تولید بهترین کینوا بسته بندی

کینوا بسته بندی

این مجموعه اقدام به تولید بهترین کینوا بسته بندی ، با بکارگیری دستگاه های پیشرفته و بروز کرده است که دارای طعمی مطبوع، تمیز و بدون هرگونه سنگ ریزه و دانه های علف هرز در سطح کشور نموده است. برای تهیه این محصول کافی است با کارشناسان این مجموعه در تماس بوده و محصول خود را سفارش دهید.

دانه کینوا چیست و بومی کجاست

 کینوا به عنوان یک ماده غذایی ارزشمند و مفید برای همه سنین می باشد. این گیاه کم و بیش شناخته شده است، از خانواده ی اسفناج می باشد. بومی آمریکای جنوبی است. قدمت 5000 ساله دارد، در کشورهای پرو، بولیوی، شیلی و اکوادور با وجود آب و هواهای مختلف کشت شده است.

این موضوع نشان می‌دهد که کینوا گیاهی مقاوم محسوب می شود. البته با توجه به تحقیقاتی که امروزه صورت گرفته محققان به این نتیجه رسیدند که کینوا در مناطق خشک و شور هم قابلیت کشت دارد. با توجه به مقاوم بودن این گیاه و ویژگی های بسیار مطلوب آن می توان آن را به عنوان یک رقم ارزشمند و مفید، جهت کشت و تغذیه در مناطق مختلف کشور و جهان دانست. در واقع می توان به کینوا به عنوان یک گیاه ارزشمند برای سرمایه گذاری نگاه کرد.

کینوا

مشخصات کینوا با کیفیت چیست

کینوا با کیفیت باید رنگ روشنی داشته باشد، اندازه دانه های آن استاندارد و درشت باشد و از همه مهم تر اینکه فاقد هرگونه سنگ ریزه و تخم علف هرز باشد. هم چنین در بحث فرآوری دانه حتما باید ساپونین موجود در پوسته آن به طور کامل از بین برود و در صورت از بین نرفتن ساپونین پوسته کینوا، دانه ها تلخ و غیر قابل خوردن می باشند.

اگر هم خورده شوند فرد دچار نفخ معده، دل درد و مسمومیت می گردد. این مجموعه بصورت کاملا تخصصی و اولین بار در ایران دانه های کینوا کاملا فرآوری شده، درشت، شسته شده، تمیز و بدون ذره ای سنگ ریزه و تخم علف هرز و با طعم شیرین را بسته بندی کرده و بصورت خرد و عمده به فروش می‌رساند.

متاسفانه مراکزی بدون مجوز در سطح کشور هستند که دانه کینوا بسیار بی کیفیت و با قیمت های پایین را عرضه و بفروش می‌رسانند. از شما مصرف کننده عزیز می‌خواهیم که ملاک قیمت را برای تعیین کیفیت دانه کینوا در نظر نگیرند، زیرا با این کار سلامتی خود و خانواده شان را به خطر می‌اندازند. ما برای خرید یک محصول با کیفیت باید دقت لازم را داشته باشیم.  حتما از مراکز معتبری که مجوزهای مربوطه را دارند خرید خود را انجام دهیم.  

تولید بهترین کینوا بسته بندی

 شما مصرف کننده گرامی بهترین و با کیفیت‌ترین کینوا تولید شده در کل کشور را می‌توانید بصورت بسته بندی و نیز فله، دارای مجوزات لازم را از این مجموعه خریداری نمایید. بیمارستان ها، همه فروشگاه های سطح کشور، هتل ها، باشگاه بدن سازی، انجمن های سلیاک و دیابت و کارخانجات صنایع تبدیلی می‌توانند برای تهیه کینوا و مشتقات آن شامل آرد کینوا، سویق کینوا، ادویه کینوا و پودر پروتئینی کینوا با این مجموعه همکاری نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *