سایت خرید کینوا رژیمی

قیمت فروش دانه کینوا

بزرگترین مرکز تولید ، فرآوری و عرضه کینوا در کشور ، کینوا رژیمی را از طریق سایت خرید این محصول ، در سراسر کشور با قیمت مناسب عرضه می نماید .

خرید کینوا رژیمی

کینوا رژیمی را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این مجموعه و از این سایت خریداری نمایید . کینوا  به علت داشتن فیبر بالا ، شاخص گلیسمی پایین ، میزان قند پایین ، پروتئین زیاد و وجود کربوهیدرات‌های پیچیده ماده غذایی بسیار مناسب برای رژیم لاغری محسوب می‌شود .

همچنین غذای رژیمی بسیار مناسب برای افراد مبتلا به دیابت و افراد مبتلا به سلیاک نیز است . کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه در داخل کشور کشت شده و پس از تولید و حذف مواد زائد آن در کارخانه صنعتی فرآوری می گردد . برای خرید کینوا رژیمی می توانید در شهر خود به راحتی با این مجموعه ارتباط گرفته و کینوا باکیفیت را سفارش دهید.

طی فرآیند فرآوری ساپونین موجود در پوسته این ماده جداسازی شده و کینوا رژیمی برای مصرف آماده می‌گردد . انجمن‌های سلیاک و دیابت ، باشگاه‌های بدن‌سازی ، مراکز عرضه و توزیع محصولات سالم ، هایپر مارکت‌ها و کارخانجات صنایع تبدیلی در صورت تمایل به تهیه کینوا رژیمی به صورت عمده در تناژ بالا می‌توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند .

همچنین کینوا رژیمی پس از بسته‌بندی ، به صورت خرد نیز برای خرید و فروش در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد . جهت تهیه کینوا به‌ صورت خرد و یا عمده در تناژ بالا ، با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید و از خدمات ویژه ارائه شده توسط این مجموعه بهره‌مند گردید .

کینوا

کینوا غذایی رژیمی برای کاهش وزن

کینوا ماده غذایی مناسب و رژیمی برای کاهش وزن محسوب می گردد . کینوا دارای کالری به نسبت پایینی است یک فنجان کینوا پخته شده معادل 362 کالری انرژی دارد .

کینوا را می‌توانید به مشابه برنج به صورت کته یا آبکش و یا همراه با سبزیجات و یا با انواع سالاد میل نمایید . فیبر بالای موجود در دانه کینوا باعث می‌شود که بدن شما چربی و کلسترول کمی را جذب کرده و از یبوست که یکی از عوامل مؤثر در اضافه وزن است جلوگیری می‌کند .

همچنین مصرف دانه کینوا باعث ایجاد سیری زودرس شده و اشتها را کاهش می‌دهد .  بعلاوه کینوا دارای کربوهیدرات‌های پیچیده‌ای است و مقدار قند آن نیز بسیار کم است . بهترین کینوا رژیمی سالم و ارگانیک را می توانید در این مجموعه خرید نمایید.

گرانول های نشاسته کینوا بسیار کوچک هستند ، به همین دلیل به‌صورت چربی ذخیره نمی‌شوند . بنابراین غذایی بسیار مناسب برای و رژیمی برای کاهش وزن محسوب می شود .

دانه کینوا سالمندان

کینوا فاقد گلوتن و دارای شاخص گلیسمی پایین

کینوا فاقد گلوتن است و غذای رژیمی برای افراد مبتلا به سلیاک  نیز محسوب می‌شود . زیرا این افراد به گلوتن حساسیت دارند و از مصرف غلات گلوتن دار محروم هستند .

کینوا شاخص گلیسمی بسیار پائینی دارد ، به همین دلیل غذای رژیمی برای افراد مبتلا به دیابت نیز محسوب می‌شود . زیرا با مصرف کینوا  قند خون به مغز به آهستگی افزایش پیدا می‌کند به همین دلیل علاوه بر تأمین انرژی مورد نیاز بدن افراد قند خون از افزایش قند خون جلوگیری می نماید .

کینوا سرشار از مواد غذایی مفید علاوه بر موارد مذکور که کینوا را غذایی بسیار مناسب برای کاهش وزن تبدیل کرده است ، این ماده غذایی سرشار از پروتئین و دارای همه اسید آمینه‌های ضروری برای بدن می باشد . کینوا رژیمی با کیفیت بسیار عالی با آنالیز در این محموعه قابل خرید می باشد.

کینوا چندین برابر ذرت و برنج ، دارای کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، پتاسیم ، آهن و روی است . این ماده غذایی حتی در بسیاری از موارد از این مواد معدنی از گندم نیز غنی‌تر می‌باشد . کینوا دارای مواد آنتی اکسیدانی و خواص ضد سرطانی نیز دارد .

این ماده غذایی سبک و خوش هضم دارای امگا 6 ، امگا 9 و امگا 3 ، ویتامین های A و B و  Eنیز است . کینوا  نه تنها به ماده غذایی مناسب برای رژیم لاغری ، بلکه غذایی مفید برای گروه‌های سنی مختلف از کودک تا سالمند محسوب می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *