بازار فروش بذر کینوا اراک

خرید و فروش گیاه کینوا

بازار فروش بذر کینوا اراک چگونه است؟ برای کشت بذر کینوا در اراک چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ بذور کینوا اصل و شناسنامه‌دار را از کجا تهیه کنیم؟

کشت بذر کینوا در مناطق مختلف اراک

در استان مرکزی و نیز شهرهای اراک، تفرش، فراهان، محلات، خمین، خنداب، زرندیه، ساوه، آشتیان و کمیجان و…کشت بذر کینوا به طور موفقیت آمیزی انجام می‌گیرد. اراک برای کشت بذر کینوا منطقه‌ی مساعدی است.عامل مهمی که باید در کشت بذر کینوا به آن دقت کردانتخاب تاریخ دقیق کاشت در اراک و مناطق مختلف آن می‌باشد، زیرا دمای بالای 35 درجه در زمان پرشدن دانه باعث کاهش کیفیت دانه کینوا می‌شود.

کارشناسان این مجموعه با داشتن اطلاعات جامع و تخصصی در زمینه‌ی کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور به ویژه در بازار فروش بذر کینوا اراک می‌توانند راهنمای بسیار خوبی برای کاشت بذر کینوا باشند.  

بذر کینوا

روش‌های مختلف کاشت بذر کینوا

بذر کینوا را در دو نوبت بهاره و پاییزه می‌توان کشت کرد. کاشت بذر کینوا هم به طریق دستی و هم مکانیزه امکان پذیر است. ادوات مکانیزه کاشت بذر کینوا ریزکار غلات می‌باشد. روش‌های مختلف کاشت بذر کینوا روش کاشت جوی و پشته‌ای، نواری، ردیفی به غیر از روش کرتی است، به علت منشعب بودن و شاخ و برگ داشتن کینوا روش کرتی برای آن مناسب نمی‌باشد. اطلاعات لازم در این مورد در بازار فروش بذر کینوا اراک در اختیار خریداران قرار می گیرد.

میزان بذر و آبیاری کینوا

برای کاشت بذر کینوا به میزان 8 تا 10 کیلوگرم در هکتار بذر نیاز است. بذور کینوا به علت ریز بودن آن‌ها باید به صورت سطحی کشت شوند، عمق کاشت بذر کینوا 1 تا 2 سانتی‌متر است. فاصله‌ی بین ردیف‌ها در کاشت بذر کینوا 50 سانتی‌متر و فاصله‌ی بذرها در داخل ردیف‌ها 7 تا 10 سانتی‌متر است. برای آبیاری کینوا هم از تمام روش‌های آبیاری غرقابی،  قطره‌ای، بارانی و نوارتیپ استفاده می‌شود. تعداد دور آبیاری کینوا 5 تا 7 مرتبه و فاصله‌های آبیاری آن نیز 10 تا 15 روز می‌باشد.

آبیاری کینوا

عملکرد کینوا و راه‌های افزایش آن

به طور معمول عملکرد کینوا 2 تن در هکتار و حداکثر 5/5 تن در هکتار می‌باشد. برای افزایش عملکرد کینوا راه‌های مختلفی وجود دارد: تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار، کوددهی، انتخاب تاریخ مناسب کاشت، کنترل علف هرز و آفات و بیماری‌ها.

برای تهیه بذور کینوا اصل و شناسنامه‌دار باید به مراکز معتبر و دارای مجوز مراجعه کنید، این مجموعه با داشتن مجوزهای لازم در زمینه‌ی تولید و توزیع بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار می‌تواند از طریق بازار فروش در اراک بذور مناسب را در اختیار شما قرار دهد.

بازار فروش بذر کینوا اراک

جهت بررسی بازار فروش بذر کینوا در اراک و سایر استان‌های کشور  می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا از طریق یک تماس اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب نمایید. برای اطلاع از نحوه و زمان دقیق کاشت بذر کینوا در اراک هم این مجموعه اطلاعات جامع و کاملی در اختیار کشاورزان در اراک و سایر استان‌ها قرار می‌دهد. جهت تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار هم می توانید با این مجموعه در تماس بوده و میزان بذر لازم را سفارش دهید.

همکاری در بازار فروش بذر کینوا اراک

علاوه بر کشت بذر کینوا در اراک، بازار خرید و فروش بذر کینوا و نیز صادارت آن در سطح کشور توسعه پیدا کرده است. این مجموعه در زمینه‌ی خرید و فروش و هم چنین صادارت دانه و بذر کینوا با کشاورزان عزیز در اراک و سایر استان‌ها همکاری می‌نماید علاوه بر این با بستن قرارداد خرید تضمینی با کشاورزان اقدام به خرید محصول آنها می نماید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *