سایت فروش کینوا سه رنگ

خرید کینوا قرمز

سایت فروش کینوا سه رنگ چه اطلاعاتی در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهد؟ برای تهیه کینوا سه رنگ با استانداردهای کیفی لازم به کدام مجموعه باید مراجعه کرد؟

کینوا جزء کدام دسته مواد غذایی است؟

کینوا یک شبه غله حاوی مقادیر بسیار مناسبی از پروتئین می‌باشد. این دانه‌ شگفت انگیز خواص بیشماری در خود جای داده است. برای داشتن یک تغذیه سالم و سرشار از املاح، ویتامین‌، پروتئین و… می‌توانید کینوا را به عنوان یک وعده‌ی اصلی در سبد غذایی روزانه خود جای دهید. در سایت فروش کینوا سه رنگ خواص ویژه این گیاه بیان شده است.

 کینوا سه رنگ

کینوا چند رنگ دارد؟

به طور کلی کینوا دارای سه رنگ اصلی سفید، قرمز و سیاه می‌باشد، اما طیف رنگ‌های زرد تا قرمز و ارغوانی تا سیاه نیز در آن دیده می‌شود. رنگ‌های مختلف کینوا در نوع مواد مغذیشان تفاوت چندانی با هم ندارند و بیشتر رنگ آن‌ها باعث ایجاد تفاوت‌شان شده است.

کینوا سفید چیست؟ اطلاع در سایت فروش کینوا سه رنگ

بیشترین مورد مصرفی کینوا سفید می‌باشد. به دلیل اینکه طعم آن در غذاها زیاد تفاوتی ایجاد نمی‌کند و بافت نرم‌تر و سبک‌تری نسبت به دو رنگ قرمز و سیاه دارد. افراد برای اینکه طعم غذاهایشان تغییر نکند و در حین آن بتوانند از مواد مغذی موجود در این محصول نیز بهره مند گردند می توانند از کینوا سفید استفاده نمایند. مزایای این نوع محصول در سایت فروش کینوا سه رنگ بیان شده است.

کینوا سفید

کینوا قرمز چیست؟

کینوا قرمز نسبت به کینوا سفید سفت تر است و بعد از پخته شدن سفتی بافت خود را حفظ می‌کند. آنتی اکسیدان موجود در کینوا قرمز بخاطر رنگ قرمز آن از کینوا سفید و سیاه بیشتر است. کینوا قرمز برای تزئین سالاد بیشتر مصرف می شود. زیرا بافت سفتی دارد و زیبایی طبیعی و سالمی به سالاد یا غذاهای دیگر می‌دهد.

کینوا قرمز حاوی آنتی اکسیدان‌هایی به نام کوئرستین و کامپفرول می‌باشد. این آنتی اکسیدان‌ها بدن را در مقابل بیماری‌های قلبی، سرطان، پارکینسون و… محافظت می‌نماید.

کینوا سیاه چیست؟ اطلاع در سایت فروش کینوا سه رنگ

کینوا سیاه مزه‌ی خاص‌تری در غذاها ایجاد می‌کند و افراد با توجه به سلیقه شان می‌توانند از این رنگ کینوا در غذایشان استفاده بکنند.

آنتی اکسیدان موجود در کینوا سیاه از سفید بیشتر است. برای تزئین سالاد از کینوا سیاه هم می‌توان استفاده نمود چون مانند کینوا قرمز بافت سفتی دارد و بعد از پخته شدن سفتی خود را حفظ می‌کند. از کینوا سیاه در تهیه نوشیدنی ها به عنوان مالت استفاده می‌شود.علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از موارد مورد استفاده این نوع دانه به سایت فروش کینوا سه رنگ مراجعه کنند.

دانه کینوا رنگی

کینوا برای تمام سنین

کینوا یک گیاه مغذی و فوق العاده ارزشمند است که تمام سنین از کودکان تا سالمندان می‌توانند برای داشتن یک وعده‌ی غذایی سالم و سرشار از مواد ضروری و مورد نیاز بدن از آن استفاده کنند.  به دلیل داشتن ویتامین، پروتئین، فیبر، امگا 3 و امگا 6 به کینوا مولتی ویتامین گیاهی یا خاویار گیاهی نیز می‌گویند.

فروش کینوا سه رنگ

اولین و بزرگترین مرکز تولید و عرضه کینوا سه رنگ در کشور، کینوا را توسط کشاورزان خبره تولید و با دستگاه‌های پیشرفته فرآوری می‌کند و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهد. برای تهیه کینوا سه رنگ کافی است با این مجموعه تماس گرفته و یا در سایت فروش کینوا سه رنگ ثبت سفارش نمایید و آن را به صورت بسته بندی یا فله خریداری نموده و از خواص بینظیر آن‌ها نیز بهره‌مند گردید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *