مرکز فروش دانه کینوا سه رنگ

قیمت کینوا فله

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا سه رنگ در کشور با تمام استانداردهای لازم، دانه کینوا سه رنگ را با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب در سطح کشور تولید و عرضه می‌نماید. برای تهیه دانه کینوا سه‌ رنگ با کیفیتی عالی می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

دانه کینوا چیست؟

دانه کینوا یک شبه غله بومی مناطق آند در آمریکای جنوبی است. بخاطر خواص شگفت انگیزی که دارد به خاویار گیاهی یا مولتی ویتامین گیاهی معروف می‌باشد. این دانه سرشار از مواد مغذی است. به دلیل پروتئین کاملی که در آن وجود دارد به عنوان یک غذای کامل محسوب می‌شود. تنها گیاهی که تمام 9 اسید آمینه ضروری بدن را دارد همین کینوا است. با توجه به نظر برخی دانشمندان دانه کینوا سالم‌ترین غله دنیاست که طعمی مطبوع و مشابه برنج دارد.

دانه کینوا

دانه کینوا سه رنگ:

 رنگ‌های رایج کینوا در بازار سه رنگ سفید، قرمز و سیاه می‌باشد. دانه سفید کینوا 3 دقیقه زمان برای پخت نیاز دارد، دانه قرمز آن 5 تا 6 دقیقه و دانه سیاه هم به  مدت 9 تا 10 دقیقه پخته می‌شود.

دانه کینوا سفید:

رایج‌ترین و پر مصرف‌ترین دانه کینوا به رنگ سفید می‌باشد که پوسته‌ی نازکی دارد، بافت آن نرم‌تر و سبک‌تر است و در مدت زمان کمتری پخته می‌شود. مرکز فروش دانه کینوا سه رنگ بهترین مکان برای تهیه این نوع محصول است.

دانه کینوا قرمز:

دانه کینوا قرمز بافت سفت‌تر و سنگین‌تری نسبت دانه کینوا سفید دارد و بعد از پخته شدن سفتی بافت خود را حفظ می‌کند به همین دلیل برای تزئین سالاد به کار می‌رود. آنتی اکسیدان‌های موجود در کینوا قرمز از دانه سفید و سیاه آن بیشتر است.

دانه کینوا سیاه:

در میان دانه های سه رنگ کینوا ، دانه سیاه هم مانند دانه قرمز بافت سفتی دارد و بعد از طبخ آن سفتی خود را حفظ می‌کند و در تزئین سالاد هم کاربرد دارد. در صنعت مالت و نوشیدنی از این محصول استفاده می‌گردد.

ارزش غذایی دانه کینوا:

دانه کینوا حاوی مواد مغذی بسیار مفیدی می‌باشد به همین دلیل به آن سوپر فود می‌گویند. مواد مغذی موجود در دانه کینوا شامل ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی که شامل کلسیم، منیزیوم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم و سلنیوم، امگا 3 و امگا 6، پروتئین و فیبر می‌باشد.

دانه کینوا تنها گیاهی است که تمام 9 اسید آمینه ضروری برای بدن انسان را داراست و به همین دلیل پروتئین بسیار کاملی دارد. علاقه مندان می توانند در مرکز فروش دانه کینوا سه رنگ اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورند.

غذا کینوا

دانه کینوا سه رنگ برای چه افرادی مناسب است؟

همه افراد در سنین و شرایط مختلف می‌توانند از این دانه شگفت انگیز به عنوان یک غذای کامل، مقوی و سرشار از انرژی استفاده نمایند. کینوا امروزه طرفداران خاص خود را دارد. افرادی که در معرض چاقی هستند و در پی آن ممکن است به بیماری‌های خطرناکی مانند دیابت مبتلا شوند باید حتما در رژیم غذایی روزانه خود تجدید نظر نمایند و از مصرف غذاهای پرکالری و دارای قند زیاد جدا خودداری نمایند.

گیاه کینوا به دلیل گرانول‌های نشاسته‌ای بسیار کوچک آن سریع هضم می‌شود و به صورت چربی ذخیره نمیگردد. بخاطر میزان فیبر بسیار مناسب آن فرد را به مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد، از چاقی و اضافه وزن جلوگیری می‌نماید. مصرف دانه کینوا برای تمام سنین از کودکان تا سالمندان مناسب می‌باشد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

دانه کینوا

مرکز فروش دانه کینوا سه رنگ:

این مجموعه با فروش دانه کینوا سه رنگ با بهترین کیفیت، کاملا بهداشتی و سالم آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیز می‌باشد. این محصول با استاندارد و آنالیز های کیفی بسیار عالی به همراه مجوزات عرضه می شود. دانه کینوا رنگی تولیدی در این مجموعه درصد خلوص بسیار بالایی دارد و ناخالصی هایی مانند علف هرز و سنگ ریزه در آن وجود ندارد.

هم‌چنین این مجموعه آماده همکاری با انجمن‌های سلیاک و دیابت، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها، عطاری‌ها و باشگاه‌های بدن‌سازی برای تهیه این محصول بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *