قیمت فروش دانه کینوا سه رنگ

کینوا

جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا سه رنگ با خواص ویژه و کاملا شیرین و بدون شست شو می توانید با کارشناسان این مجموعه از کل کشور در تماس باشید.

دانه کینوا سه رنگ چیست؟

دانه کینوا از خانواده تاج خروس و اسفناج می باشد که به خاویار سبز مشهور است.

کینوا دارای سه رنگ اصلی است (سفید، قرمز و سیاه). این سه رنگ از جهات مختلف تفاوت هایی دارند، اما ارزش غذایی آن ها یکسان است. رنگ سفید بافت کرکی و نرم تری دارد و برای پخت و پز مناسب تر است.

کینوای قرمز نسبت به سفید بافت سنگین تری دارد و و همین عامل باعث می شود که در هنگام پخت ثبات بیشتری داشته باشد. در تهیه سالاد سرد و افزودن رنگ قرمز به غذاها استفاده از کینوای قرمز توصیه می شود. فلاونویید که آنتی اکسیدان موجود در کینوای قرمز است مانع از بیماری های سرطانی التهابی می شود.

آنتی اکسیدان های موجود در کینوا قرمز کامپفرول و کوئرستین می باشد. آنتی اکسیدان کامپفرول از مبتلا شدن به بیماری های قلبی و نیز سرطان پیشگیری می کند. آنتی اکسیدان کوئرستین در مراقبت از بدن در برابر پوکی استخوان بیماری های قلبی و پارکینسون نقش مهمی ایفا می کند.

کینوا سیاه نسبت به سفید و قرمز به میزان کمتری وجود دارد و بافت آن مشابه قرمز است و سفتی خود را در طول پخت حفظ می کند. شیرینی بیشتری نسبت به کینوا سفید دارد. میزان آنتی اکسیدان ابتدا در کینوای قرمز و بعد سیاه از سفید بیشتر است. در مورد میزان پروتئین هر سه رنگ کینوا می توان گفت که تفاوتی ندارند.

کینوا

خواص کینوا سه رنگ

کینوا (Quinoa) اغلب به عنوان یک غذای سالم و مفید شناخته می‌شود. کینوا در سه رنگ قرمز، سفید و سیاه موجود است. اما خواص آن برای هر سه رنگ یکسان است و تفاوت بین آن‌ها فقط در رنگ و طعم آن‌هاست. بعضی افراد معتقدند که کینوا سیاه دارای مقدار بیشتری آنتی‌اکسیدان است و رنگ آن نشان دهنده حضور فلاوونوئیدها در آن است که به پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی و سرطان کمک می‌کنند. همچنین کینوا سیاه دارای طعم ملايم تلخی است.

کینوا قرمز به دلیل داشتن رنگ غنی با قدرت آنتی‌اكسیدانی بالا، در رفع التهابات جسمی مفید است، که می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌های مختلف مانند دیابت و بیماری‌های قلبی-عروقی کمک کند. و در نهایت، کینوا سفید که دارای طعم نسبتاً خنثی است، حاوی پروتئین بالا، فیبر، ویتامین ب و اسیدفولیک است. همچنین، دارای گستره وسیعی از مواد مغذی مانند کلسیم، آهن، منیزیم و پتاسیم است.

کینوا

طرز پخت کینوا سه رنگ

کینوا یک غله سالم و پربار است که باعث افزایش سطح انرژی، کاهش خطر بیماری ها و بهبود سلامتی دستگاه گوارش می شود. این غله در سه رنگ قرمز، سیاه و سفید در دسترس است. در ادامه، توضیحاتی درباره طرز تهیه کینوا سه رنگ در سه مرحله مختلف آورده شده است.

مواد لازم:

  • یک فنجان کینوا هر سه رنگ
  • دو فنجان آب
  • نمک به میزان دلخواه
  • روغن زیتون به میزان دلخواه

طرز تهیه:

  1. برای پخت کینوا، هر فنجان کینوا را با دو فنجان آب و نمک به میزان دلخواه در قابلمه بریزید و روی حرارت بالا قرار دهید.
  2. وقتی آب جوشید، حرارت را کم کنید و قابلمه را با یک درپوش بپوشانید. کینوا را حدود 15 دقیقه بپزید تا آب آن جذب شود و کینوا پخته شود.
  3. سپس کینوا را با یک قاشق مخلوط کنید تا به خوبی با هم مخلوط شود. سه نصف از کینوا را در سه کاسه مجزا قرار داده و هر یک را با کمی روغن زیتون و نمک به میزان دلخواه مخلوط کنید.
  4. به کینوای قرمز یک قاشق غذاخوری از چیلی پودر اضافه کنید و باز هم مخلوط کنید.
  5. کینوا سیاه دو قاشق غذاخوری برای ترکیب مخلوط کنید.
  6. کینوا سفید را بدون هیچ گونه تغییری رها کنید.
  7. کینوا سه رنگ آماده است و می توانید آنها را در ظروف مناسبی قرار داده و در یخچال نگهداری کنید تا در وعده های غذایی خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که می توانید به دلخواه خود هر نوع ادویه یا سبزیجات را به کینوا سه رنگ اضافه کنید تا بوی و طعم آن را تغییر دهید. برای خرید کینوا سه رنگ بسته بندی و کیلویی می توانید به فروشگاه اینترنتی ایلیا مارکت مراجعه نمایید.

کینوا سه رنگ

قیمت فروش دانه کینوا سه رنگ

این مجموعه با کشت واریته های مختلف کینوا اقدام به تولید انبوه ارقام مختلف کینوا در کشور نموده است. محصول تولیدی از سراسر کشور در کارخانه جمع اوری و با فناوری پیچیده و تخصصی فراوری می شود. دانه کینوا سه رنگ با کیفیت عالی در این مجموعه تولید می شود. دانه کینوا سه نگ تولید شده نیاز به شست و شو ندارد و کاملا شیرین می باشد. بسیار از افراد سود جو در کشور اقدام به تقلب در زمینه دانه کینوا کرده اند و بذر را به جای دانه به مردم می فروشند. بذر کینوا قابلیت کشت دارد و خوراکی نیست چون فراوری شده است. دانه خوراکی کینوا نیز قابلیت جوانه زنی ندارد چون فراوری شده است.

قیمت فروش دانه کینوا سه رنگ را با استاندارد و مجوزات لازم می توانید در این مجموعه دریافت نمایید.محصول دانه کینوا سه رنگ با کیفیت عالی در حجم های مختلف و بسته بندی های خرد و تناژ نیز قابل سفارش می باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *