دارد و می‌تواند در مورد فرآوری محصول و کیفیت محصول به خریداران تضمین داده و با قیمت بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

تولید  پودر پروتئینی کینوا به صورت خالص در انواع بسته بندی های گرمی و کیلویی در این مجموعه صورت گرفته و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. رستوارن ها، باشگاه های بدن سازی، کارخانجات تهیه مواد غذایی و فروشگاه ها می توانند برای تهیه ی این محصول با بسته بندی های متنوع با این مجموعه در تماس باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *