سایت اینترنتی دانه کینوا سه رنگ

کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا سه رنگ ، در زمینه معرفی دانه کینوا سه رنگ سفید ، قرمز و سیاه ، بیان تفاوت های بین آن ها و خواص دانه کینوا ، اطلاعات جامعی ارائه می نماید .

دانه کینوا دارای سه رنگ اصلی

دانه کینوا دارای طیفی رنگی وسیعی را شامل می شود .امابه طور کلی در سه رنگ اصلی سفید ، قرمز و سیاه دسته بندی می شود . ارزش غذایی سه رنگ دانه کینوا ، تقریبا مشابه هم می باشد . تفاوت اصلی سه رنگ دانه کینوا ، در نوع بافت ، زمان پخت و طعم آن ها است . 

دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید ،  رایج ترین دانه مورد مصرف می باشد . رنگ سفید این دانه باعث بازار پسندی بیشتر آن شده است . همچنین از بین سه رنگ دانه کینوا ، دانه کینوا سفید دارای طعمی ملایم شبیه طعم ذرت و گندم است . مصرف دانه کینوا سفید در غذاهای مختلف ، علاوه بر بهبود ارزش غذایی آن ، تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند . همچنین  از بین سه رنگ دانه کینوا ، دانه کینوا سفید نرمترین بافت را دارد . سایت دانه کینوا سه رنگ با ارائه انواع کینوا بهترین خدمات را به علاقه مندان ارائه می دهد.

کینوا

دانه کینوا قرمز و سیاه

دانه کینوا قرمز که رنگ جذاب تری را در بین سه رنگ کینوا دارد ،  بیشتر برای تهیه انواع سالاد استفاده می شود . طعم دانه کینوا قرمز نسبت به نوع سفید ، تند تر و بافت آن نیز ضخیم تر است . لازم به ذکر است که در بین سه رنگ دانه کینوا ، خواص آنتی اکسیدانی نوع قرمز از بقیه بیشتر است .

دانه کینوا سیاه  ، کوچکترین دانه در بین این سه رنگ است و ضخیم ترین بافت دانه ای را دارد . به همین دلیل ، شکل خود را در طول پخت و پز حفظ می کند . طعم تند دانه کینوا سیاه ، باعث شده برخی از افراد آن را مصرف نکنند . البته از این دانه برای مصارف صنعتی مثل تولید نوشیدنی های مالتی استفاده می شود .

دانه کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا سه رنگ

در سالهای اخیر و با افزایش معرفی دانه کینوا ، آگاهی افراد نسبت خواص این دانه افزایش یافته است . افراد زیادی در سراسر جهان ، مصرف دانه کینوا را در برنامه غذایی خود قرار داده اند . با توجه به جدید بودن دانه کینوا در ایران و عدم شناخت کافی در رابطه با این دانه ، مجموعه ما سایت اینترنتی دانه کینوا را راه اندازی نموده است .

در سایت اینترنتی دانه کینوا ، اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع دانه کینوا سفید و رنگی و نحوه مصرف آنها ارائه می‌شود . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز توزیع دانه کینوا با سه رنگ مختلف ، در استان‌های در کشور فعالیت می نماید .

کینوا

همکاری با سایت اینترنتی دانه کینوا سه رنگ

این مجموعه برای اولین بار در کشور دانه کینوا ، را پس از برداشت ، به صورت صنعتی فراوری نموده است . مجموعه ما دانه کینوا با سه رنگ مختلف سفید ، قرمز و سیاه را به صورت آماده به طبخ ، در کلیه استان ها عرضه می کند .

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه دانه کینوا ، به صورت عمده در تناژ بالا می باشد . جهت تهیه سه رنگ سفید قرمز و سیاه دانه کینوا ، به صورت آماده به طبخ و بسته بندی و عمده ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

همچنین جهت دریافت اطلاعات مفید در رابطه با خواص سه رنگ دانه کینوا ، تفاوت آن ها و نحوه مصرف این دانه هاف می توانید به سایت اینترنتی دانه کینوا ، مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *