تولید بهترین کینوا فله

قیمت کینوا فله

بزرگترین مرکز تولید و اولین مرکز فرآوری صنعتی کینوا در کشور ، تولید بهترین کینوا را در داخل کشور انجام داده  و آن را به صورت فله و خرد در سراسر کشور ، عرضه می نماید .

تولید و عرضه بهترین کینوا فله

درصورتی‌که تمایل به خرید کینوا با کیفیت بالا و بهترین دانه‌های کینوا به صورت فله دارید ، می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید . بهترین کینوا فله به صورت خرد و عمده توسط این مجموعه تولید و در سراسر کشور عرضه می‌گردد .

تولید کینوا  فله توسط این مجموعه در داخل کشور و فرآوری صنعتی آن باعث شده تا کینوا  با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب‌تر از نوع وارداتی به‌صورت فله‌ای توسط مجموعه ما عرضه گردد .

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، مراکز پخش محصولات سالم و فری گلوتن ، هایپر مارکت‌ها و دیگر مراکز می‌توانند بهترین کینوا فله را از این مجموعه با قیمت مناسب تهیه نمایند . و از خدمات ویژه مجموعه ما استفاده کنند .

کینوا

ویژگی‌های بهترین کینوا فله چیست؟

در سال‌های اخیر که تولید و مصرف کینوا  در داخل کشور افزایش یافته است ، عرضه کینوا به صورت فله نیز در استان‌های مختلف کشور رونق گرفته است . قیمت های متفاوتی و کیفیت‌های مختلفی از این نوع کینوا با در دسترس افراد قرار می گیرد .

کینوا به علت این‌که حاوی ساپونین  در پوسته خود می باشد ، نیاز به فرآوری دارد . درغیراین‌صورت این نوع کینوا قابل‌استفاده نیست و مصرف خوراکی ندارد . بنابراین لازم است که هنگام تهیه کینوا مخصوصاً به صورت فله ، از کیفیت عرضه فرآوری آن مطمئن شده و بهترین کینوا را از مراکز معتبر تهیه نمایید .

متاسفانه مشاهده می شود ، افراد سودجو کینوا تولید شده بدون فرآوری و حاوی ساپونین را با قیمت پایین عرضه می‌کنند . همچنین مخلوط با کینوا فله مواد زائدی از جمله بقایای گیاهی و تخم علف‌های هرز و سنگ‌ریزه وجود دارد که از کیفیت محصول می‌کاهد .

این مجموعه که دانه های کینوا  در داخل کشور تولید می کند ، پس از جمع‌آوری این دانه از سراسر کشور مواد زائد آن‌ها را در حذف کرده و سپس در کارخانه صنعتی فرآوری نموده و ساپونین  آن را جداسازی می‌کند ، تا برای مصارف مختلف آماده شود .

کینوا فله که توسط این مجموعه عرضه می گردد ، نه تنها از بهترین دانه‌های کینوا تشکیل شده و هیچ ماده زائدی ندارد ، بلکه فرآوری شده و فاقد ساپونین نیز می باشد . به همین دلیل به با خیال راحت می‌توانید آن را مصرف نمایید .

کینوا

خواص آنتی اکسیدانی کینوا

کینوا که به علت داشتن تمام آمینو اسید های ضروری برای بدن ، یک پروتئین کامل است و به علت داشتن مواد معدنی ، ویتامین ها و فقدان گلوتن مورد توجه قرار گرفته است ، یک منبع مناسب برای آنتی اکسیدان هاست .

فلاونوئیدها ، نوع خاصی از آنتی اکسیدان ها است که در مقادیر زیادی در کینوا وجود دارند . فلاونوئیدها ، می توانند در پیشگیری از بیماری های قلبی- عروقی ، سرطان ، پوکی استخوان و دیابت موثر باشند . تولید کینوا فله در این مجموعه انجام می گیرد.

کینوا حاوی سایر آنتی اکسیدان ها مانند کورستین ، کامفرول ، وانیلیک اسید و فرولیک اسید نیز می باشد . این مواد برای کاهش التهاب مفید می باشند . التهاب عامل خطر مهمی برای ایجاد بیماری های مزمن است . بنابراین مصرف کینوا به علت خواص آنتی اکسیدانی آن ، موثر در پیشگیری از بیماری های مزمن و سرطان است .

در سال ۲۰۱۶ ، محققان حضور بتا کاروتن در کینوا را کشف کردند . بتا کاروتن و سایر کاروتنوئید ها هنگامی که از طریق رژیم غذایی مصرف می شوند ، جذب رادیکال های آزاد را افزایش می دهند . رادیکال های آزاد اغلب مسئول پیری زودرس و بیماری های مختلف هستند و به بدن لطمه می زند .

منگنز نیز نقش مهمی در عملکرد آنتی اکسیدان های موجود در کینوا دارد . آنزیم های متعددی که به عنوان آنتی اکسیدان ها عمل می کنند نیاز به کارکرد منگنز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *