فروش پودر پروتئینی کینوا

کینوا برای ورزشکار

برای فروش پودر پروتئینی کینوا در کشور باید از مراجع معتبر اقدام کرد. بهترین کیفیت محصولات کینوا درجه یک را در استان های مختلف را از ما بخواهید.

 پودر پروتئینی کینوا

در بین محصولات سوپر فود ها ، مشتقات کینوا به شکل ویژه ای در بین مردم رواج یافته است، مانند دانه کینوا ، آرد کینوا و سویق کینوا و ادویه کینوا است.

پودر پروتئینی کینوا به ‌تازگی به سبد محصولات کینوا پیوسته و بیشتر توسط قشر ورزشکاران شناخته شده است . ولی سایر اقشار جامعه کودکان و نوجوانان و سالمندان نیز می‌توانند ازاین محصول استفاده کنند. افراد علاقه مند به محصولات سوپر فود می توانند در مورد خرید و فروش و نوع مصرف پودر پروتئینی کینوا با این مجموعه در تماس باشند.

 پودر پروتئینی کینوا دارای خواص بسیار ویژه‌ای است. درواقع به این علت که کینوا تنها گیاهی است که همه اسید آمینه‌ های ضروری بدن را دارد یکی از منابع بسیار کامل پروتئین در دنیا محسوب می شود.

کینوا

پودر پروتئینی کینوا در انواع رژیم ها

 گیاه خوارانی که بعد از مدتی دچار کمبود پروتئین می شوند و از پروتئین‌های حیوانی نمی‌خواهند استفاده کنند حتماً باید پروتئین های گیاهی را جایگزین پروتئین‌های حیوانی کنند و یکی از بهترین منابع تامین پروتئین های گیاهی و دانه کینوا است .

 درواقع پودر پروتئینی کینوا یکی از پودرهای بسیار فوق‌العاده در صنایع مواد صنایع غذایی و محصولات غذایی است. این پودر قابلیت استفاده به صورت خام یا در انواع مایعات مانند شیر و انواع اسموتی انواع نوشیدنی‌ها را دارد و در انواع دسر ها و غذاها نیز قابلیت استفاده را دارد. برای اطلاع از نوع فروش پودر پروتئینی کینوا در کشور می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

بیشتر ورزشکاران ترجیح می‌دهند این را به ‌صورت خام و یا به صورت مخلوط با نوشیدنی‌ها استفاده کنند. پودر پروتئینی کینوا انرژی فوق‌العاده‌ای به بدن می‌دهد و در صد گرم پودر میزان 380 کیلو کالری انرژی وجود دارد.در کمتر ماده غذایی می توانید این‌همه انرژی و این‌همه خواص را یک جا بیابید .

املاح معدنی و ویتامین‌های کینوا بسیار غنی هستند و حتی درصورتی ‌که جایگزین برنج شود باعث می‌شود که افراد دچار کمبود ویتامین ب نشوند. ویتامین ب کینوا مشابه با برنج است و این مزیت بسیار فوق‌العاده‌ای است.

 از طرفی افرادی که می‌خواهند چاق شوند می‌توانند پودر پروتئین کینوا را همراه با سایر نوشیدنی ها استفاده کنند و به وزن دهی فرزندشان و همچنین چاق شدن  افراد می تواند کمک کند.

کینوا و گیاه خواری

فروش پودر پروتئینی کینوا

 قیمت فروش پودر پروتئینی کینوا را حتماً از مراجع معتبر مورد استعلام قرار دهید . این مجموعه تولید کننده محصول کینوا در کشور است و بالغ بر 700 هکتار زمین زراعی کینوا در کشور دارد و تولید کننده این محصول است ، می‌تواند در مورد فرآوری محصول و کیفیت محصول به خریداران تضمین داده و قیمت بسیار مناسب اعلام نماید.  

همچنین پودر پروتئینی کینوا به صورت خالص در انواع بسته بندی های گرمی و کیلویی در این مجموعه در اختیار صنف های مختلف قرار می گیرد . باشگاه های بدن سازی و فروشگاه ها می توانند برای ارائه ی این محصول دربسته بندی های متنوع و مشخص کردن نوع همکاری با این مجموعه در تماس باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *