بازار سویق کینوا رژیمی

ارد کینوا

در کدام بازار می توان سویق کینوارا تهیه نمود؟ کدام مرکز کینوا را سویق کینوا را در برای اولین بار در کشور تولید می نماید؟ فواید سویق کینوا رژیمی چیست؟

بازار عرضه سویق کینوا رژیمی

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، پس از فرآوری مکانیزه کینوا در کارخانه و تولید آرد کینوا ، سویق کینوا را نیز تولید می نماید . سویق کینوا ماده غذایی ارزشمند است که توسط این مجموعه در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ، یک کیلویی و بالاتر در کلیه استانهای کشور عرضه می شود .

سویق کینوا از آرد کینوا و بهترین دانه‌های کینوای تولید شده در داخل کشور تولید می‌شود و در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . در صورتی که تمایل به خرید سویق کینوا رژیمی دارید ، می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید .

مجموعه ما آماده همکاری برای عرضه سویق کینوا به صورت خرد و عمده برای عطاری‌ها ، فروشگاههای محصولات ارگانیک ، فروشگاه های مختلف محصولات سالم ، کلیه هایپرمارکت ، و انجمن های سلیاک می باشد .

سویق کینوا

تولید انواع محصولات کینوا

سویق تولید شده این مجموعه دارای مجوزات لازم می باشد . این مجموعه به عنوان بزرگترین تولید کننده دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا را در داخل کشور کشت و سپس فرآوری و عرضه می نماید .

در این مجموعه ، از دانه فرآوری شده کینوا ، پس از ساپونین زدایی ، آرد کینوا و سپس سویق کینوا تولید می شود . همچنین این مجموعه برای اولین بار در کشور ، محصولات دیگری اعم از آرد فرنی کینوا ، پروتئین کینوا ، پرک کینوا ، انواع ادویه کینوا ، اسنک کینوا و ماسک کینوا را تولید و عرضه می نماید .

کلیه محصولات عرضه شده توسط این مجموعه دارای استاندارها و مجوزات لازم بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است .

آرد کینوا

فواید سویق کینوا رژیمی

سویق کینوا ، مشابه سایر سویق ها تولید شده ، از تفت دادن آرد کینوا به دست می آید . و این ماده غذایی ارزش غذایی بالایی دارد . همانطور که می‌دانید تفت دادن آرد کینوا ، باعث افزایش جذب مواد مغذی آن توسط بدن می گردد .

سویق کینوا رژیمی سرشار از فیبر است و به همین دلیل مصرف دو تا سه قاشق قبل از غذا باعث سیری شده ، احساس پر بودن معده را ایجاد می کند و از پرخوری جلوگیری می نماید . به همین دلیل این ماده غذایی برای رژیم لاغری و کاهش وزن و بهبود سلامت دستگاه گوارش بسیار مناسب است .

همچنین سویق کینوا ، سرشار از پروتئین است و می‌تواند در رژیم غذایی افراد گیاهخوار نیز جایگزین مناسبی برای پروتئین‌های حیوانی باشد . سویق مواد معدنی مفیدی از جمله کلسیم منیزیم آهن روی منگنز و دارای امگا ۳ آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب غیر اشباع امگا ۶ و امگا ۹ می باشد .

مصرف سویق کینوا در کودکان و بزرگسالان مفید است ، اما لازم به یادآروی است که از مصرف سویق به همراه آب و زیاده روی در مصرف آن باید پرهیز شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *