مرکز خرید دانه کینوا سه رنگ

کینوا

از کدام مرکز می توان خرید دانه کینوا سه رنگ تهیه نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا تولید داخل را با قیمت مناسب عرضه می نماید؟  تفاوت بین سه رنگ دانه کینوا در چیست؟

معرفی سه رنگ دانه کینوا

دانه کینوا شبه غله ای دو لپه ای و روغنی است که به علت ارزش غذایی بالا مورد توجه قرار گرفته است . دانه کینوا دارای تنوع ژنتیکی بالا و به رنگ های مختلف وجود دارد . اما به طور کلی ، دانه کینوا از نظر رنگ ،  در سه رنگ قرمز ، سفید و سیاه دسته بندی می شود .

کینوا

دانه کینوا سفید

 دانه کینوا سفید در بین سه رنگ مذکور ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد . زیرا دانه کینوا سفید ، دارای عطر و طعمی سبک و مشابه غلات دیگر است .

بنابراین زمانی که در یک دستور العمل غذایی ، استفاده شود ، بر طعم  سایر مواد غذایی تاثیری ندارد . از بین سه رنگ دانه کینوا ، دانه کینوا سفید ، سبکترین بافت را دارد . وپس از پخت بافت آن نرم تر است . همچنین دانه کینواسفید ، در بین سهر نگ کینوا ، سریعتر طبخ می شود و نسبت به سایر ارقام رنگی تردتر است . خرید دانه کینوا سه رنگ در بهترین کیفیت در این مجموعه انجام می پذیرد.

کینوا

دانه کینوا قرمز

دانه کینوا قرمز دارای بافت سنگین تری در مقایسه با رنگ سفید است و همچنین دارای طعمی برجسته تر می باشد . که اغلب به عنوان “آجیل ” معرفی می شود .

بافت سنگین دانه کینوا قرمز به آن اجازه می دهد ، تا هنگام پخت ، شکل آن خیلی خوب نگه داشته شود . این بافت باعث می شود ، تا دانه کینوا قرمز به یک ماده عالی برای سالاد سرد تبدیل شود . همچنین رنگ قرمز خود را بعد از پخت و پز حفظ می کند ، بنابراین برای زیبا شدن سالاد نیز بسیار مناسب است .

دانه کینوا

دانه کینوا سیاه

در بین سه رنگ دانه کینوا ، نوع سیه آن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد . الیته دانه کینوا سیاه در صنعت برای تولید نوشیدنی های مالتی استفاده می شود . در حالی که دانه کینوا سیاه از نظر بافت شبیه به دانه کینوا قرمز است ، طعم آن برای بسیار از افراد مورد پسند نیست . خرید دانه کینوا سه رنگ و مصرف ان نیاز به مشاوره دارد این مجموعه ارائه می دهد.

دانه کینوا سیاه ، مشابه دانه کینوا قرمز ، پس از پخت ، بافت خود را به خوبی نگه داشته شده و رنگ خود را نیز پس از پخته شدن حفظ می کند .

مرکز خرید دانه کینوا سه رنگ

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ،  دانه کینوا را در سه رنگ سفید ، قرمز و سیاه عرضه می نماید . مجموعه ما دانه کینوا تولید شده در داخل را برای اولین بار در کشور  ، فرآوری نموده و به صورت آماده طبخ در مناطق مختلف کشور ، توزیع می کند .

همکاری با مرکز خرید دانه کینوا سه رنگ

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و در تناژ بالا در کلیه استان ها ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه ی کینوا در تناژ بالا می باشد .

جهت تهیه دانه کینوا سه رنگ ، به صورت بسته بندی و عمده و با قیمت مناسب ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید دانه کینوا در کشور ، می توانید با ما در ارتباط باشید  .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *