استعلام قیمت کینوا قرمز از تولید کننده

کینوا

 برای استعلام قیمت کینوا قرمز از تولید کننده از چه طریق می توان اقدام نمود؟ کدام شرکت تولید کننده کینوا قرمز محصولی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد؟

کینوا قرمز در حال حاضر در کشور تولید می شود. این محصول با توجه به داشتن خواص تغذیه ای فراوان مورد استقبال مردم قرار گرفته است. قیمت این محصول با توجه به این که تولید داخلی است قیمت پایین و ارزانی نسبت به نمونه های خارجی دارد.

‎کاربرد های کینوا قرمز

کینوا قرمز یکی از انواع اصلی کینوا می باشد. این محصول دارای طعم خاص تری است و طعمی مشابه فندوق دارد. همچنین بعد از پخت تغییری در شکل ظاهری اش ایجاد نمی شود و تنها رنگ آن به قهوه ای تبدیل می شود.

کینوا قرمز عمدتا در رستوران ها و هتل های لاکچری برای به کاربردن در انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع سالاد و سوپ و … استفاده می شود. کینوا قرمز نسبت به کینوا سفید و سیاه آنتی اکسیدان قوی تر می باشد و برای جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها توصیه می‌شود.

‎تولید محصولات رژیمی با کینوا قرمز

کینوا امروزه در تولید انواع محصولات رژیمی کاربرد ویژه ای دارد .کینوا با دارا بودن منابع غنی به ویژه پروتئین، فیبر، ویتامین ها ، امگا ۳ و امگا ۶ و املاح معدنی نظیر کلسیم، منیزیوم، پتاسیم، آهن، روی، فسفر و . . . به یک غنی کننده انواع محصولات رژیمی تبدیل شده است‌. کینوا قرمز دارای طعمی مشابه فندوق است و برای افرادی که علاقه مند به طعم های جدید و خاص هستند، توصیه می شود.

دانه قرمز کینوا، دارای کالری کمی است و با داشتن فیبر فراوان از پرخوری و گرسنگی جلوگیری می کند و  باعث تناسب اندام و کاهش وزن در فرد می شود .کینوا قرمز باعث ایجاد سیری طولانی مدت در فرد می شود و برای افزودن به محصولات رژیمی فوق العاده است.

کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی، با به کاربردن کینوا قرمز در فرمولاسیون محصولات خود ضمن تولید محصولی نو و فراسودمند با ارزش غذایی بالا، بازار فروش بسیار خوبی را به دست خواهند آورد.

کینوا

‎کارخانه های خریدار کینوا

کینوا امروزه توسط بسیاری از کارخانه جات صنایع تبدیلی خریداری می شود. کینوا با دارا بودن خواص تغذیه ای فوق العاده به یک دانه پرمصرف تبدیل شده است و بخش R&D کارخانه جات علاقه مند به کار بر روی کینوا هستند، تا بتوانند به نوعی از این دانه ارزشمند در فرمولاسیون محصولات خود استفاده نمایند. از جمله کارخانه جات خریدار کینوا می توان به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • صنایع تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • صننایع تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.

این کارخانه جات با خرید کینوا به صورت تناژ صرفه جویی در هزینه ها خواهند کرد.

کینوا

بزرگترین تولید کننده کینوا قرمز درشت تناژ

کینوا قرمز در سال های اخیر در کشور به صورت تولید داخلی وجود دارد و این دانه در حجم گسترده در نقاط مختلف کشور کشت می شود. یکی از شرکت های تولید کننده کینوا قرمز در ایران، شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا می باشد. این مجموعه بزرگ ترین تولید کننده کینوا قرمز در ایران است. کینوا قرمز تولید شده در این مجموعه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و درشت می باشد.

عمده فروش این مجموعه به صورت تناژ است و شرکت ها و کارخانه جات می توانند این محصول را به صورت عمده از طریق این مجموعه خریداری نمایند. این شرکت پتانسیل تامین بلند مدت کینوا قرمز درشت را دارد و آماده همکاری و عقد قرارداد با مجموعه های علاقه مند می باشد. جهت ارتباط با شرکت ایلیا از طریق شماره های موجود تماس حاصل نمایید.

‎استعلام قیمت کینوا قرمز درشت

کینوا قرمز دارای کیفیت های متفاوتی می باشد .کیفیت دانه ها که شامل درشتی، سالم بودن دانه ها، نبود آفت زدگی و آسیب دیدگی و یک دستی دانه ها نقش بسیار مهمی در قیمت کینوا قرمز دارند .هر چه کینوا قرمز درشت تر باشد، مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد.

قیمت کینوا قرمز درشت با توجه به عوامل موثری همچون ایرانی یا خارجی بودن دانه ها، نوع مصرف و کاربرد، نوع بسته بندی، حجم خرید بستگی دارد. برای استعلام قیمت کینوا قرمز درشت از طریق مراکز عرضه کننده کینوا در سراسر کشور اقدام نمایید .

‎کینوا قرمز و سیاه برای شرکت های پخش و بسته بندی

کینوا قرمز و سیاه با وجود داشتن طعم خاص، طرفداران خاص خود را دارند .کینوا قرمز و سیاه به صورت تناژ از شرکت های تولید کننده و وارد کننده، توسط شرکت های پخش و بسته بندی خریداری می شود. شرکت های پخش و بسته بندی کینوا قرمز و ‌سیاه خریداری شده را در مجموعه خود بسته بندی کرده و در بازار پخش خواهند کرد.

شرکت ایلیا یکی از مراکز فروش کینوا قرمز و سیاه است که آمادگی همکاری با شرکت های پخش و بسته بندی را دارد. مجموعه ایلیا عمدتا با مجموعه هایی کار می کند که به صورت تناژ خرید انجام می دهند. شرکت ایلیا این اطمینان را به شرکت های پخش و بسته بندی می دهد که کینوا قرمز و سیاه درجه یک و‌ درشت را با قیمتی مناسب عرضه کند.

شرکت های پخش و بسته بندی علاقه مند به همکاری می توانند از طریق کارشناسان مجرب و آموزش دیده مجموعه اطلاعات لازم در خصوص خرید و همکاری را جویا شوند.

کینوا

‎فراوری تخصصی کینوا قرمز

کینوا قرمز برای اینکه قابل مصرف باشد، باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود. کینوا قرمز جهت فراوری تخصصی باید توسط دستگاه های مخصوصی عملیات بوجاری و جدا سازی ساقه و بقایای اضافی گیاه جدا شود و سپس طی فرایندی ساپونین از روی دانه برداشته شود‌. ساپونین ماده ای است که در قسمت خارجی دانه قرار دارد و سمی و تلخ مزه است.

فراوری تخصصی کینوا قرمز می تواند توسط شرکت های مخصوصی انجام شود. این مجموعه ها کینوا را به صورت خام دریافت می کنند و عملیات فراوری را بر روی آن انجام می دهند.

‎فروش کینوا سفید عمده

کینوا سفید با توجه به محبوبیت فراوانی که دارد به صورت عمده، فروش بسیار خوبی دارد .کینوا سفید طعم و مزه خاصی ندارد و برای همه افراد مناسب است. این محصول به صورت تولید داخلی و خارجی در حجم عمده برای مشتریان عرضه می‌شود. فروش کینوا سفید عمده از طریق مراکز تولید کننده و یا وارد کننده کینوا سفید انجام می شود .

فروش کینوا سفید عمده در سراسر ایران انجام می شود. خریداران عمده این محصول هنگام خرید کینوا عمده به مراکز معتبر مراجعه کنند. مراکزی که پتانسیل تامین را داشته باشند و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهند. هنگام انتخاب مرکز برای خرید این محصول از دارا بودن مجوز بهداشتی اطمینان حاصل نمایید.

داشتن مجوزات بهداشتی نشان دهنده فرآوری محصولات در شرایط بهداشتی است. اهمیت بهداشتی بودن فرآورده ها به دلیل استفاده مستقیم این محصولات توسط افراد است.

‎عرضه کینوا سیاه غیر تراریخته

کینوا سیاه غیرتراریخته، محصولی سالم و فراسودمند است که بدون هیچ گونه ماده شیمیایی و دخالت انسان در ژنتیک دانه کینوا سیاه، رشد نموده است. محصولات تراریخته محصولاتی هستند که ژنتیک آن ها توسط انسان و در آزمایشگاه مورد دستکاری قرار گرفته است و ویژگی های مطلوب به آن افزوده شده و ویژگی های نامطلوب حذف شده اند.

عرضه کینوا سیاه غیرتراریخته به صورت عمده، جزئی، فله و بسته بندی شده توسط مراکز فروش عرضه می شود. این محصول با توجه به دارا بودن طعم خاص مورد پسند همه افراد نیست. از جمله مراکز عرضه کننده کینوا سیاه غیر تراریخته می توان به فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود.

کینوا

‎تامین انواع کینوا تناژ در ایران

کینوا دارای انواع مختلفی از محصولات می باشد .انواع کینوا شامل :

  • انواع ایرانی کینوا
  • کینوا وارداتی
  • دانه سفد کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

این محصولات را می توان از طریق مراکز فروش تامین نمود .شرکت ها و کارخانه جات خریدار انواع کینوا، این محصولات را به صورت تناژ خریداری می کنند. شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده انواع کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا را به صورت ایرانی و وارداتی عرضه می کند و مشتریان می توانند، محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.

مجموعه ایلیا خدمات ارزنده ای برای خریداران تناژ در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، مشاوره تخصصی، مرجوع محصول در صورت نارضایتی و … اشاره نمود.

شرکت ها و مجموعه های علاقه مند به همکاری می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و اطلاعات لازم جهت تامین انواع محصولات کینوا را جویا شوند. همچنین کارشناسان متخصص مجموعه جهت ارائه مشاوره قبل از خرید به عزیزان آماده می باشند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *