فروشگاه بذر کینوا در گرگان

بذر کینوا فارس

از کدام فروشگاه میتوان بذر کینوا مرغوب در گرگان تهیه نمود؟ کدام مرکز در زمینه کشت بذر کینوا در گرگان ،  مشاوره رایگان می دهد؟ چه مرکزی در زمینه فروش محصول کینوا ،  با کشاورز ،  مشارکت می نماید؟

تاریخ کشت بذر کینوا در گرگان

گرگان از جمله مناطقی است که بیشترین میزان برداشت بذر کینوا یعنی 5/5 تن در هکتار را دارد . بذر کینوا در گرگان ،  در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می‌شود . همچنین در این استان امکان کشت بذر کینوا ،  به صورت دیم ،  نیز وجود دارد .

البته تاریخ کشت بذر کینوا در گرگان ،  باید به گونه ای انتخاب شود تا برداشت محصول با بارندگی ،  مصادف نگردد . زیرا وجود رطوبت ،  علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت دانه ،  باعث ایجاد مشکلاتی در برداشت مکانیزه این محصول ، می گردد.

جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در گرگان ،  می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید.

بذر کینوا

میزان بذر کینوا

بذر کینو ،  بسیار ریز و وزن هزار دانه این بذر بین ۲ تا ۳ گرم است .  برای کشت بذر کینوا در هر هکتار ،  به ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر نیاز است . مصرف این مقدار بذر در صورتی که قوه نامیه آن بالا باشد و خلوص فیزیکی و ژنتیکی مناسبی داشته باشد ،  محصولی با کیفیت تولید می نماید . در این فروشگاه بذر کینوا در گرگان و سایر شهر های شمالی با بالاترین کیفیت عرضه می شود.

آبیاری

بذر کینوا به خشکی و شوری مقاوم است و نیاز آبی کمی نسبت به اغلب محصولات زراعی دارد . ۵ تا ۷ نوبت آبیاری به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز ،  نیاز آبی بذر کینوا را برطرف می نماید .

انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار مانند بارانی ،  قطره ای و نوار تیپ ،  برای آبیاری این گیاه استفاده می شود . البته وجود باران های بهاره و پاییزه در گرگان ،  دفعات آبیاری را کاهش می دهد.

بذر کینوا

عملکرد

عوامل مختلفی بر عملکرد بذر کینوا در گرگان ،  تاثیر گذار است . انتخاب بذر کینوا شناسنامه‌دار دارای قوه نامیه و درصد خلوص مناسب ،  اولین گام برای تولید محصولی با عملکرد بالا می باشد .

همچنین با توجه به رطوبت بالا در گرگان لازم است که مسئله کنترل علف های هرز و بیماری ها ،  در کشت بذر کینوا مورد توجه قرار گیرد . حداقل عملکرد وجود علف های هرز و آفات و بیماری ها در مزرعه باعث ایجاد خسارت و کاهش عملکرد نهایی محصول می گردد .

جهت مدیریت این موارد ،  می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید . حداقل عملکرد بذر کینوا ۲ تن در هکتار است . اما در منطقه گرگان ،  عملکرد بذر کینوا در مقدار حداکثر یعنی 5/5 تن در هکتار ،  می باشد . جهت تولید محصولی با عملکرد بالا ،  می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

بذر کینوا

فروشگاه بذر کینوا در گرگان

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور ،  بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد . بذر کینوا شناسنامه دار و اصل ،  عاری از بذور علف هرز و بیماری سفیدک و همچنین دارای قوه نامیه و با خلوص فیزیکی و ژنتیکی بالایی می باشد .

همکاری با فروشگاه بذر کینوا در گرگان

به همین دلیل کشت این بذرها ،  محصولی با کیفیت و با عملکرد بالا را نتیجه می دهد . همچنین کارشناسان مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در گرگان و مدیریت صحیح زراعی این محصول ،  مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز می دهند .

مجموعه ما در زمینه فروش محصول کینوا ،  توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ،  با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید . جهت اطلاع از خدمات بزرگترین فروشگاه بذر کینوا در کشور و استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در گرگان ،  می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *