قیمت روز بذر کینوا در گرگان

خرید و فروش گیاه کینوا

قیمت روز بذر کینوا در گرگان را از کدام مرکز می‌توان استعلام کرد؟ بذور کینوا اصل و شناسنامه‌دار را از کجا تهیه کنیم؟ کدام مجموعه اطلاعات کامل و تخصصی در زمینه‌ی کشت بذر کینوا در اختیار کشاورزان قرار میدهد؟

کشت بذر کینوا

بذر کینوا بذری با وزن هزاردانه‌ی 2 تا 3 گرم می باشد. و به همین دلیل جزء بذور ریز دسته بندی می‌شود. کشت آن به صورت سطحی صورت می‌گیرد. و در عمق 1 تا 2 سانتی متری سطح خاک انجام می‌شود. برای بذر کینوا فاصله‌ی ردیف‌ها باید 50 سانتی متر و فاصله‌ی بذرها در داخل هر ردیف 7 تا 10 سانتی‌متر باشد. استفاده از روش‌های مختلف جوی و پشته‌ای، ردیفی، نواری به جز روش کرتی برای کشت بذور کینوا مناسب می‌باشد.

بهترین روش برای کشت بذور کینوا به دلیل شاخ و برگ داشتن آن روش کشت جوی و پشته‌ای است. و روش کرتی هم به علت داشتن شاخ و برگ و انشعابات در گیاه کینوا مناسب آن نمی‌باشد.

تاریخ مناسب کاشت بذر کینوا و قیمت روز آن در گرگان

استان گلستان و شهر گرگان از مناطقی است که کشت بذر کینوا با نتایج خوبی همراه بوده است. در واقع از مناطق قوی و مستعد برای کشت بذر کینوا می‌باشد و محصول نهایی بسیار با کیفیت است. در این استان می‌توان کینوا را در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت کرد و امکان کشت تابستانه نیز در یک سری از مناطق آن وجود دارد.

نکته‌ مهم در کشت بذر کینوا در گرگان وجود رطوبت می‌باشد که باید کشت به گونه ای صورت گیرد در زمان برداشت با رطوبت همراه نباشد. زیرا رطوبت در زمان برداشت محصول را کیفیت دانه را کاهش داده و نیز در برداشت مکانیزه هم مشکلاتی ایجاد می‌کند. برای تعیین تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در گرگان و هر استانی که هستید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

کشت بذر کینوا

کشت آبی و دیم کینوا در گرگان

برای کشت بذر کینوا مانند هر گیاه دیگری نیاز به تعداد مشخصی دور آبیاری و در زمان‌های درستی است. در کینوا هم میزان آبیاری حداقل 5 و حداکثر 7 نوبت به فاصله‌های زمانی 10 تا 15 روزه باید صورت گیرد.

از روش‌های مختلف آبیاری شامل غرقابی، نواری، ردیفی و نوارتیپ استفاده می‌شود. و بارش‌های بهاری و پاییزی در این استان از تعداد دور آبیاری می‌تواند بکاهد. کشت دیم در صورت بارندگی‌های مناسب در طی سال در مناطقی مانند گرگان می‌تواند صورت گیرد. این مجموعه علاوه بر قرار دان اطلاعات لازم در این مورد قیمت روز بذر کینوا در گرگان را نیز در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

بذر کینوا

جلوگیری از رشد علف‌های هرز

در مناطقی مانند گرگان که رطوبت بالاست احتمال رشد علف‌های هرز وجود دارد. اولین و مهم ترین گام برای جلوگیری از رشد علف‌های هرز در زمان رشد بذر کینوا تهیه بذور کینوا اصل، شناسنامه‌دار و گواهی‌شده از مراکز معتبر فروش بذر کینوا می‌باشد. زیرا بذور کینوا اصل، شناسنامه‌دار و گواهی شده سالم و فاقد بذور علف هرز هستند و هم چنین درصد خلوص و قوه‌ی نامیه‌ی بالایی دارند.

 این مجموعه با داشتن تمام مجوزات لازم در زمینه‌ تولید و عرضه‌ بذر کینوا اصل، شناسنامه‌دار و گواهی‌شده شما را در خریدی امن و راحت پشتیبانی می‌کند. برای تهیه بذور کینوا اصل، شناسنامه دار و گواهی‌شده می‌توانید با این مجموعه تماس گرفته و میزان بذر مصرفی خود را بصورت خرد و عمده سفارش دهید. علاوه بر آن می توانید توسط این مجموعه از قیمت روز بذر کینوا در گرگان مطلع شوید.

میزان عملکرد و برداشت کینوا در گرگان

میزان عملکرد کشت بذر کینوا حداقل 2 تن و حداکثر 5/5 تن در هکتار می‌باشد. حداکثر عملکرد در صورتی ایجاد می‌شود که مدیریت زراعی به طور صحیح صورت گیرد. در گرگان به دلیل مساعد بودن شرایط آب و خاک حداکثر عملکرد را می‌توان برداشت کرد.

برداشت دانه کینوا در گرگان هم به طریق دستی و هم از طریق دستگاه‌های مکانیزه برداشت امکان پذیر است. دستگاه برداشت مکانیزه کینوا کمباین کلزا می‌باشد که برای استفاده از آن در حین برداشت کلزا باید تغییراتی در هد برداشت آن اعمال گردد.

برداشت کینوا

قیمت روز بذر کینوا در گرگان

جهت استعلام قیمت روز بذر کینوا در گرگان می‌توانید با این مجموعه در تماس بوده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. تهیه‌ی بذور کینوا اصل، شناسنامه‌دار و گواهی‌شده نیز از این مجموعه قابل دریافت است. تعیین زمان دقیق کاشت بذر کینوا در گرگان و نحوه‌ی کشت آن هم از طریق ارتباط با این مجموعه میسر می‌باشد. خرید و فروش تضمینی بذر و دانه کینوا و نیز توسعه بازار بذر کینوا در گرگان و سایر شهرهای کشور نیز از خدمات دیگر این مجموعه می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *