خریدار سویق کینوا رژیمی

پودر کینوا

خریدار سویق کینوا رژیمی بهترین نوع سویق را می‌تواند از این مجموعه بصورت کاملا فرآوری شده و بهداشتی تهیه نماید. این مجموعه اولین مرکز تولید و عرضه سویق کینوا رژیمی در کشور با مجوزات لازم می‌باشد.

سویق کینوا رژیمی

سویق کینوا یکی از فرآورده‌های بسیار مفید دانه‌ی کینوا می باشد که دارای فیبر بسیار مناسبی است و فرد با خوردن آن زودتر احساس سیری کرده و در نتیجه از پرخوری و چاقی جلوگیری می‌کند. هضم آسان آن یکی دیگر از مزیت‌های سویق کینوا می‌باشد.

یبوست یک بیماری است که منشا بسیاری از بیماری‌هاست، افرادی که یبوست دارند باید حتما از غذاهایی استفاده بکنند که میزان مناسبی فیبر دارد تا عملکرد روده‌ها بهبود بیابد، سویق کینوا یک غذای بسیار ارزشمند برای این گونه افراد است.

کینوا

سویق کینوا رژیمی و امتیاز آن برای خریدار

افرادی که قصد رژیم گرفتن دارند و هم چنین ورزشکاران باید در تغذیه‌ی خود از مواد غذایی کم کالری و دارای فیبر مناسب استفاده بکنند. سویق کینوا رژیمی همانطور که از نامش پیداست یک غذای رژیمی، مقوی و سبک برای افراد دارای رژیم و ورزشکاران می‌باشد.

گرانول‌های نشاسته ای موجود در سویق کینوا کوچک می‌باشند. به همین دلیل هضم آسانی دارند و برعکس برنج به صورت چربی ذخیره نمی‌گردند. اما گرانول‌های نشاسته‌ای موجود در برنج بزرگتر بوده و به  صورت چربی ذخیره می‌شوند. هم چنین از نکات مهم دیگر در رژیم کمبود ویتامین B می‌باشد که ممکن است بخاطر محدود شدن برنج ایجاد گردد.

سویق کینوا با داشتن مقدار مناسبی از ویتامین B از این کمبود جلوگیری می‌کند. سویق کینوا حاوی مقدار مناسبی از ویتامین E هم می‌باشد که در تقویت سیستم ایمنی بدن و داشتن پوست و موی سالم به افراد کمک می‌کند.

ارزش غذایی سویق کینوا

 سویق کینوا دارای املاح معدنی آهن، کلسیم، منیزیوم، فسفر، روی، پتاسیم و…، ویتامین های گروه B و E، آنتی اکسیدان، امگا 3 و امگا 6، پروتئین، اسید آمینه‌های ضروری بدن و فیبر است. این مواد غذایی در افراد دارای رژیم و ورزشکاران و هم چنین بقیه افراد به تقویت سیستم ایمنی بدن، تناسب اندام و در کل سلامتی و شادابی بدن کمک شایانی می‌کند. مطمئنا خریدار سویق کینوا رژیمی با مصرف آن می تواند بدن خود را در بهترین حالت تناسب و سلامت نگه دارد.

کینوا

مصرف کینوا برای تمام سنین

کودکان، نوجوانان، جوانان، افراد مسن و سالمند همگی با مصرف دانه‌ کینوا در رژیم روزانه‌ خود یک وعده‌ غذایی بسیار کامل و سالمی خواهند داشت. افراد برای گرفتن رژیم، ورزشکاران، بیماران سلیاکی و دیابتی، کودکان، زنان باردار و سالمندان می‌توانند از کینوا برای تامین ویتامین‌ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن خود بصورت روزانه مصرف کنند.

خریدار سویق کینوا رژیمی

این مجموعه به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تولید و عرضه سویق کینوا رژیمی در سطح کشور می‌تواند به شما تجربه‌ یک خرید مطمئن و سالم را بدهد. کارشناسان این مجموعه همگی دارای تخصص لازم در زمینه‌ تولید و فرآوری سویق کینوا می‌باشند و می‌توانند به شما در این زمینه مشاوره‌ رایگان بدهند. تنها با یک تماس می‌توانید با کارشناسان آن ارتباط برقرار کنید.

هم چنین این مجموعه آماده عقد قرارداد با باشگاهای بدن سازی، رژیم درمانگرها، مربی باشگاه‌های بدن سازی ورزشکاران، هتل‌ها، رستوران‌ها، هایپر مارکت‌ها، فروشگاهها، انجمن‌های سلیاک و دیابت و بیمارستانها می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *